Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Follo i cupfinalen

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 10:54   #1
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Follo i cupfinalen

Med Follo som oppvekststed og Follobunad på 17.mai, var det med glede og tårer i øynene at jeg fikk se at de nå er i cupfinalen. De slo RBK, bare det i seg er en stor glede. Så stolt av å være fra Follo. Follo

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:56   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Helt utrolig at det går an. Forsiden på Adressa i dag var til å knise av, forresten: http://fotball.aftenposten.no/nm/article180739.ece

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:58   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Follo i cupfinalen



For første gang kjente jeg faktisk noe så merkelig som følelser for fotball i går.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 10:58   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Det blir en herlig jordnær cupfinale i år.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:00   #5
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.



For første gang kjente jeg faktisk noe så merkelig som følelser for fotball i går.

Ja, hvis man er fra regionen tror jeg de fleste lar seg rive med av noe som dette.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:02   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Jeg går med sørgebind og er skikkelig flau på RBKs vegne i dag.

Og det er nesten så jeg rødprikker deg, torsk.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:04   #7
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Veldig artig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:07   #8
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Fantastisk! Det er alltid gøy med underdogs. Slett ikke ufortjent seier heller.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:08   #9
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Også råsa drakter, da.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:08   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Fortreffelig

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:09   #11
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Jeg er ikke fotballinteressert, men har trykket nok Follodrakter i min tidligere jobb, og skravla med både Mads og Christian og de andre på laget nok til at jeg syntes dette var UTROLIG moro, og så vel fortjent!

Klubben har slitt og hatt konkursspøkelset hengende over seg lenge, men reddet seg unna takket være knallhard jobbing og idealisme, dette unner jeg de av hele mitt hjerte, dette vil kanskje gi de et pusterom, og gi de mer sponsormidler.

Ikke så mange som har fått med seg hvorfor de spilte med rosa trøyer da, men det er altså til støtte for Rosa Sløyfe aksjonen.

Knallbra Follo, i dag er jeg stolt!!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:45   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Jeg har ingen tilknytning til Follo og er svært lite interessert i fotball, men dette må jeg si var fantastisk morsomt.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:46   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Og med Godset i cup-finalen med, så må det bare bli fest på Ullevål!


Jøye du meg som jubelen sto i taket her i heimen i går - først slo Follo Rosenborg, noe som var et eventyr i seg sjøl, og mer enn hva vi hadde våget å drømme om. Og så jaggu meg vant Godset med. Kunne ikke blitt bedre.

Nå gleder vi oss bare til at Godset skal grisebanke Follo i finalen!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:47   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Jeg ante ikke at follo var et lag en gang. Hva var greia med de rosa draktene? Hva betyr e.e.o?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:48   #15
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Og det er nesten så jeg rødprikker deg, torsk.

Det er jo fnisemorsomt da, at de setter forsiden i svart på grunn av en fotballkamp. Forsiden på sporten ok, men på selve avisa? Hva skal de gjøre når det skjer noe virkelig trist?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:51   #16
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg ante ikke at follo var et lag en gang. Hva var greia med de rosa draktene? Hva betyr e.e.o?

etter ekstraomganger...
Draktene var vel til støtte for Rosa sløyfe aksjonen.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 11:56   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Helt utrolig at det går an. Forsiden på Adressa i dag var til å knise av, forresten: http://fotball.aftenposten.no/nm/article180739.ece

Jeg lo godt av den også, da jeg skjønte hva det handlet om. Men sønnen min, den fine vesle fireåringen min ble lei seg da han hørte hva kampresultatet var, og så så han i avisen og så resultatet med et annet tall i parentes og så sa han "Jaja, det var uavgjort ved pause da". Hva er det for slags bytting jeg har fått meg?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:15   #18
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

:også fra Follo:

De rosa draktene var til støtte for Rosa Sløyfeaksjonen ja.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:23   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Det er så kult.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 12:23   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

:ikke fra Follo: Men dette var gøy! Håper jeg får lurt til meg en bilett til finalen i år.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no