Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fint sengetøy av høy kvalitet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 15:28   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Vi har mariusgensersengetøy på hytta. Der synes jeg det passer inn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 18:06   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Haha, siden jeg ikke fant noe særlig sengetøy som falt i smak begynte jeg å se på sengetepper i stedet. De jeg likte hadde fått reviews ala: "My husband and I just bought a retirement home in Florida and wanted a caribbean theme ..."

Jeg har blitt en gammel, amerikansk turist!

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-09-14 kl 19:03.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 19:00   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Jeg ga opp, -ea-. Jeg får heller sy det inn litt. De til HM er riktig format på dynetrekket, men pute er 60x70, ikke 50x70.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 21:45   #44
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Svenske størrelser.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 22:44   #45
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Det aller beste vi har er et gammelt fra Høie. Det er ni år gammelt, og like fint som nytt. Ellers elsker jeg sengesettet vi har i lin.
Kid har dessuten noen fine som heter Dea.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 23:02   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Poulsson i Majorstuveien har opphørssalg, kanskje du kan finne noe der?

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 23:03   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Poulsson i Majorstuveien har opphørssalg, kanskje du kan finne noe der?

Ooo, godt tips! Takk!

De har jo dette!



__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 23:04   #48
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takk for tips, meisje. Jeg får ta meg en tur i de sjappene på Majorstua, jeg hadde helt glemt dem. House of Oslo har vel bare Lexington, Gant


De har flere andre merker, yves delorne og et til fransk merke og et dansk merke som var av en flott kvalitet. Tror det het reisman.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 23:07   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

De har flere andre merker, yves delorne og et til fransk merke og et dansk merke som var av en flott kvalitet. Tror det het reisman.

Det visste jeg ikke, da skal jeg sjekke det ut i helgen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 00:47   #50
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Jeg har et Høie sengesett, til dobbeldyne, som jeg kjøpte i tjah, 98. Like fint. Men jeg er så klart lei det, og har byttet ut dobbeltdynen.

Nå går det i Ikea, både dyne og dynetrekk. Jeg gjemmer det under et helt enkelt sengeteppe fra Princess eller Home&Cottage eller hvor jeg nå fant det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 11:57   #51
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Turiform hadde mange fine, men hvor du får tak i det nå vet jeg ikke.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 15:18   #52
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Jeg mener jeg har sett noe Turiform på Home&Cottage eller hva det heter, men antar at det er sånne med stjerner de selger der. Er det ikke for mye stjerner over alt nå? Jeg liker for så vidt New England-stilen, men kan styre meg for stjernene som er OVER ALT. Striper og ruter liker jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 15:26   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

De hadde Turiform på Fru Lyng, men det er stjerner eller sånne sorthvitt bilder av ugler og elger over hele linja. Vel, vel, de jeg bestilte fra Ellos var jo latterlig billige, så da gjør det ikke så mye at de ikke var helt sånn WOW! Også får jeg stikke innom Hemtex neste gang jeg er i Sverige.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 15:37   #54
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Jeg har også flere sett fra HemTex og er veldig fornøyd.
De hadde flere fine da vi var over i Sverige i juli.

Og jeg syr inn de ti cm de er for lange/brede.
Dyna skal fylle helt ut i alle hjørner!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 16:07   #55
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Jeg har Turiform og Høie, og synes helt klart Turiform har den beste kvaliteten. Har ikke kjøpt sengetøy på lenge, for de vi har blir jo aldri utslitt, så jeg vet ikke hvor man får kjøpt det nå mer

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 21:36   #56
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Fakse: Turiform får du hos Bohus. Har også et sengesett fra Turiform, men favoritten er Høie.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 22:07   #57
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

De siste jeg kjøpte selv var noe satengaktig fra Kid. Ensfarget grå. De har holdt seg bra.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 22:12   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

IKEA. De har superbillig i ikke så bra kvalitet, og så har de hakket dyrere i veldig god kvalitet. (Synes jeg, da.)

Har ikke de helt merkelige mål på sengetøyene sine?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 22:14   #59
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Turiform hadde mange fine, men hvor du får tak i det nå vet jeg ikke.

Living og Skeidar har Turiform.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 22:26   #60
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?

Leter etter det samme selv, og vurderer om sengetøyet i bambus fra Optimist of Norway er verdt pengene ? Så de hadde rabatt der nå, men fortsatt stiv pris ( spesielt for tullinger som har to dobbeltdyner i senga )

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no