Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Slippe lavere mennesker foran?
Første mann til mølla eier plassen, uansett høyde 37 43,02%
Slipp de lave frem og trekk pent bakover 43 50,00%
Flaggstang 6 6,98%
Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-18, 11:46   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Jeg svarte ja, men det er selvfølgelig ikke så soleklart enkelt. Jeg syns selvfølgelig at de som kommer tidlig og vil stå aller først skal få lov til det, uansett høyde. Men det er også verdt å tenke på at de fleste lave ser ikke noe som helst, ever, selv om de kommer tidlig. Står man mer enn tre mennesker bak første rad ser man ingenting i en tett crowd. Som lav må man enten stå på første rad, eller ganske langt bak eller til siden for å se noe som helst, samme hvor tidlig man kommer. Det er rett og slett ikke et alternativ å se og å oppleve festivalstemning fra midt i crowden samtidig. Vil man se, må man stå med skravlecrowden. Som høy har man den fordelen at man ser, uansett hvor man er, og man har derfor mye større valgfrihet på hvor man står. Det har man ikke som lav.

Øyafestivalen med sine naturlige amfier hjelper selvsagt masse, og jeg gjør mitt beste for å plassere meg ytterst på en av kantene, slik at ingen kan komme foran meg. For viker jeg ca 10 cm bakover, så kommer det gjerne en på 190 og syns det er strålende å stille seg rett foran meg.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan det hende at når man er liten så lager man en litt større lomme foran seg enn andre, for i det hele tatt å se noe? Og så oppfatter folk den lommen som "ledig"?

Jepp, det skjer hele tiden. Skal man se som liten midt i crowden, MÅ man ha en lomme foran seg. Og den oppfatter alle høye folk som sin så snart man har fått plassert seg sånn at man greier å få et lite glimt av et hjørne av scenen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 11:48   #42
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan det hende at når man er liten så lager man en litt større lomme foran seg enn andre, for i det hele tatt å se noe? Og så oppfatter folk den lommen som "ledig"?

Nope! Som liten lager man absolutt ikke en lomme foran seg, for da kommer det høye folk i veien. Som liten på konsert finner man det punktet der andre små står og stiller seg rett bak dem, men sånn at man står med hodet mellom to mennesker og kan se mellom hodene deres. Eller så møter man opp tidlig og står foran ved sperringene.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 11:54   #43
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan det hende at når man er liten så lager man en litt større lomme foran seg enn andre, for i det hele tatt å se noe? Og så oppfatter folk den lommen som "ledig"?

Ikke jeg i hvert fall. Står man sånn passe tett, så står man sånn passe tett, liksom.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 13:50   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

På et barnearrangement med ikke så mange mennesker, kunne jeg funnet på å "dytte" barna mine foran deg dersom du sto høy og flott midt foran scenen. Håper du ikke hadde funnet meg alt for ufin dette til tross.

Som jeg skrev stod jeg med barna mine som ikke kunne stå alene IG folk dyttet sine barn foran mine slik at de ikke så.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 13:50   #45
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

"Beklager, vi kan ikke gå på konserten sammen, du er for høy/lav, så vi får ikke stå sammen"

Åpner jo for nye vennskap og relasjoner. "Hei, vil du gå på konsert med meg siden vi har samme høyde?"

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 14:17   #46
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Kommer an på settingen. Ikke på konserter av typen Gun's'roses. Men på en liten, intim konsert, ja. Og selvsagt på opptredener for barn.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Så hvor syns du jeg skal stå? Der bakerst?"

"Du får komme tidligere da, vet du, hvis du vil stå fremme. "

Hva som helst, men føy til "lille venn" i alle svar! Hør hvor mye bedre det blir "Så hvor syns du jeg skal stå, lille venn? Der bakerst?"
bm: Kunsten å vinne venner

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 14:17   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Jeg synes de kan stå hvor de vil, bortsett fra oppå kabelgaten. Men hvis JEG hadde vært høy, hadde jeg stilt meg opp tidlig, slik at folk kunne posisjonert seg utfra det. Dessverre synes jeg ofte at skikkelig høye folk tenker at de jo ser uansett, så de kan bare trenge seg inn i folkemengden i siste liten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:18   #48
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Hva er egentlig høyt og lavt her? Er jeg høy med mine 175 cm? Kjæresten er 195 cm så han er vel høy. Men han blir liten ved siden av (eller bak) kameraten som er 205 cm.

Jeg stemte ja, men så kom jeg til å tenke på at jeg har aldri tenkt på hvor jeg har plassert meg på konsert. Men så har jeg heller aldri tenkt på meg selv som veldig høy. Bortsett fra i England. Der føler jeg meg høy.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:26   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Gjennomsnittshøyden for kvinner i Norge er vel 165-167, så du er ganske høy frukt. Selv om du ikke er unormalt høy til kvinne å være.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:28   #50
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Men som publikummer er vel 175 ganske gjennomsnittlig. Det er jo ikke kjønn som avgjør hvor mye man stenger for utsikten til de andre.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:34   #51
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Jeg synes jo folk kan stille seg hvor de vil i en mengde, men når det kommer en gjeng på 180+ og stiller seg foran meg synes jeg de burde tatt hensyn. Det er litt typisk at sånne brøyter seg foran synes jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:44   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men som publikummer er vel 175 ganske gjennomsnittlig. Det er jo ikke kjønn som avgjør hvor mye man stenger for utsikten til de andre.

Nei, absolutt ikke. Det var mer et svar på at frukt ikke tenkte på seg selv som særlig høy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 15:59   #53
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men som publikummer er vel 175 ganske gjennomsnittlig. Det er jo ikke kjønn som avgjør hvor mye man stenger for utsikten til de andre.

synes vi skal separere mellom menn og kvinner på konsert for å enklere sortere de etter høyde. Hvis vi har en miks vil det oppleves som kjønnsdiskriminerende, da kvinnene generelt sett vil komme lengre frem. Kanskje man kunne kvotere inn noen menn på krakker!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:01   #54
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Ok, da er jeg visst nokså høy.
Kan ikke de kortvokste ta med seg en krakk å stå på heller.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:15   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Du vil ikke tro hvor mange ulike oppfinnelser jeg har fantasert om gjennom min konsertgjengerkarriere. Lift-sko, for eksempel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:18   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Jeg synes bare alle bør ta hensyn til hverandre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:26   #57
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ok, da er jeg visst nokså høy.
Kan ikke de kortvokste ta med seg en krakk å stå på heller.

De kan også bruke krakken til å jekke ned de høye som sniker!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:35   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes bare alle bør ta hensyn til hverandre.

Kumbayah! De høye er mer vindutsatt på Øya nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:38   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kumbayah! De høye er mer vindutsatt på Øya nå.

De skjermer dere småtasser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 16:40   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør høye mennesker stille seg bakerst?

Sortering ville jo i praksis betydd nesten utelukkende kvinner foran og menn bak, i grove trekk. Et ganske stort flertall av menn er over 175, et stort flertall av kvinner under 175, vil jeg gjette. Ekstra stas om man er høy kvinne på sjekkern.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no