Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 00:40   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Jeg liksom-booket billetter nå for å sjekke totalpris, vi skal dit i juli. Jeg valgte 3 stk over 120 cm og 1 stk under, det ble 1212,- kroner. Men på billett-listen står det "95 - 120 cm" på det ene barnet, men han er ikke så høy, han er knappe 84 cm! Går han gratis da? Synes det er en vits å få billett til ham knappe 50,- kroner billigere enn vår billett når det er så lite han kan ta med sin størrelse.

Og er det noen rimelige spisesteder der? Jeg har vært der mange ganger før men har gullfiskhukommelse. Buffeten blir litt vel dyr, jeg er småspist og får overhodet ikke i nærheten av valuta for pengene, det samme er ungene. Nistekurv, kanskje?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:44   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Han som er 84 cm går gratis- tror det er gratis opp til 95 cm.
Ang spisesteder- det er dyrt og kjipt, så nistekurv er MYE bedre!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:44   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Nistekurv. Det er ikke stort som er billig på Tusenfryd gitt.

  Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:46   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Ah, så flott! Så da skulle jeg ikke velge ham i det hele tatt på billettbestillingen, jeg så bare det stod "over og under 120 cm", burde stått litt klarere. Nistekurv skal bli, skal kjøpe med meg masse digg mat og drikke. Gleder meg!
ENDELIG kan 6-åringen min ta alle berg- og dalbanene (unntatt Speedmonster)! Hun har faktisk drømt om det siden hun var rett under 3 år gammel og stod og gråt ved et par berg- og dalbaner og ville oppi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:51   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Definitivt nistekurv.

Og barn under 95 cm går gratis.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 00:59   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Det er mulig jeg husker feil altså, men er hun ikke høy nok til å ta Speedmonster er det noen til hun ikke kan ta.
Menere å huske at Supersplash og Spinspider har samme høydegrense som Superspeed.
(det var da veldig mye som startet på S)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:03   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det er mulig jeg husker feil altså, men er hun ikke høy nok til å ta Speedmonster er det noen til hun ikke kan ta.
Menere å huske at Supersplash og Spinspider har samme høydegrense som Superspeed.
(det var da veldig mye som startet på S)

Nei jeg har sittet og manisk sjekket alle høydekravene på alle bergisene, for å vite garantert hva hun kan ta og ikke. Det er 120 cm på alle berg- og dalbanene unntatt Speed Monster, den er det 140 på. Så hun kan ta alle utenom den.
Spinspider er noe annet, den kan hun ikke ta nei, den er vel også 140 cm. Men berg- og dalbanene er fritt vilt!

Høydekravene står her:

http://www.tusenfryd.no/Se-og-gjoere/SuperSplash

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:09   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Enda godt det da.
Husker mellomste stod og hylte fordi han ikke fikk ta loopen når han var litt over 3,5 år. Han var da godt under meteren høy.....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:13   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Hahaha, akkurat som eldste her, hun var i Tusenfryd første gang da hun var 2 år og 9 mndr gammel, i juli 2006. Da stod hun også og hyyylte fordi hun ville opp i alle berg- og dalbanene men fikk jo selvsagt ikke det. Siden den gang har hun mast og mast om når hun er høy nok, så jubelen står selvsagt i taket nå for tiden når hun nettopp har bikket 120 og vet at hun endelig kan ta (nesten) alt.

Hun er lik mora der ja, jeg er også sånn som skal oppi alt av karuseller. Elsker det! Men jeg kan bli fort kvalm, så karuseller som spinner for mye orker jeg ikke, som den der Spinspider, den tar jeg ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:14   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Da er det jammen likefør vi kan ta med Poden (118 cm ved siste måling) på berg- og dalbane også. Nå er jeg ikke sikker på at han har veldig lyst, men jeg vil!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:24   #11
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Vi har alltid med nistepakker når vi er på Tusenfryd. Maten der er fryktelig dyr og dårlig.
Man får låne trillevogner der - og der får man plass til en kjølebag i setet - ypperlig å ha med kaldt drikke, ferske baguetter og litt pålegg. Flere steder man kan sitte å ha en liten rastepause God tur

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 06:15   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Snuppa bryr seg sjelden om at hun er lav. Men etter besøk på Tusenfryd er det mange spørsmål om mat som er bra for veksten gitt.

Hun elsker alt av karuseller, men det begrenser seg litt når man er 5 år og bare 104 cm høy.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 06:53   #13
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Åååå kos dere! Vi var der første helga i juli,med ei på 118 cm.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 08:14   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ah, så flott! Så da skulle jeg ikke velge ham i det hele tatt på billettbestillingen, jeg så bare det stod "over og under 120 cm", burde stått litt klarere. Nistekurv skal bli, skal kjøpe med meg masse digg mat og drikke. Gleder meg!
ENDELIG kan 6-åringen min ta alle berg- og dalbanene (unntatt Speedmonster)! Hun har faktisk drømt om det siden hun var rett under 3 år gammel og stod og gråt ved et par berg- og dalbaner og ville oppi.

Maten er dyr og dårlig på Tusenfryd, så ta med mat. Det er oppbevaringsbokser der. Tenker det blir topp for 6-åringen din jeg. Vi var der med jentene for noen uker siden og de digget det. De har også gledet seg til å bli store nok siden de var 3 år. Vi sto der når det åpnet og gikk rett bort til Thundercoasteren og fikk 4 runder på den uten at det ble noe kø der, så da slapp vi å gå hele veien rundt for å sitte på neste tur. Etter 4 runder i strekk måtte jeg be om en liten pause. Unger under 95cm skal ikke betale inngang.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 19:54   #15
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tusenfryd - barn gratis? Spisesteder?

Kunne tenkt meg å dratt på tusenfryd bare for å ta spin spider igjen. Den var råååå!!!!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no