Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-09, 09:00   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Vi begynner salgsprosessen denne uken, og vil ha anbefalinger. Har aldri solgt før, så vi er ganske ferske på dette her. Noen tips?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:07   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Jeg vet ikke hvilke som er flinke der dere bor, men IKKE bruk Notar.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:14   #3
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Uansett: Ta kontakt med en fire-fem forskjellige meglerkontorer og be om befaring/verdivurdering/salgstilbud fra dem alle sammen. Sammenlign hva de har å si. Hvis én av dem skiller seg veldig fra de andre når det gjelder anslått salgspris, styr langt unna vedkommende.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:16   #4
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet ikke hvilke som er flinke der dere bor, men IKKE bruk Notar.

De gikk vel konkurs en gang før jul, gjorde de ikke?

Vi skal bruke DnBNOR, fordi vi har hørt mye positivt om de. Men det kan vel sikker variere fra kontor til kontor. Sandnesområdet vet jeg lite eller ingen ting om, dessverre.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:17   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Er det ikke borettslag, da? De selger det vel for dere, de har meglerfunksjon? Jeg hadde aldri giddet å bruke en ekstern megler for en borettslagleilighet.

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:37   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Er det ikke borettslag, da? De selger det vel for dere, de har meglerfunksjon? Jeg hadde aldri giddet å bruke en ekstern megler for en borettslagleilighet.

Gjør de? Dette er helt nytt for meg, jeg tror ikke mannen heller vet om det, så takk for tipset. Jeg skal høre med styreleder og diverse.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 05-01-09 kl 14:48.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:39   #7
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Er det ikke borettslag, da? De selger det vel for dere, de har meglerfunksjon? Jeg hadde aldri giddet å bruke en ekstern megler for en borettslagleilighet.

Det er bare noen av de større borettslagene som har meglertjenester (enten internt eller outsourcet).

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:42   #8
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

De gikk vel konkurs en gang før jul, gjorde de ikke?

Morselskapet er konkurs og over halvparten av de individuelle Notar-kontorene har enten mistet bevillingen eller gått konkurs for egen maskin, men noen kontorer driver fortsatt videre, mer eller mindre uavhengig. Jeg tør gjette på at disse stort sett enten vil gå dukken eller kvitte seg med Notar-navnet innen overskuelig framtid.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:45   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Det er bare noen av de større borettslagene som har meglertjenester (enten internt eller outsourcet).

Tidligere kunne man bruke borettslaget som megler. Det gjorde vi da vi solgte vår borettslagsleilighet (i Sandnes), for noen år siden. Jeg vet ikke hvordan det er nå.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:45   #10
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Morselskapet er konkurs og over halvparten av de individuelle Notar-kontorene har enten mistet bevillingen eller gått konkurs for egen maskin, men noen kontorer driver fortsatt videre, mer eller mindre uavhengig. Jeg tør gjette på at disse stort sett enten vil gå dukken eller kvitte seg med Notar-navnet innen overskuelig framtid.

Ah, takk for oppklaring.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 09:54   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Vi er i ferd med å innhente tilbud nå, og ber om tilbud fra Aktiv Eiendomsmegling (de er dyre), Sparebank1/Eiendomsmegler1 og Stor-Bergen. Sistnevnte er boligbyggelagets egen eiendomsmeglertjeneste, og kjenner markedet for vår type leilighet best.
Ellers vurderer vi å legge ut selv og bare ha advokatbistand til kontrakt etc.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:02   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Noen boligbyggelag har egen meglertjeneste. Vi bor i OBOS-leilighet, og de har det. De er jo spesielt gode på dette med forkjøpsrett og slikt, men det er alldeles ikke sikkert at vi kommer til å bruke dem om vi skal selge en gang i fremtiden.

Det viktige er å innhente tilbud fra flere meglere. Mange av selskapene sliter økonomisk nå, så det skal være mulig å presse dem på pris.

Da vi solgte i fjor, så valgte vi en megler som mannen min kjente privat. Vi visste at han var en ryddig person som holdt det han lovet. En del eiendomsmeglere er jo ikke akkurat de som er enklest å stole på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:05   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Ja, jeg tviler egentlig på om borettslaget vårt har egen megler siden alle leilighetene jeg har sett til salgs her i blokkene har vært gjennom eksterne meglere. Dessuten vil jeg ha noen som er flinke, jeg er så engstelig for å ikke få solgt.

Jeg skal sjekke opp alt, ringe rundt. Dette er grusomt spennende, nervepirrende. Synd vi må selge før vi kan kjøpe hus, det stresser meg litt, men det går nok fint.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:07   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

En annen fordel med å innhente tilbud fra flere, er jo å se evt. variasjon i prisantydning.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:12   #15
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Prøv å få tak i gamle prospekter fra andre i blokken. Og når det blir laget prospekt / annonse på nett, be om å lese korrektur før den går i trykken. Som tidligere borettslags leder har jeg sett svært mange feil samt rett og slett dårlige prospekt/ annonse på nett de siste 5 årene. For eksempel så nevner de ikke innlysende positive ting om nærmiljøet, utemiljøet osv. Oppegående folk jeg kjenner har hatt pinlig dårlige prospekt, sannsyngligvis fordi de har stolt fullt ut på at megler gjør en god jobb.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:13   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Takk for verdifullt tips!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:15   #17
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Oppegående folk jeg kjenner har hatt pinlig dårlige prospekt, sannsyngligvis fordi de har stolt fullt ut på at megler gjør en god jobb.

Ja, det bør man ikke stole på med mindre man kjenner megleren personlig. Og helst ikke da heller.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:20   #18
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg tviler egentlig på om borettslaget vårt har egen megler siden alle leilighetene jeg har sett til salgs her i blokkene har vært gjennom eksterne meglere.

Det er vel ikke vanlig at borettslaget har egen megler, men borettslag er ofte tilknyttet et boligbyggelag, og de har ofte meglertjeneste. Eksempel er OBOS, som mange borettslag i Oslo er tilknyttet, og BBL som mange borettslag her i Bodø er tilknyttet. BBL har egen meglertjeneste. Jeg valgte å bruke dem da jeg solgte borettslagsleilighet for knapt fem år siden, og var godt fornøyd. Jeg vil grovt anslå at de selger rundt 75 % av de av leilighetene her i byen som ligger i BBL-borettslag (ikke alle borettslagene i byen er tilknyttet BBL).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:56   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Vi hadde masse innsigelser både på prospektet og på internettannonsen. Megler sa at han satte stor pris på dette, men at det var ekstremt uvanlig at de som skulle selge kom med innspill. Det kan jeg virkelig ikke forstå. Det ble virkelig mye bedre etter en gjennomgang av oss. Det var megler også enig i. Han var, som sagt, en bekjent av mannen og har fortalt at han etterpå la opp vår annonse som mal for fremtidige annonser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:58   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Det stresser meg litt at jeg har så lite kunnskaper om kjøp og salg. Jeg må lese meg ihjel på dette fremover nå, kjenner jeg, men vi vil selge ganske kjapt (om vi er heldige) så jeg må være rask til å suge til meg info her. Forhåpentligvis er det siste gangen vi skal selge og kjøpe. Stress!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no