Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-12, 12:56   #21
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.


Jeg er ikke glad i fart, altså, profilbildet mitt var et uhell.
Men i det minste prøver jeg ikke å påstå at jeg av enellerannen obskur grunn har RETT til å kjøre for fort, uten å forvente sanksjoner hvis jeg blir tatt.

Jeg kjører Audi. Nøff sedd.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 12:59   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Now we're getting somewhere!
Hva er i tilfelle greit å laste ned, og hvorfor?

Musikk jeg har kjøpt eller som artisten selv har lagt på nett er greit.
Serier som har gått på tv er greit. Synes jeg. Mange er ikke enig, men dette r min mening.
Ting som ligger på nett-tv kan man laste ned når formatet på nett-tv ikke kan spilles på Appleboksen.
Filmer som har gått på tv ørten ganger er greit syns jeg. Jeg finner ikke en eneste umoralsk ting i å laste ned e.t.

I tillegg laster jeg ned en del serier som ikke er sendt på norsk tv enda. Det er ikke like totalt uproblematisk moralsk sett, men jeg gjør det likevel. :tyv:

  Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 21:08   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ingen grunn til å reagere negativt?
Ok, det sier vel egentlig alt man trenger å vite om folks innstilling når det gjelder åndsverksloven, inkludert din Teofelia.
Hvis jeg hadde bedt om gode tips til butikktyveri-teknikker, ville du ha reagert da, eller bare ignorert meg?

Nøyaktig hva er det du mener å kunne si om mine holdninger til åndsverkloven, Sir Limpalot?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 23:54   #24
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nøyaktig hva er det du mener å kunne si om mine holdninger til åndsverkloven, Sir Limpalot?

At du ikke synes det er så nøye.
Ganske tydleig når du ikke synes det er noen grunn til å reagere negativt når noen spør om råd for å bryte lovverket.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 23:55   #25
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Tomme røde prikker er bare teit.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 00:06   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

At du ikke synes det er så nøye.
Ganske tydleig når du ikke synes det er noen grunn til å reagere negativt når noen spør om råd for å bryte lovverket.

Det du sier er altså at hvis man ikke aktivt går inn og argumenterer mot en påstand/holdning på Foreldreportalen, så slutter man seg automatisk til det utsagnet eller den holdningen som blir uttrykt? Jeg tror ikke jeg gidder å nedverdige meg til å argumentere mot noe så dumt.

Ikke at jeg synes jeg er forpliktet til å forsvare meg overfor folk som er meg totalt uvedkommende, men til din orientering så har jeg aldri lastet ned noe som helst fra nett som ikke var gratis, Og det er ikke fordi jeg ikke besitter nok datakompetanse til å gjøre det.

Jeg skal ha meg frabedt antydninger om uærlighet eller lav moral fra fremmede, som vet null om meg og hva jeg står for. Jeg blir direkte sur når du kommer med slike påstander som du gjør over her.

Sitat:

Tomme røde prikker er bare teit.

Og det å sutre over røde prikker etter å ha beskyldt andre for å ha dårlig moral, er i alle fall ikke videre smart.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 00:19   #27
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Avsporing; fins det gratis, lovlige filmer å laste ned fra nett? Altså filmer hvor copyright er utgått på dato eller av andre grunner er gjort tilgjengelig for alle?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 00:40   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ingen grunn til å reagere negativt?
Ok, det sier vel egentlig alt man trenger å vite om folks innstilling når det gjelder åndsverksloven, inkludert din Teofelia.

Teofelia har da ikke sagt hva hun mener om nedlasting, hun har uttalt seg om hva hun synes er passende respons på FP.

Om du vil ha en god diskusjon så bør du være litt mer ryddig i hva folk faktisk sier, du tillegger henne meninger, du diskuterer ikke.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 00:44   #29
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det du sier er altså at hvis man ikke aktivt går inn og argumenterer mot en påstand/holdning på Foreldreportalen, så slutter man seg automatisk til det utsagnet eller den holdningen som blir uttrykt? Jeg tror ikke jeg gidder å nedverdige meg til å argumentere mot noe så dumt.

