Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vårt nye hus!!!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 20:44   #81
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

hvor mye måtte du betale for en slik "jule-kurv" som du har skrevet om i en eller annen tråd her inne? *fant-den-ikke*

Jeg syns det ble drit-lekkert med hvitmalte fliser over benken. Brukt vanlig oljemaling eller?

Jeg har bestilt for 3500,- i den kassen
Jeg vet ikke eksakt hva som puttes oppi, har sagt hva jeg liker og hvilke farger jeg julepynter med

Jeg brukte to lag heftgrunn og et lag oljemaling
Ble veldig fint ferdig tørket
Ser helt ut som jeg har fliselagt med hvite fliser

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:46   #82
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Dette blir knall-lekkert Angelique!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:47   #83
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har bestilt for 3500,- i den kassen
Jeg vet ikke eksakt hva som puttes oppi, har sagt hva jeg liker og hvilke farger jeg julepynter med

Jeg brukte to lag heftgrunn og et lag oljemaling
Ble veldig fint ferdig tørket
Ser helt ut som jeg har fliselagt med hvite fliser

Tror sannelig jeg fikk lyst å bestille slik jeg. Ringte du henne bare eller?

Jeg ble veldig inspirert av de flisene altså. Det ble skikkelig lekkert. Så ut som du hadde lagt hvite fliser med en sinnsyk glans i og brukt hvit fuge. (våre fliser i dag er naturhvite med koksgrå fuge. Var veldig fornøyd tidligere, men nå som jeg så ditt..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 20:59   #84
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Kjøkkenet ble veldig fint.
Dere har vært kjempe flinke !

Helt utrolig hva litt farge gjør med ett rom
Tror nok jeg ville ventet med å male resten av kjøkkenet,
det er en stor jobb som strengt tatt ikke er nødvendig.
Kan heller ta det når du blir lei av det (*deler av min ærfaring*).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:07   #85
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Flisene ble flotte! Jeg er enig med Ole Brumm i at det kan være greit å vente med å male kjøkkenet til du er lei.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:09   #86
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Tror sannelig jeg fikk lyst å bestille slik jeg. Ringte du henne bare eller?

Jeg ble veldig inspirert av de flisene altså. Det ble skikkelig lekkert. Så ut som du hadde lagt hvite fliser med en sinnsyk glans i og brukt hvit fuge. (våre fliser i dag er naturhvite med koksgrå fuge. Var veldig fornøyd tidligere, men nå som jeg så ditt..

JA gå inn på www.corneliashus.no
Jeg har kjøpt en god del Odd Molly fra henne

Snekkeren vi bruker, han så flisene før og etter maling
HAn måtte bøye seg helt tett inntil for å virkelig finkikke
Syntes det ble utrolig bra sa han.
HAn ser jo litt av hvert rundt omkring, så da ble jeg litt stolt

Hans mening etter flisemalingen angående kjøkkenet er å beholde det slik det er
Det kom mye bedre til sin rett uten de gildgule flisene.
Ble et helt annet og mye stiligere rom

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:54   #87
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Det blir kjempestilig, Angelique! Litt av en jobb dere har gjort allerede

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 22:07   #88
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Så utrolig mye dere har fått gjort på såpass kort tid.

Kjøkkenet ble utrolig mye finere med hvite fliser.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 00:03   #89
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Kjempe fint blir det!

Male fliser er gøy Vi har gjort det på et bad, og på flisene over kjøkkenbenken. Holder som bare det!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 13:09   #90
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Det der blir berre lekkert. Kjempefint hus.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:12   #91
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Gjort sinnsykt mye i dag og vi er slitne i armer og ben ...og hode.
MAlt ferdig stuen,malt listen ei stuen,morenmin malte ferdig gangen og gangen opp i andre etasje samt listene to strøk oppe

Ine og kjæresten kjørte noen flyttelass, blandt annet spisestuen.
Salongen hentet vi for et par uker siden, og den ble pakket opp i dag
Kjempefin.

Nesten alle kjøkkenting og tang er på plass i skapene.
Jeg hadde 2,5 søplesekker med Tupperware, og alt det er påplass

Imorgen kommer snekkeren og setter inn døren til kontoret mitt, og Telenor kommer for å gi meg nett
DA vil jeg ikke ha nett imorgen.Forhåpentligvis er det iorden allerede imorgen
Jeg skal jobbe igjen fra torsdag og da må det være iorden all den tid jeg jobber hjemmenfra det meste av tiden
Det sa jeg da jeg bestilte dette for over en måned siden, men telenor har ikke klart å sende meg ISDN boksen, så da tar jeg med den som er her hjemme.
Vet det ikke er lov egentlig, men jeg sa til Telenor at da er liksom vitsen med å bestille i god tid borte når de ikke klarer å sende meg boksen.Da får de ta det på sin kappe med de nye eierene her

Vi regner med å flytte inn tirsdag

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:13   #92
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Så flinke dere har vært.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:14   #93
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Flisene på kjøkkenet ble kjempelekre!

Det høres virkelig ut som dere er i god gang med å få huset flott til jul!
Kjenner igjen de der forferdelige fake marmorveggene på do/bad... vi og har dem... Grusomt!

Takk for titten!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:23   #94
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Så flinke dere er.
Det blir rålekkert!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:28   #95
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Det ble utrolig lekkert, Angelique !

Men hva tror du Cara og P&P mener om ditt kundeforhold til Cornelia's Hus ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 21:33   #96
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det ble utrolig lekkert, Angelique !

Men hva tror du Cara og P&P mener om ditt kundeforhold til Cornelia's Hus ?

Tusen takk

Huff nei det kundeforholdet

Har vært innom de to for ikke lenge siden
Vet jeg står på flyttefot

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:39   #97
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Gleder meg til flere bilder etterhvert Angelique!!! Tror dette blir kjempelekkert! Er ungene fornøyde med ny-huset?

Når du har julepyntet huset MÅ du legge ut bilder slik at vi får se hærlighetene du har bestilt!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:53   #98
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Hva er det i denne kurven, Angelique? Den hørtes spennende ut! Har du bilder?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 22:54   #99
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Har du malt fugemassen også? I så fall med samme maling som flisene? Hvis ja, høres det jo ut som en grei jobb, og da vil jeg gjøre det samme med mine... definitivt!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 02:27   #100
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.499
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har grunnet flisene på kjøkkenet med to strøk, mangler bare det siste strøket der
Blir utrolig fint med hvite fliser.
Blir så fint at alle som er innom mener at jeg IKKE skal male kjøkkenet.
Jeg må i grunnen si meg enig i det, fordi det ble veldig fint.

Ja, hva sa jeg?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg synes ikke kjøkkenet var så gærnt. Jeg tror absolutt det er de gule flisene og de gule gardinene som gjør det "verre", på en måte.

Ellers høres det ut som dere har fått gjort utrolig mye på kort tid!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no