Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mp3, hvordan i alle dager?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 01:23   #61
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Så bra at det gikk! Jeg holdt pusten her på slutten.

*Elsker Mac og iPod*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 10:21   #62
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Jepp, det funker!

Jeg har nå Magnet, William Hut, Moby, Ane Brun og Lars Winnerbäck på Mp3-spilleren. I dag skal jeg lære meg podkast.

Tusen takk til de tålmodige sjeler som hjalp meg!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 10:36   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Så bra det gikk bra!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 10:37   #64
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

I dag skal jeg lære meg podkast.

Når du har lært det, kan du lære meg da?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 10:52   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Døh, ikke bruk wma, det blir bare tøys hvis du skal kombinere det med iTunes. For du skal sikkert lovlig og redelig kjøpe musikk der etter hvert. Still inn Windows Media Playeren din til å rippe CD'ene dine til mp3.

Alternativ 2: si hva du vil ha til snille Scarlettah og lever den til meg. Den kommer tilbake fullere enn fullest.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 14:05   #66
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Døh, ikke bruk wma, det blir bare tøys hvis du skal kombinere det med iTunes. For du skal sikkert lovlig og redelig kjøpe musikk der etter hvert. Still inn Windows Media Playeren din til å rippe CD'ene dine til mp3.

Alternativ 2: si hva du vil ha til snille Scarlettah og lever den til meg. Den kommer tilbake fullere enn fullest.

Jeg fikk det veldig fint til med å bare bruke Windows media Player, jeg syntes de andre greiene i grunnen kompliserte det!

Jeg har ganske liten plass på MP3-spilleren, men noe er jo plass til. Og nytt er alltid stas!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:22   #67
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

jeg syntes de andre greiene i grunnen kompliserte det!

LimeWire, tenker du på? Men det er for å laste ned musikk fra nettet, ikke for å få musikken fra CD til maskin til spiller. Ellers foretrekker jeg også iTunes for nedlasting av musikk og podcast. Det er enkelt, lovlig, billig nok og alltid god kvalitet.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:42   #68
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.095
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ellers foretrekker jeg også iTunes for nedlasting av musikk og podcast. Det er enkelt, lovlig, billig nok og alltid god kvalitet.

Og virusfritt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:45   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det fungerer bare med iPod.

... vil det si at iTunes-sangene bare er i avi? :avsky:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:43   #70
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Må bare fortelle en søt historie fra i dag...
Jeg fortalte mannen i mitt liv at jeg har overvunnet frykten etter en tråd på FP og dermed ønsker jeg en Mp3-spiller.
Da svarer han: "Jammen, det har jeg jo!"
Jeg ble lettere sjokkert, men ventet til han kom tilbake - med discmanen sin!



Vi er i det minste like iddjåte begge to!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:53   #71
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?


Litt på siden, men jeg må bare fortelle om datalæreren på videregående, som med hysterisk skingrestemme utbrøt, slik bare halvgamle lærerinner som ikke egentlig har nerver til å takle ungdom kan:

- Noen har stjålet Windows fra skjermen!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:14   #72
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

LimeWire, tenker du på? Men det er for å laste ned musikk fra nettet, ikke for å få musikken fra CD til maskin til spiller. Ellers foretrekker jeg også iTunes for nedlasting av musikk og podcast. Det er enkelt, lovlig, billig nok og alltid god kvalitet.

Jeg holder på å laste ned iTunes nå, og skal handle musikk lovlig og ordentlig i butikken. :lovlydig:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:24   #73
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Flink. :klappepåhodet:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:30   #74
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

*Elsker Mac og iPod*

Just plug and play!

Flott at du får det til å funke, Mim.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 21:06   #75
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

... vil det si at iTunes-sangene bare er i avi? :avsky:

iPod spiller AAC, MP3, WAV og Apple Lossless. Musikken (AAC filer) som selges på iTunes Music Store er kopibeskyttet på en måte som gjør at de ikke lar seg spille på andre mp3 spillere enn Apples iPod. Enn så lenge.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 21:06   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det fungerer bare med iPod.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

... vil det si at iTunes-sangene bare er i avi? :avsky:

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg holder på å laste ned iTunes nå, og skal handle musikk lovlig og ordentlig i butikken. :lovlydig:

Har du funnet ut om de filene funker på din mp3-spiller? Jeg ville sjekket med én først, før du svir av surt erhvervede lønnskroner!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:11   #77
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Kan jeg konvertere mine innlagte cder som er lagt inn som wma til mp3? Hvordan gjør jeg det?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 19:11   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Kan jeg konvertere mine innlagte cder som er lagt inn som wma til mp3? Hvordan gjør jeg det?

Dette kan jo andre mye bedre enn meg, men det finnes verktøy som gjør det på nettet. En del må man betale for; jeg bruker et Creative-program som hører til min spiller. Vet ikke om den kan lastes ned fra scratch gratis? :hjelpsom:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 19:14   #79
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mp3, hvordan i alle dager?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Dette kan jo andre mye bedre enn meg, men det finnes verktøy som gjør det på nettet. En del må man betale for; jeg bruker et Creative-program som hører til min spiller. Vet ikke om den kan lastes ned fra scratch gratis? :hjelpsom:


Jeg bruker noe som heter Audiograbber, har lastet ned gratis. Fungerer fint til mitt bruk, bruker det til å rippe CDr og konvertere til andre formater (som fra wma til mp3).

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no