Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 14:41   #101
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Min står til iPad-veska, den rosa pcveska, de rosa kunstige blomstene på kontoret, og ikke minst mine ceriserosa pumps.

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hvorfor er det ikke en sånn "liker"-knapp her?

  Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 15:23   #102
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Herlig tråd!

Hilsen iPhone-tilhenger......!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:34   #103
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Mytrendyphone.no har mye tilbehør både til Iphone og HTC, billig er det også (butikken er i Danmark tror jeg).

http://www.mytrendyphone.no/shop/mob...er-38507s.html

Her har jeg bestilt veske til min HTC. Det gikk fort å få varene, og jeg er superfornøyd.

  Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:38   #104
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Oj, nå har jeg fått sånne varsel på bestillinga, og der stod det at jeg kunne spore pakka via Honkong-post... synes ikke det hørtes helt bra ut.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:03   #105
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Hvorfor det? Bestiller mye fra Hongkong og Singapore. Rimelig porto og raskt levert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:05   #106
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg lar meg ikke overbevise at iPhone-mafiaen her inne, altså. Estetikk er nemlig ikke noe vinnende salgspoeng for meg. Så det blir nok en HTC Desire. Men hvor kjøper jeg den billigst, og hva slags abonnement bør jeg ha?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:11   #107
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men hvor kjøper jeg den billigst, og hva slags abonnement bør jeg ha?

Abonnement: www.telepriser.no
Billigst telefon: www.kelkoo.no

Det gir i alle fall en pekepinn.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:25   #108
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg liker fryktelig å bytte på ting, så jeg har vært kunde hos netcom så lenge jeg kan huske. Har tatt et abbonemang til 199 kr i mnd og ubegrenset databruk til 224 eller noe. Litt dyrt, men sånn får det bare bli.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:34   #109
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Hvorfor det? Bestiller mye fra Hongkong og Singapore. Rimelig porto og raskt levert.

Puh... jeg aner jo ikke hvor nettsidene holder til

Men det var Britiske pund, og da tror jo jeg at det er Storbritannia, da. Gamel og naiv.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:48   #110
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Denne er vakker... Noen som har den? Tror kanskje jeg kommer til å trenge en slik på det nye syrommet mitt

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:43   #111
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Denne er vakker... Noen som har den? Tror kanskje jeg kommer til å trenge en slik på det nye syrommet mitt

Jeg har ikke sånn, men jeg tror nok at du trenger en sånn, ja

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 21:24   #112
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Puh... jeg aner jo ikke hvor nettsidene holder til

Men det var Britiske pund, og da tror jo jeg at det er Storbritannia, da. Gamel og naiv.

Er ikke så lenge siden Hong Kong var en del av det.....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 23:15   #113
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

En Samsung Galaxy S tåler helt fint å ligge ute i snøen i over et kvarter. :datapunkt:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:19   #114
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Venninnen min som har hatt både desire og iphone synes Iphone er dårligere på multitasking, at hun ikke får noe lignende "task manager" for å vite hvilke programmer som kjører, men at det egentlig ikke er noe problem for den klarer bare å kjøre et eller to program om gangen? og at Iphone ikke kan spille flash.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 00:21   #115
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lar meg ikke overbevise at iPhone-mafiaen her inne, altså. Estetikk er nemlig ikke noe vinnende salgspoeng for meg. Så det blir nok en HTC Desire. Men hvor kjøper jeg den billigst, og hva slags abonnement bør jeg ha?

Jeg har et eller annet fra Chess, har hatt det i 8 år. Nå tror jeg jeg har sjakk matt. Det er 199 kr mnd og fri bruk av alt til mai. Da blir det 199 kr mnd og 500 ringeminutter, 500 sms, 500 mb nedlasning. Mer enn nok til mitt behov.

Er det forresten vits i å la arbeidsgiver dekke abb når man har det så billig? Man må jo skatte for 6000 kr, og abb bruker jo bare ca 2500 kr i året.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:00   #116
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

En Samsung Galaxy S tåler helt fint å ligge ute i snøen i over et kvarter. :datapunkt:

Jeg burde ha husket kolonitiden, mener du? :kniiiirk:

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:30   #117
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Jeg burde ha husket kolonitiden, mener du? :kniiiirk:

Eh, ja, det burde du absolutt ha gjort!

(Hæ? Forstår ikkeno, jeg. )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 09:36   #118
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Siterte feil, hahaha.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 20:28   #119
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Siterte feil, hahaha.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no