Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-11, 22:09   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg er også superfornøyd med min Samsung Galaxy S (2010).
Mannen har Galaxy S2 og digger den.

Jeg er litt sånn som ofte vil velge noe annet enn hva mainstreamen har, så syns det liksom er litt kulere å ikke ha iPhone... (litt rar ja) Batteriene varer i 2-4 døgn, alt ettersom om jeg er mye på nett eller ikke. Har falt i gulvet/bakken noen ganger, og har gått helt fint. Hatt min tlf i 1 år nå. Har nesten 1000 bilder/filmer lagret også, uten problem.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:11   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Hva ble det til?

Jeg hadde iPhone og aldri i verden om jeg går tilbake etter å ha prøvd Android.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 22:19   #23
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har jaggu ikke bestemt meg enda.
Og så slo telefonen min til og ladet seg i dag og, sånn helt plutselig av seg selv, så egentlig ble jeg litt forbannet og rådvill på samme tid.

Jeg heller muligens mot Samsungen nå altså, men de hadde den ikke inne i hvit der mannen har sjekket. Han må kjøpe der pga abbonementet på jobb eller noe. Men han sjekker vel i morgen om de klarer å lure det til på noe vis.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 23:25   #24
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har galaxy s2, er veldig fornøyd med den. Har ikke hatt den kjempe lenge men har ingenting dumt å si om den

Forrige gang hadde jeg en hvit htc, skal ikke ha hvit igjen selv om de er stilige Syns den ble så fort stygg.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 23:28   #25
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Det måtte eg også før eg skrudde av automatisk tidssoneoppdatering og at alle appane mine har tilgang til kor eg er til ei kvar tid. Dersom du går inn på ein og ein app og skrur av lokasjonssøkinga, vil du ikkje bruke gps-en så mykje, og då varer også batteriet lengre. Nå er det bare kart og runkeeper og slike appar der det har ei hensikt å bruke gps som bruker det, og då varer batteriet mykje lengre.

Jeg var bare sååå ikke innstilt på at det var et engelsk ord inne i nynorsken, og jeg brukte flere forsøk på å tyde ordet som i mitt hode gjentatte ganger ble runke-per. Tror jeg missa den ene e-en.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 00:14   #26
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?


runke-per ja. Den må jeg huske på.

Så hvit blir fort stygg? Kommer ikke det litt an på materialet da tro?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 02:27   #27
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har hvit HTC Desire. Den er ofte i lomma på stalljakka, på veskebunnen og gjennom rimelig tøff omgang med toåring, og den har fått noen skraper, men den er overraskende lite stygg i finishen sånn til hvit å være.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 09:08   #28
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg hadde lyst på hvit iPhone når jeg fikk ny nå, men valgte allikevel sort. Ser for meg at det kan komme mye synlig skitt i evt. riper etterhvert, det synes ikke på den sorte.

Jeg synes Galaxy blir for stor jeg, synes ikke den ligger like godt i hånden, og så har vi alt annet av Apple-produkter, så det er desidert veldig praktisk å ha iPhone. Det er i tillegg ganske greit at jeg liker alt ved den, så og si. Jeg fikk min første iPhone i 2008/2009 og har aldri ønsket å bytte siden - og jeg var typen som skiftet telefon en gang i året før den tid, helst oftere! Jeg var innom Sony Ericsson Xperia i to dager her i fjor, men angret bittert og måtte krype til korset.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 11:29   #29
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Telefonen min synger på siste verset, og jeg har bestilt meg en sånn smart en. Valgte en samsung galaxy s plus, og krysser fingrene for at den er grei. Iphone er ikke aktuelt; vi har nesten ingen andre macprodukter og jeg grøsser ved minnet om å prøve å få macspilledåsen til å samarbeide med pc.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:03   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Før var nok Iphone litt sånn enerådende ift den type telefoner, men nå har jo andre kommet til også Så jeg tror ikke at Iphone er bedre enn Galaxy feks.
Men det har mye med vane å gjøre også? Jeg som er vant til HTC synes Iphone er knotete å holde på med, men det er det jo alltid med nye ting.
Jeg har jo kjøpt meg en Macbook nå, og det er godt mulig det blir en Iphone neste gang, for det letter kanskje samarbeidet de imellom litt (Tlf og mac altså).

