Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ny fordomstråd - landsdeler!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 13:32   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det med kaffeprat er jo åpenbart en generasjonsgreie også. Det er nok en annen kaffeprat hos de på 60-70+ her i Oslo også, vil jeg tro.

Helt sikkert. Da vil man jo sikkert ha flere å prate om også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 13:35   #82
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror kaffepraten i Oslo ikke blir helt slik fordi det er så mange som er innflyttere, og man får derfor ikke helt det samme sladderpotensialet. Med gamle venninner er det selvsagt litt av det, men ellers er det mye kulturopplevelser, "lett" lokalpolitikk og reiser det snakkes om.

Høres ut som kaffepraten her.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 13:37   #83
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Alle på Nordvestlandet har doble fornavn med spesielle sammensetninger. Kan ikke nevne reelle eksempler uten fare for at jeg outer folk som kan gjenkjennes, men hjelpe meg, Hildegunn Moltubakk-figuren har noen veldig gode poenger!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 13:39   #84
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Der er det forskjell på by og land, altså, Akseliane!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 13:49   #85
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor mange ER vi med familie/svigerfamilie på sunnmøre, egentlig??

Jeg også! Mann og svigerfamilie derfra.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 13:55   #86
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sunnmøringene (Ålesunderne) elsker kjøpesentre, skjønner ikke et kvidder av hvorfor man skal ta vare på gamle hus eller kjøpe brukt, kan til enhver tid på døgnet, og på kort varsel diske opp med minst tre kaker, hvorav en er fersk (og samtidig beklage seg over at de ikke har mer å by på), de syns tett, sosialt samvær er supert, hele tiden!

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Summøringer liker varme stuer, kaker og tror de har bra vær hele tiden. Jeg kan skrive under på den. Jeg opplever dem også som veldig stolte av sitt eget og egentlig ikke spesielt interresert i hvordan det er i andre deler av landet.

Signerer helhjertet!

Mitt inntrykk er ellers at det er lettere å bli kjent med folk jo lenger nord i landet du kommer. Jeg har bodd et år i Sandefjord, der var det helt håpløst.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 13:58   #87
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Alle på Nordvestlandet har doble fornavn med spesielle sammensetninger. Kan ikke nevne reelle eksempler uten fare for at jeg outer folk som kan gjenkjennes, men hjelpe meg, Hildegunn Moltubakk-figuren har noen veldig gode poenger!

De er ikke så spesielle, de er bare satt sammen feil vei.

Eks: Ole-Martin er vanlig, på Sunnmøre hadde det vært Martin-Ole. Også bruker de begge navnene. Raringene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:00   #88
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ka du meine? At vi kan komme til å kalle nån førr en tøvpeis?

Det reagerer jeg knapt på. Hva ville det ha blitt på østlandsk? En tøysepikk? Det høres ikke bra ut altså.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:03   #89
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Hva som blir kaffeprat tror jeg først og fremst handler om hva som er fellesnevnere.
Å snakke om kulturopplevelser og reiser kan funke med likesinnede, men funker ikke bestandig. For noen funker det bra å snakke vel og lenge om strikking, fisking, akademika eller elg. Noen ganger er fellesnevner "folk" .

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:27   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Jeg tror kaffeprat er en generasjonsgreie, mer enn noe annet. På vår alder står vi og henger på kjøkkenet mens 2 stk er ute og røyker og 2 andre eksrøykere står og inhalerer duften. Alle snakker om musikk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:30   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Ellers var jeg på en bitteliten kul sakebar her i Oslo forleden, og så kom det noen og presset seg ned på bordet vårt mellom oss og de andre vi allerede delte bord ved. Etterpå klaget jeg over at hun var typisk bergenser; høylydt, med lys stemme, litt selvsentrert og veldig opptatt av hvor bra det var for henne at hun fant et sted å skvise seg inn.

(Jeg er altså bergenser selv. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:31   #92
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Apropos avstander.
Kjæresteemne fra Tana:
- Neida, det e'kke langt til Tromsø. Kommet forbi Kautokeino så e æ nesten der!

(Sist jeg kjørte til Kauto brukte jeg seks timer. Just sayin'.)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:37   #93
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Jeg elsker bergenske gammel-damer, med nylagt når, hatt og en særs høy og skjærende stemme. Sjelden har jeg møtt på så mange orginale (ikke som i "byorginal", men som noe for seg selv) som i Bergen.

Oslofolk som refererer til Trønders som "eksotisk" ler jeg litt av. Jeg møtte på en del da jeg studerte, men etter det har jeg mått få.

Jeg ler aller mest av nordtrøndere. Ikke av dem - men fordi de har en humor som jeg liker veldig godt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:40   #94
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Jeg synes helt ærlig at eldre, pene fruer er nokså like om de kommer fra Kalfaret, Øvre Singsaker eller Frogner. Og sikkert Stavanger også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 14:57   #95
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Men folk flest nordpå ville jo ikke sagt dette. Enkeltpersoner uten oppdragelse og sosiale antenner kanskje, men slike finnes jo i alle landsdeler.
Men man er bedre til å banne nordpå enn i andre landsdeler.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men vil ikke det også variere med sted? Eller kjenner jeg bare usedvanlig mange uoppdragne nordlendinger uten sosiale antenner (alle fra samme lille sted ute i havgapet)?

Jeg skal ikke uttale meg om hvordan det er på "småsteder i havgapet" siden jeg selv bor i by og sikkert har like mange fordommer mot dem som folk fra andre deler av landet har ( ), men erfaringen min er at blant folk under 25 +/- her hvor jeg bor er dette absolutt noe folk flest ville sagt. Mange vil sikkert være i stand til å tilpasse språket sitt til ulike situasjoner, men noen gjør det ikke.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:18   #96
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det med kaffeprat er jo åpenbart en generasjonsgreie også. Det er nok en annen kaffeprat hos de på 60-70+ her i Oslo også, vil jeg tro, men jeg kjenner den ikke godt nok til å kunne parafrasere den.

På østkanten gikk det nok mest i Hønse-Lovisa. «… men hu het egentlig ikke Lovvisa, hu het Magda, og hu hata høns!» :oslolosen:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 15:21   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Ikke bodd'a i Hønselovisas hus heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 16:21   #98
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Har bodd i nord-Norge, Trøndelag og Østlandet. Jeg opplever at østlendingene vet mye mindre om resten av landet enn motsatt.



Men folk flest nordpå ville jo ikke sagt dette. Enkeltpersoner uten oppdragelse og sosiale antenner kanskje, men slike finnes jo i alle landsdeler.
Men man er bedre til å banne nordpå enn i andre landsdeler.

Nja jeg er ikke helt enig.
Jeg var i et relativt stivt møte en gang, folk i dress, dyre klokker og høyt utdanningsnivå.
Mannen som ledet møtet var meget korrekt i sin fremføring helt til han plutselig holdt på å kvelve over kaffekoppen sin, men han reddet den i siste liten og utbrøt "Å dæven, det va på fetthåret".

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 16:31   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Det var ikke uutdannede, ukulturelle folk jeg møtte heller, altså. Det f-ordet er om mulig enda eklere med e enn med i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 16:44   #100
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Det er helt grusomt med e ja.

Nå har jeg vel på sett og vis vant meg litt til det, men de første årene jeg bodde her opp holdt jeg på å trille av stolen, sette kaffen i vranghalsen og dø littegrann av flause når folk buste ut med slik gærnskap.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no