Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har Sony Ericsson W710i?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 19:31   #21
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Da har jeg snakket med Sony Ericsson support. Alternativene "slå av" og "snooze" skal være der. Må nok restarte telefonen kanskje...
Men - når alarmen ringer og jeg jeg trykker på "den høyre streken øverst" - altså later som om det står "slå av" der, da skrur alarmen seg av. Trykker jeg på "den venstre streken øverst" går "snooze" på.

Det ser altså ut som om jeg har fått en telefon med hemmelige funksjoner

Takk for hjelpen alle sammen!

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 19:34   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Det ser altså ut som om jeg har fått en telefon med hemmelige funksjoner

Spennende Kanskje du har fått en slik James Bond telefon med masse underlige skjulte saker?!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:21   #23
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Spennende Kanskje du har fått en slik James Bond telefon med masse underlige skjulte saker?!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 20:26   #24
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Skal si fra jeg, hvis det dukker opp flere hemmelige eller snodige funksjoner

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 21:08   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Prøv å oppdatere programvaren, mulig det er noe som henger igjen der!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 12:07   #26
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Oppdatering:

Etter å ha levd med den hemmelige funksjonen en stund dukket det opp en annen festlig greie. Selv om jeg skrudde alarmen AV (ikke snooze) og den sa at "alarmen er slått av", gikk den allikevel på igjen etter 9 min. (I omtrent 50% av gangene).

Ringte igjen kundeservice og nå fikk jeg en forklaring av Linus på den hemmelige funksjonen; hvis jeg brukte den lilla bakgrunnen og/eller eget bilde som bakgrunn, tok det så stor plass at teksten "pause" og "slå av" ikke fikk plass... Har byttet bakgrunn så nå er ikke telefonen så hemmelig lenger

Altså - når man kjøper en telefon med kamera og benytter seg av bildene man tar, ja da funker ikke telefonen optimalt...

Så får vi bare se da, om den fortsetter å "snooze" etter at jeg har slått av alarmen...

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no