Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk til 20-tallsfest

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-18, 12:39   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

God ide! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt f.eks blondeunderskjørt?







https://www.klingel.no/underskjoert-graziella-721514/

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 12:45   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Mange av de på bildet har jo «midjen» eller midtlinjen for kjolen langt nede. På et ... :kremt: bredt område av kroppen min.

Enig - ingen midje på noen av de bildene, altså. (Og herre min hatt, så glad jeg er for at jeg ikke var ung moteslave på den tida! Jeg ser helt grusom ut med lavt liv.)

Ser fram til bilder av resultatet her!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 12:52   #23
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Mange av de på bildet har jo «midjen» eller midtlinjen for kjolen langt nede. På et ... :kremt: bredt område av kroppen min.

Så kyndige er sikkert ikke de andre festdeltagerne. Kjør på med midje du.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 14:30   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Jeg har sikkert 20 forskjellige høyhælte sko i str 38, med varierende grad av bling og stropper. Du må gjerne ta en titt!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 17:28   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Det viktigste på en slik type fest er at man har gjort noe ut av det, og har kledd seg annerledes enn man ville gjort til vanlig, ikke at man er max korrekt på alt. Kjør på med kjole som kler din figur, også tar du detaljene i riktig år.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 17:57   #26
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det viktigste på en slik type fest er at man har gjort noe ut av det, og har kledd seg annerledes enn man ville gjort til vanlig, ikke at man er max korrekt på alt. Kjør på med kjole som kler din figur, også tar du detaljene i riktig år.

helt enig! Hvis du har langt eller halvlangt, har jeg et bra og enkelt frisyretips, si fra.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-18, 20:25   #27
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

helt enig! Hvis du har langt eller halvlangt, har jeg et bra og enkelt frisyretips, si fra.

Ja takk!! Har til litt nedenfor skuldrene.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-18, 01:03   #28
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Ja takk!! Har til litt nedenfor skuldrene.

Jeg så på en tutorial, http://www.saradujour.me/2013/11/tut...-princess-bun/, i denne bloggposten, alt du trenger er et hodebånd: http://www.saradujour.me/2014/12/a-1...ristmas-party/ Det var ganske lett å få til, lettere om håret ikke er helt nyvasket, evt bruk litt tørrsjampo eller noe som får det litt mer medgjørlig. Du bare lar båndet være i pannen i stedet for oppe på hodet som i filmen. Jeg brukte noen "lus" (bobby pins) for å feste det bedre og spray, siden båndet jeg brukte var litt glatt.

__________________
1997, 2001 & 2006

Sist redigert av Addison : 10-08-18 kl 10:50.
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 16:27   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk til 20-tallsfest

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har sikkert 20 forskjellige høyhælte sko i str 38, med varierende grad av bling og stropper. Du må gjerne ta en titt!

Takk! Kommer tilbake til deg, kan hende jeg bare går for noen vanlige sorte.

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Jeg så på en tutorial, http://www.saradujour.me/2013/11/tut...-princess-bun/, i denne bloggposten, alt du trenger er et hodebånd: http://www.saradujour.me/2014/12/a-1...ristmas-party/ Det var ganske lett å få til, lettere om håret ikke er helt nyvasket, evt bruk litt tørrsjampo eller noe som får det litt mer medgjørlig. Du bare lar båndet være i pannen i stedet for oppe på hodet som i filmen. Jeg brukte noen "lus" (bobby pins) for å feste det bedre og spray, siden båndet jeg brukte var litt glatt.

Tror jeg skal prøve meg på denne!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no