Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 13:14   #21
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

De var fine, syns jeg. Og det er helt greit at de ser pønta og oppstilte ut. jeg ønsker meg ikke papparazzifotografier av en ilter kronprinsfamilie i julestressmodus.

Hånd-i-hånd-med-Liven

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:43   #22
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Om pressen hadde kommet hit hadde vi sett like oppstilte, pyntlige og harmoniske ut. Det betyr ikke at vi alltid er det.

Nettopp.
Jeg synes bildet var koselig. Veldig koselig. Jeg er enkel å glede.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:49   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det jeg syns er festlig er pepperkakedamen i vinduet - i non-stop-bikini.

Hvem har laget DEN, tro?

Den hadde garantert ikke kommet dit i Sonjas tid!

Hvordan i all verden ser du den?? Jeg ser knapt nok at det henger noe der jeg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:02   #24
devon
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 92
devon har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Det er et bilde av en pepperkakedame i bikini, synes den var spensitg. Synes det er et koselig bilde.

devon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 00:35   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvordan i all verden ser du den?? Jeg ser knapt nok at det henger noe der jeg.

Den viste bedre i avisen, men man ser den såvidt på dette bildet også. I vinduet. Jeg er også lett å glede.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 11:50   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

"For pene"? Hvordan da? Ikke grisete nok?

Vet ikke helt hvordan jeg skal definere det. Men de er for pene. Han og hun og barna.
Jeg mener ikke at bildet skulle vært annerledes heller. Selvsagt ordner folk seg og vil se litt ordentlige ut når fotografen kommer.

Men de er for pene, for glatte, for ettellerannet. Og det er ikke deres feil. De er jo ikke mer rufsete enn de er.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:21   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Kongefamilien er jo til pynt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:38   #28
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Kongefamilien er jo til pynt.

Det er jeg enig i.

Det hele blir litt for glatt. Men de er jo søte da.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:54   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvordan i all verden ser du den?? Jeg ser knapt nok at det henger noe der jeg.

Det vises bedre her:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:18   #30
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Tøffe pepperkaker!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:19   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)


Nå liker jeg dem nesten litt bedre.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:50   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Nå liker jeg dem nesten litt bedre.

Haakon har sikkert hatt lyst til å lage slike hvert år, men først nå er han sjefen og får bestemme at pepperkakedame skal kles anstendig istedetfor å bare ha knapper nedover magen...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 18:33   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vet ikke helt hvordan jeg skal definere det. Men de er for pene. Han og hun og barna.
Jeg mener ikke at bildet skulle vært annerledes heller. Selvsagt ordner folk seg og vil se litt ordentlige ut når fotografen kommer.

Men de er for pene, for glatte, for ettellerannet. Og det er ikke deres feil. De er jo ikke mer rufsete enn de er.

Du likte ikke bildet fordi er for pene. Jaja.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:13   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du likte ikke bildet fordi er for pene. Jaja.

Kan det hende at ordet Kirsebær leter etter er "pyntelig"? :hjelpsom:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:56   #35
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Kongefamilien er bra. Jeg liker dem. De pepperkakene var trendy.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 00:16   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Men hva hadde vi sagt om de hadde sett halvshabbye ut? Jo, da hadde vi klagd over det også.

De synes sikkert ikke dette er årets højdare, men de stiller jo opp, da, så vi skal ikke klage over at de ikke gjør jobben sin, i alle fall.

Det var for øvrig et morsomt bilde av dem i lokalavisen i dag. Marius var med på en lokal ballettforestilling og der satt hele fæmilin med pappa, stefar, småsøsken og det hele på oransje plaststoler i gymsalen. Ingrid A. satt sidelengs på stolen og dingla med beina. Ikke mye pomp og prakt der, nei.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 07:27   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Jeg liker kongefamilien. Jeg er spesielt begeistret for Mette-Marit, jeg tenker alltid på henne som villt begeistret for Håkon siden hun valgte dette livet. Og jeg synes hun har taklet det flott! Jeg ville aldri ha greid det - og det er sikkert en av grunnene til at jeg synes hun er beundringsverdig.

... Og så må jeg innrømme at jeg er så barnslig at jeg synes det er gøy å ha et lys levende "Askepott-kongehus". Fattigjenta som blir kongelig. Faren til Mette-Marit minner meg også litt om faren til Skjønnheten i Skjønnheten og Udyret (i orginalen solgte han jo datteren sin til udyret for å berge sitt eget skinn ...) Kongehuset vårt har alt!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 07:59   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller?? (Krompen & Co)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg liker kongefamilien. Jeg er spesielt begeistret for Mette-Marit, jeg tenker alltid på henne som villt begeistret for Håkon siden hun valgte dette livet. Og jeg synes hun har taklet det flott! Jeg ville aldri ha greid det - og det er sikkert en av grunnene til at jeg synes hun er beundringsverdig.

... Og så må jeg innrømme at jeg er så barnslig at jeg synes det er gøy å ha et lys levende "Askepott-kongehus". Fattigjenta som blir kongelig. Faren til Mette-Marit minner meg også litt om faren til Skjønnheten i Skjønnheten og Udyret (i orginalen solgte han jo datteren sin til udyret for å berge sitt eget skinn ...) Kongehuset vårt har alt!

Veldig enig!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 09:06   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette bildet har jeg sett før, eller??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan det hende at ordet Kirsebær leter etter er "pyntelig"? :hjelpsom:

Kanskje. Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke skal være det når pressen kommer på besøk. Det er jo det som er jobben deres. Hadde de ikke vært det, hadde det også vært galt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no