Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-23, 17:03   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Jeg har et kombiskap med grønnsaksskuffer i bunnen av kjøledelen. Hver gang jeg drar ut disse så drar jeg en haug med vann ut på gulvet!

Det samler seg altså mye kondens i kjøleskapet som samler seg i bunnen. Jeg har prøvd å skru ned temperaturen uten at det hjalp.

Vet dere hvorfor det blir sånn? Og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt kondensen?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 17:06   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Er det tett i det hullet bak i kjøleskapet der kondens skal renne ned? Det hullet er like over grønnsakskuffene, i bakveggen.
Jeg stakk en pinne nedi det hullet og rørte rundt, i et halvgammelt kjøleskap nær meg, og da løste problemet seg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 17:57   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Det hullet kan tettes. Ganske ekkelt, men enklet å løse.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 18:12   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Mitt kjøleskap renner det av veggene bak dersom der er for fullt og/eller er mye ting som er borti veggen. Det blir for varmt, tenker jeg. Da blir det dam ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 19:33   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Jeg hadde glemt kondenshullet! Det var tett, ja!

Håper det løser biffen, ellers får jeg teste ommøbelering.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 19:37   #6
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Her løyste det seg då eg byrja oppbevare alt i boksar slik at det ikkje hopar seg opp med dill og dall bakerst.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 19:56   #7
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Jeg leste overskrifta som mengder av kondomer nederst i kjøleskapet. Regner med at det også kan medføre kondens.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 20:13   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.728
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg leste overskrifta som mengder av kondomer nederst i kjøleskapet. Regner med at det også kan medføre kondens.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 22:05   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Skulle også tipse om det hullet i kjøleskapet. Det er slikt ein plutseleg finn ut, når ein begynner å bu aleine, trur eg ...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 22:07   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Det holet bak der, ja. Det lar seg lett tette av ein halvvegs innskrumpa chili har eg erfa... høyrd.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-23, 23:31   #11
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Skulle også tipse om det hullet i kjøleskapet. Det er slikt ein plutseleg finn ut, når ein begynner å bu aleine, trur eg ...

Næh, det var jeg som forholdt meg til det hullet da vi har to også. Bare hodet mitt som nekter å forholde seg til flere ting som ikke bare funker som det skal, tror jeg. Jeg hadde ihvertfall glemt at det eksisterte et slikt magisk hull.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-23, 17:08   #12
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mengder med kondens i bunnen av kjøleskapet?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Næh, det var jeg som forholdt meg til det hullet da vi har to også. Bare hodet mitt som nekter å forholde seg til flere ting som ikke bare funker som det skal, tror jeg. Jeg hadde ihvertfall glemt at det eksisterte et slikt magisk hull.

Jeg har også måtte lære om det der to ganger på to ulike kjøleskap og begge ganger tenkt kjøleskapet er ødelagt
På under et år..

Men nå tror jeg at jeg husker det fordi det var der første som slo meg i denne saken.

Skal dog sies det første kjøleskapet ble ødelagt når jeg skulle stikke noe nedi fordi pinnen jeg stakk med knakk nedi hullet. Men kjøleskapet ble kastet etter kort tid fordi det var gammelt og dårlig på regulering av kulde.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no