Det er en forskjell på å la være å aktivt argumentere mot en påstand og å kritisere meg for å argumentere mot den, synes du ikke?
Hvis ikke håper jeg du kan nedverdige deg til å forklare meg, jeg har nemlig ikke uttalt meg om alle andre som ikke uttalte seg.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke at jeg synes jeg er forpliktet til å forsvare meg overfor folk som er meg totalt uvedkommende, men til din orientering så har jeg aldri lastet ned noe som helst fra nett som ikke var gratis, Og det er ikke fordi jeg ikke besitter nok datakompetanse til å gjøre det.

Jeg skal ha meg frabedt antydninger om uærlighet eller lav moral fra fremmede, som vet null om meg og hva jeg står for. Jeg blir direkte sur når du kommer med slike påstander som du gjør over her.

Jeg har ikke antydet noe om hverken moralen eller ærligheten din, men når du skriver "synes ikke det er grunn til å reagere negativt" på slike spørsmål må du gjerne forklare meg hvordan det kan tolkes som noe som helst annet enn at du ikke synes åndsverksloven er noe særlig å bry seg om.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og det å sutre over røde prikker etter å ha beskyldt andre for å ha dårlig moral, er i alle fall ikke videre smart.

Jeg sutrer ikke over røde prikker, jeg bare påpeker at det hadde vært greit om du hadde tatt deg bryet med å skrive noe i den.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 00:49   #30
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Teofelia har da ikke sagt hva hun mener om nedlasting, hun har uttalt seg om hva hun synes er passende respons på FP.

Om du vil ha en god diskusjon så bør du være litt mer ryddig i hva folk faktisk sier, du tillegger henne meninger, du diskuterer ikke.

Når hun mener det ikke er en grunn til å reagere negativt på spørsmål om hvordan enklest å bryte åndsverksloven, oppfatter jeg det som at hun ikke synes åndsverksloven er så nøye, er ikke det en logisk konklusjon?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 00:55   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.


Jeg har ikke antydet noe om hverken moralen eller ærligheten din, men når du skriver "synes ikke det er grunn til å reagere negativt" på slike spørsmål må du gjerne forklare meg hvordan det kan tolkes som noe som helst annet enn at du ikke synes åndsverksloven er noe særlig å bry seg om.

Jeg har aldri skrevet det. Jeg skrev at jeg ikke syntes det var noen grunn til å reagere negativt på FPs måte å reagere på hovedinnleggers spørsmål på, aka "ingen respons".

Dette har jeg forsøkt å forklare flere ganger i tråden, men du ser ut til å enten være ute av stand til å se forskjellen, alternativt være så opphengt i å se det du på forhånd har bestemt deg for å se, at du ikke evner å ta til deg oppklarende informasjon.

Jeg leste tråden da den ble lagt ut, konstaterte at ingen hadde lagt ut info om det HI lurte på og var fornøyd med det. Hadde noen svart på det vedkommende spurte om, ville jeg innrapportert tråden, og en moderator ville slettet det som sto der. :btdt:

Det at man ikke føler seg forpliktet til å personlig stramme opp alle som antyder at de kunne tenke seg å gjøre noe galt, er ikke det samme som at man mangler moralske retningslinjer eller synes alt er greit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 01:06   #32
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Når hun mener det ikke er en grunn til å reagere negativt på spørsmål om hvordan enklest å bryte åndsverksloven, oppfatter jeg det som at hun ikke synes åndsverksloven er så nøye, er ikke det en logisk konklusjon?

Jeg foreslår at du leser innlegg nr 5 igjen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 03:53   #33
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har aldri skrevet det. Jeg skrev at jeg ikke syntes det var noen grunn til å reagere negativt på FPs måte å reagere på hovedinnleggers spørsmål på, aka "ingen respons".

