Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ny fordomstråd - landsdeler!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-13, 10:00   #221
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Ja, jeg som ikke ser på Stjernekamp, kjenner henne bare gjennom de to låtene der.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:00   #222
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Aaah, den melodien i bakgrunnen - hvilken er det gjen??? :frustrert:

Flåklypa!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:08   #223
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Ah! Takk!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:09   #224
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hennes største hit kom i 2008, så jeg tror hun var "hip" før hun dro til ammerikka.


__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:11   #225
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hennes største hit kom i 2008, så jeg tror hun var "hip" før hun dro til ammerikka.

... for ikke å si 1998. Nå måtte jeg google, og hun dro til New York i 2005.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:18   #226
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

... for ikke å si 1998. Nå måtte jeg google, og hun dro til New York i 2005.

Wow! 1998, det virker så lenge siden! Det er jo i forrige årtusen.
Takk for opplysningen. *måtte google jeg også, for hun er jo så ung og 1998 er såååå lenge siden*

Sitat:

Silje Haugum Nymoen (født 3. januar 1978)[1] – også kjent under artistnavnene Anéa og SiLyA, er en norsk sanger/popvokalist og låtskriver som først ble kjent som gjestesolist, senere som fast vokalist i gruppa Multicyde. Denne gruppa slo igjennom i 1999 med «Not for the Dough», melodien som bygget på Bent Fabricius-Bjerres munnspilltema fra filmen Flåklypa Grand Prix. Anéa var også vokalist på Multicydes oppfølger-single «The Claptrap». Etter sin tid med Multicyde har Nymoen forsøkt å få et gjennombrudd i USA der hun fikk platekontrakt med Columbia Records,[2] og siden 2005 bodde flere år i New York. Til tross for en egen utgivelse, «Rock With You (Don't Turn Your Back On The Sound)» i 2006, ble Nymoen mest brukt som kordame for diverse andre artister.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:40   #227
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Silya er überkul, også på grunn av stilen. Men unik på Løkka er den ikke, og var det ikke da hun flyttet heller. Men rockabillymiljøet er relativt lite, og til tider ekskluderende. Så "horder" syns jeg er en temmelig stor overdrivelse. Jeg vil heller ikke kalle 30-60-tallsmiljøet for hipstere, heller nerdete. Hipstere er noe helt annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:09   #228
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Jeg aner ikke hvem Silya er, men jeg er enig i at hun er kul. Også husker jeg vagt Multicyde og Flåklypasangen.

Altså, gjennomført 50-60-tallsstil tenker jeg alltid er genuin, fordi den er så komplisert at det trengs en god del kunnskap for å å få det til. Men jeg synes jeg ser mange som litt mindre vellykket prøver seg på Erlend Øie-stilen på Løkka, fremdeles.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:55   #229
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Hun var helt lik slik jeg ser for meg at Tallulah ser ut Flott dame, altså!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 12:17   #230
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Menn nordfra er dårlige i senga.

:dukker:

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 13:32   #231
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Når jeg tenker hipster tenker jeg metroseksuell kunst- eller arkitekturstudent i trange jeans, armyboots, oversized t-shirt med stor halslinning, skjegg og rullelue.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 13:36   #232
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Når jeg tenker hipster tenker jeg metroseksuell kunst- eller arkitekturstudent i trange jeans, armyboots, oversized t-shirt med stor halslinning, skjegg og rullelue.

Skjegg, ja. Dei har skjegg alle saman! Skjegg, og helst bakoverstrøken sleik.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 13:48   #233
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Eller rutete skjorte kneppet helt opp, og hornbriller. Fremdeles skjegg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 13:54   #234
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eller rutete skjorte kneppet helt opp, og hornbriller. Fremdeles skjegg.

Jupp. Og sleik. Jeg syns de er fine, jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 14:03   #235
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skjegg, ja. Dei har skjegg alle saman! Skjegg, og helst bakoverstrøken sleik.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jupp. Og sleik. Jeg syns de er fine, jeg.

Sleik, ja.

Eg synest ikkje det er den verste stilen å velgje, men må innrømme at eg har fnist i mitt stille sinn når eg har observert nokon i mi bransje som har kommet frå Sverige og kledd seg som ein ekte Stureplaning, for så å la skjegget gro og bli Oslohipster på no time.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 14:11   #236
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Jeg tenker at det egentlig ikke er så ille å skifte stil, jeg da. Så lenge man føler seg hjemme.

Jeg møtte engang en kompis som jeg hadde hengt med i hiphopmiljøet på en rockabillykonsert og sa noe sånt som "Du her? Det var jo et ganske langt hopp fra graffiti og hiphop!" Hvorpå han bare så på meg og kommenterte tørt. "Du er jo her du også. Du var også hiphoper, remember?".

(og amusingly har jeg tydeligvis hatt samme stil- og miljøreise som Silya. )

men egentlig er det ikke så rart, jeg tror det er lettere å hoppe fra undergrunnsmiljø til undergrunnsmiljø, fordi de ofte er befolket av folk som går veldig opp i noe, også plutselig ser man at hoppene ikke er så lange som de kan virke på utsiden. I tillegg er jo Norge knøttlite, så er man f.eks. nerdete opptatt av stil eller musikk så må man nødvendigvis henge med andre som er like nerdete opptatt av stil og musikk, men fra en annen periode, rett og slett for å ha nok venner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 14:14   #237
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Klart det ikkje er teit med stilskifte i seg sjølv, men nokon gonger er det kanskje meir opplagt enn andre at skiftet kun skjer for å være hipp, ikkje fordi det er ens naturlege greie.

Som i dette tilfellet. Difor fnising.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 14:20   #238
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dette med avstander kan være litt morsomt. Avstandene er størst per meter midt i Oslo og så krymper meteren drastisk jo lenger unna man kommer. Også for de som bor i hovedstaden. Det kan ha noe med det å gjøre at det er helt irrelevant hvor langt det er hvis man passerer fylkesgrensa, for da er man egentlig unødvendig langt ute på landet allerede. Jeg har blitt spurt med stor entusiasme om jeg kjenner broren som studerer i Tromsø når jeg forteller at jeg bor i Trondheim.

"Jeg er fra Finnmark."
"Åh! Kjenner du Randi? Hun jpbber på apoteket i Finnmark!"
True story, østlandet ca. 1990.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 14:28   #239
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Menn nordfra er dårlige i senga.

:dukker:

Du må forbedre statistikkgrunnlaget ditt.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 14:29   #240
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Menn nordfra er dårlige i senga.

:dukker:



__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no