Men det finnes sikkert diverse deksel å ha på telefonen uansett?
Jeg har deksel på min htc for å skåne den litt (om den faller ned, ligger i veska etc)

Her er ett i hvitt feks, og det er mange fler på den siden

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:06   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Test Samsung : http://www.amobil.no/artikler/samsun...i9100_s2/97817

Test Iphone: http://www.amobil.no/artikler/apple_iphone_4s/102895

Samsung sin skjerm er jo større Og det gir gode surfemuligheter iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:18   #32
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg er kjempefornøyd med iPhone, og kommer nok aldri til å kjøpe noe annet nå. Mannen har HTC, og irriterer seg over småfeil i Android-systemet, med iPhone tror jeg aldri at det har hengt seg opp, vært noe galt noen gang. Alt funker liksom!

Og jeg elsker jo den som musikkspiller i tillegg, bruker den MYE. Genial med Wimp f.eks, men det er det vel mulighet for med de fleste. :-)

(Bruker iPhonen som fjernkontroll til Squeezeboxen)

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 12:23   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

J

Og jeg elsker jo den som musikkspiller i tillegg, bruker den MYE. Genial med Wimp f.eks, men det er det vel mulighet for med de fleste. :-)

)

Ja, det funker vel med de fleste nå, både Spotify og Wimp.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 13:23   #34
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.974
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg er også veldig godt fornøyd med min Samsung Galaxy II, og kan ikke for alt i verden forstå at noen velger noe annet. Men jeg syns den er i overkant stor i hånden min, jeg sliter med å håndtere den med en hånd. På den andre siden betyr det at skjermen er større, og da får man veie de fordeler og ulemper opp mot hverandre.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 13:32   #35
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Eg har kvit iPhone og Incipio Feather cover i lyseblått utanpå. Coveret er ganske møkkete og slitt etter eit halvt år, men sjølve phonen er omtrent like fin, bortsett frå eit lite hakk øvst i venstre hjørnet. Men mesteparten er dekka av glass, både på framsida og baksida og det er jo lett å tørke av.

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg var bare sååå ikke innstilt på at det var et engelsk ord inne i nynorsken, og jeg brukte flere forsøk på å tyde ordet som i mitt hode gjentatte ganger ble runke-per. Tror jeg missa den ene e-en.

Runke-per er den appen eg bruker aller mest, jo. Nei, men seriøst RunKeeper er ein veldig fin sak. Du registerer deg på Runkeeper.com og laster ned appen. Når eg trener skrur eg på, så får eg oversikt over fart, rute og forbrenning. Veldig kjekt. Det eg liker best er at gpsen teiknar inn kor eg har gått på kartet, slik at det er litt tryggare å eksperimentere med ukjende stiar i skogen, for eg ser heile tida korleis eg kan finne vegen tilbake.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 13:35   #36
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Men sånn heilt seriøst, så trur eg desse telefonane er like gode i bruk, men at det er ein smakssak kva ein liker best.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 18:08   #37
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Musikkmessig tror jeg ikke det spiller noen rolle om man har iPhone eller android lenger. Min htc fungerer flott med både spotify og wimp, men det er wimp jeg bruker mest nå for tiden.
Det med skjermstørrelse er jo et plus. Minuset er da igjen at telefonen er litt stor til min lille hånd.

Nå har telefonen min på mirakuløst vis ladet seg opp, så nå er det egentlig litt opp til mannen å velge for meg om han kjøper til meg til bursdagen nå straks.
Syns forøvrig det er ganske hårreisende tanke å bruke 4000 på telefon når 1200 gir et like godt produkt i følge mange. Så vi får se da...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 18:23   #38
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: iPhone vs Samsung Galaxy S2?

Jeg har hvit Galaxy S2 og er superfornøyd. Jeg ville ikke betale mye mer for en Iphone, når Galaxyen er minst like bra. Tror nok du blir fornøyd uansett hva du velger. Den er veldig rask å surfe på, og har en bra musikkspiller, veldig enkelt å synkronisere både musikk, kalender og mail.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no