Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tivoli Media Center

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 17:29   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tivoli Media Center

Er det noen som har kjennskap til denne? Jeg vil ha! Helten har lenge mast om Tivoliradio, men jeg vil ikke kjøpe noe jeg ikke kan spille valgfri musikk på.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:04   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tivoli Media Center

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det noen som har kjennskap til denne? Jeg vil ha! Helten har lenge mast om Tivoliradio, men jeg vil ikke kjøpe noe jeg ikke kan spille valgfri musikk på.

Jeg lurer på hva du mener med valgfri musikk jeg.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:13   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tivoli Media Center

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg lurer på hva du mener med valgfri musikk jeg.

Da mener jeg CD. Altså ikke bare det radioen velger å plage meg med.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:15   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tivoli Media Center

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da mener jeg CD. Altså ikke bare det radioen velger å plage meg med.

Aha.
Jeg fikk nemlig Tivoli radio til jul (iPAL), og er forelsket allerede. Jeg kan også koble til MP3 spilleren min, så hvis du har det er jo problemet med valgfrihet løst!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:25   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tivoli Media Center

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Aha.
Jeg fikk nemlig Tivoli radio til jul (iPAL), og er forelsket allerede. Jeg kan også koble til MP3 spilleren min, så hvis du har det er jo problemet med valgfrihet løst!

Jeg vil heller ha en jeg kan spille CD-er på, og det kan man med den nye!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:30   #6
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tivoli Media Center

Har hatt lyst på Tivoli-radio lenge, men aldri kommet meg så langt. Denne siste modellen synes jeg er fin, og den har vel alle kvaliteter og kommer i både svart, sølv og vallnøtt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no