Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-12, 11:07   #41
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Aha, da ble alt klarere!
Jeg har missforstått hva Teofelia mente, og beklager påstander basert på denne missforståelsen, men akkurat hvor (før dette innlegget) har du prøvd å forklare det, Teofelia?

Det står i innlegg 5, i innlegg 8 og er nevnt i innlegg 26. Jeg innrømmer at det ikke er lagt veldig stor innsats i å være tydelig og oppklarende i innlegg 26, dog. Der var jeg vel mest opptatt av å skrive ut sinne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 11:08   #42
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Jeg blir derimot temmelig irritert over folk som skriver noe i en diskusjon og så sletter etterpå. Det ødelegger hele diskusjonen.

Jeg synes virkelig at folk heller kan tenke seg litt om før de poster noe og så får de for helvete stå for det de har skrevet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 11:11   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når det blir sagt at det er ufint å svare på den måten man gjør mens man samtidig trekker frem hvor ypperlig det har fungert å ignorere så synes jeg det, ja. Dette er et så viktig tema for meg, at jeg følte for å være enda klarere enn å bare ignorere.

Det Teofelia sa var vel at hun syntes det var helt uproblematisk at ingen hadde svart HI på spørsmålet. Og så virker det som om Sir Limpalot misforstod henne og trodde hun mente det var uproblematisk at HI ba om informasjonen, noe som jo er noe annet - jeg kan godt forstå at Teo reagerte på det (samtidig som jeg jo skjønner hvorfor Limpalot ble fortørnet ut fra sin tolkning av det som ble sagt).

Ikke noe sted i diskusjonen har noen derimot sagt eller antydet at det ville vært uheldig dersom HI hadde fått kritiske og irettesettende svar i utgangspunktet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no