Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Godt og rimelig karosseriverksted, Oslo Sentrum/Vest/Bærum

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-18, 12:30   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt og rimelig karosseriverksted, Oslo Sentrum/Vest/Bærum

Vi har blitt påkjørt mens vi stod parkert og fått taksert skaden. Siden det er ukjent hvem som kjørte på oss får vi egenandelen, irriterende nok. Så jeg spekulerer på om jeg skal spare inn egenandelen på å ta den på et rimeligere verksted enn Røhne-Selmer, som etter min erfaring er både dyre og dårligere og i tillegg befinner seg på andre enden av byen.

Noen som har anbefalinger?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 12:47   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Godt og rimelig karosseriverksted, Oslo Sentrum/Vest/Bærum

Mekonomen? Vi bruker de istedet for Røhne-Selmer, og har spart endel på det.
De er vel overalt også?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:26   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Godt og rimelig karosseriverksted, Oslo Sentrum/Vest/Bærum

Er det store skader? Mye kan løses på sånne lakkfiks-steder.

Dette har jeg fått anbefalt, de tar nok større skader også: http://www.stabekkbilsenter.no/verksted

Jeg har ikke vært der selv, men har fått fikset smårips på mikrolakken i Vollsveien.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:28   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt og rimelig karosseriverksted, Oslo Sentrum/Vest/Bærum

Det er store skader, ja, de må bytte skjermen, lykt, etc.. Endte på Røhne-Selmer, da det er fare for at det dukker opp mer når de åpner opp, så da risikerer vi at det blir krøll. Og så får vi også langt mindre utbetalt om vi gjør det sånn..

Dritt at folk ikke sier fra når de gjør skade på andre, altså!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:30   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Godt og rimelig karosseriverksted, Oslo Sentrum/Vest/Bærum

Jeg har brukt Star Auto når jeg krasjet. Vet ikke pris. Men det var anbefalt av merkeverkstedet, husker ikke om det var fordi de ikke kunne eller ikke ville fikse det selv.

Ser det har blitt til et MECA-verksted nå. Ligger i Sandvika.

De hadde verdens mest elendige lånebil (så ut som en London-taxi), men ellers var jeg fornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no