Dette har jeg forsøkt å forklare flere ganger i tråden, men du ser ut til å enten være ute av stand til å se forskjellen, alternativt være så opphengt i å se det du på forhånd har bestemt deg for å se, at du ikke evner å ta til deg oppklarende informasjon.

Jeg leste tråden da den ble lagt ut, konstaterte at ingen hadde lagt ut info om det HI lurte på og var fornøyd med det. Hadde noen svart på det vedkommende spurte om, ville jeg innrapportert tråden, og en moderator ville slettet det som sto der. :btdt:

Det at man ikke føler seg forpliktet til å personlig stramme opp alle som antyder at de kunne tenke seg å gjøre noe galt, er ikke det samme som at man mangler moralske retningslinjer eller synes alt er greit.


Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg foreslår at du leser innlegg nr 5 igjen.

Aha, da ble alt klarere!
Jeg har missforstått hva Teofelia mente, og beklager påstander basert på denne missforståelsen, men akkurat hvor (før dette innlegget) har du prøvd å forklare det, Teofelia?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 07:52   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Jeg synes ikke at igonering er den eneste riktige måten å respondere på et slikt innlegg. Da kan den som skrev HI tenke at de som har lest ikke vet hvordan det gjøres. Jeg synes det er fullt lov til å påpeke i tråden at å laste ned ulovlige ting er brudd på åndsverksloven. Jeg kjenner folk som faktisk ikke er klar over at det er lovbrudd å laste ned slikt, og som også velger å ikke tro meg når jeg forteller om det (eller i hvert fall nekter å innrømme det overfor meg). Derfor pleier jeg også å papeke dette når slike tråder dukker opp.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:52   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Jeg derimot er helforvirra. Jeg har definitivt lest oppskrifter på fildeling her. Dessuten trodde jeg ikke det gikk an å sende tomme røde prikker.

Ja, kanskje ikke helt essensen i diskusjonen her da, men det var ingen som svarte på meningene mine om den. Enda jeg var den eneste som kom med meninger og gode greier.

  Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:55   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ja, kanskje ikke helt essensen i diskusjonen her da, men det var ingen som svarte på meningene mine om den. Enda jeg var den eneste som kom med meninger og gode greier.

Jeg kommer da også med meninger. De er bare ikke relatert til det spørsmålet som ble stilt i HI. Det er jo et av privilegiene på FP; at man har lov til å spore av.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:55   #37
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes ikke at igonering er den eneste riktige måten å respondere på et slikt innlegg.

Men har noen sagt at de synes det, da?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:59   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men har noen sagt at de synes det, da?

Når det blir sagt at det er ufint å svare på den måten man gjør mens man samtidig trekker frem hvor ypperlig det har fungert å ignorere så synes jeg det, ja. Dette er et så viktig tema for meg, at jeg følte for å være enda klarere enn å bare ignorere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 11:04   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes ikke at igonering er den eneste riktige måten å respondere på et slikt innlegg. Da kan den som skrev HI tenke at de som har lest ikke vet hvordan det gjøres. Jeg synes det er fullt lov til å påpeke i tråden at å laste ned ulovlige ting er brudd på åndsverksloven. Jeg kjenner folk som faktisk ikke er klar over at det er lovbrudd å laste ned slikt, og som også velger å ikke tro meg når jeg forteller om det (eller i hvert fall nekter å innrømme det overfor meg). Derfor pleier jeg også å papeke dette når slike tråder dukker opp.

Det er da vel ingen som har sagt at det ikke er greit (eller bra, for den del) å respondere på andre måter enn med taushet? Selvsagt er det greit å si fra hva man mener om ulovlig nedlasting når det bringes på bane.

Det jeg har sagt er at jeg ikke likestiller taushet med aksept, og at det å unnlate å svare i en tråd, er én av flere helt akseptable måter å møte slike spørsmål på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 11:07   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det jeg har sagt er at jeg ikke likestiller taushet med aksept, og at det å unnlate å svare i en tråd, er én av flere helt akseptable måter å møte slike spørsmål på.

Jeg har heller aldri beskyldt deg for det, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no