Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tar du roret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-19, 00:44   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du roret?

Jada. Jeg kan hvis jeg vil. Drømmemannen hverken kan eller vil, så skal vi ut i båt må det bli jeg som fixer det. Da jeg var tenåring fikk jeg egen liten kjapp båt som jeg surret rundt i, jeg elsket friheten det ga meg og jeg likte virkelig å være på sjøen, men så gikk det over etterhvert og nå er jeg mest i båt for å være grei mot andre som gjerne vil at jeg skal være med. Og fordi jeg tenker at barna mine skal få gode opplevelser. Jeg er deleier i to båter ved sommerhuset, men er altså ikke lenger noe båtmenneske.
Men er ikke redd for å ta roret altså.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 00:54   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Mavs: det er atskillig mer komplisert. Ikke minst fordi de fleste på vår alder ikke har fått opplæring, men bare må starte og prøve seg frem. Og det er mye vanskeligere å manøvrere en båt.

Men på et vis har du så klart rett, hadde jeg følt at jeg KUNNE kjøre båt, hadde det ikke vært noe problem.

Jeg mente ikke rent teknisk, jeg mente konseptet «gi opp rattet/roret» til mannen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 01:26   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du roret?

Vi hadde båt når ungene var små, daycruiser. Jeg kjørte båten, men ble superstresset av maset til mannen når jeg skulle legge til, usikker og stresset, så da overlot jeg det til han. Men som gammel speider klarte jeg å fortøye båten i det minste.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 25-06-19 kl 01:38.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 01:36   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg er vokst opp med med flere motoriserte båter, både små og store og jeg er god til å hoppe i land og fortøye med knuter etter boken. Men styre har jeg aldri interessert meg for dessverre. Hadde vært gøy å kunne. Kusinen min var alltid den som kjørte når det bare var oss jentene i deres mindre båt. Da jeg og mannen (les mannen) kjøpte oss båt var det dessverre jeg som var mest båtvant og han var uerfaren båtsjåfør så jeg hatet hvert minutt vi var i den båten. Så mye stress når man ikke kan å legge til! Lettelsen var stor da vi valgte å selge båten igjen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 07:18   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Nei, båter er (heldigvis) fjernt fra vår verden. Hadde de ikke vært der, hadde jeg selvsagt sørget for å kunne kjøre den. Tipper jeg hadde vært flinkere enn mannen min, han er mer nervøs og forsiktig av seg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 07:22   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Båt? Hvilken båt? :

:gift med en landkrabbe:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 07:23   #27
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du roret?

Mannen er vokst opp med båt, jeg ikke, så det er bare han som kan det. Nå holder vi på å skal kjøpe oss en daycruiser og jeg planlegger å lære meg det. Jeg har hørt for mange historier fra svigers om episoder som skjer der det hadde vært veldig kjekt at svigermor kunne kjøre båten til at jeg skal la det skje oss. (feks hoppet svigerfar på land for å skulle fortøye båten, ramlet i sjøen og svigermor kom borti giret så båten begynte å bakke, og hun hadde ingen peiling på hvordan løse situasjonen. Heldigvis hoppet svigerfar ut i sjøen og fikk kreket seg ombord igjen selv om båten bakket)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 07:48   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Tja, vi hadde båt i noen år og jeg kunne i teorien kjørt flere av dem. I praksis lot jeg være, særlig inn på båtplassen var knotete.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 08:54   #29
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg er vokst opp i båt, men til min store irritasjon har jeg aldri brydd meg om å lære å kjøre den.
Jeg kan styre ute på åpent hav og vet til en viss grad hva merkingen betyr, men der stopper det helt opp.
Nå føler jeg meg for gammel og utrygg på å lære meg å legge til kai, fortøye på anker og slike ting. Irriterende!
Jeg prøver å motivere ungene, men de er heller ikke særlig gira på å lære. De syns det er deilig å være passasjer hos morfar.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 10:33   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar du roret?

Har ikke båt, men kan ro og kjøre båt med påhengsmotor. Hadde jeg hatt tilgang på større båt hadde jeg villet lære meg å kjøre, ja.

Jeg har forresten stått ved roret på Statsraad Lemkhul. Men det var heldigvis ikke jeg som la til kai.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 25-06-19 kl 10:39.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 10:51   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg er oppvokst med "hytte på landet", ved sjø og har kjørt mye båt ja. Stått på vannski, seilbrett, lyst krabbe, lange sommerkvelder ved bålet i soveposen, pinnebrød, fisket med garn, teiner, stang, you name it.

Ja, jeg tar gjerne ansvar for å kjøre båt. For et par år siden tok jeg båtførerprøven sammen med eldstemann. Jeg måtte ikke ta den pga alder, men fikk et flott tilbud av arbeidsgiver det var vanskelig å si nei til. Kjekt å ha, hvertfall for eldstemann som "må" ta det. Vi bor på vestlandet med sjøen tett på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 10:59   #32
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Ja, jeg tar roret. Var ofte ute i båten alene, når mannen var på jobb eller jobbreiser. Nå har vi dessverre ikke båt lenger.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 11:03   #33
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar du roret?

Jeg kjører båt, både alene og med mannen som passasjer. Men det er bare en liten puslebåt med påhengsmotor. Skulle jeg ha kjørt større og raskere båt hadde jeg gjerne tatt et lite kurs i forkant.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 11:33   #34
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tar du roret?

Vi har båt men det er så trangt der vi ligger så da stoler jeg 100% på gubben. Tør ikke å kjøre alene desverre. Har lyst å ville det men stoler ikke nok på egne ferdigheter gitt.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 11:37   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Vi har en daycruiser og en minirib. jeg kjører rib, ikke stor båt. Lurer på å melde meg på sånn jentekurs, synes det er dumt at jeg ikke kan kjøre båt. Det er god plass å legge til båtene våre, så det er ikke veldig vanskelig å legge til.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 11:51   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg mente ikke rent teknisk, jeg mente konseptet «gi opp rattet/roret» til mannen.

Ja, men det henger jo litt sammen? Jeg skjønner at litt av problemet med folk som velger å la andre kjøre bilen også kan gjøre det fordi de ikke er trygge, men det er tross alt en grundig trening og sertifisering for å få kjøre bil. For båt (for vår alder) er det ingen krav, så det er kun prøve og (ikke) feile som gir ferdighetene. Og da er det (etter min erfaring) enda litt lettere å la den som er best på det fra før bare gjøre det. Og det irriterer meg.

Jeg kjører klart mer bil enn mannen, særlig langkjøring, så for oss er det i hvert fall stor forskjell.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 11:53   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Men jeg kan kjøre den, altså, og kommer meg selvsagt til land også i en nødssituasjon, da driter jeg jo i om jeg skraper opp siden eller knuser en lanterne.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 12:19   #38
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Båt kan jeg ikke. Tross navnet.

Jeg kan ro, liksom. Og i teorien vet jeg hvordan jeg starter en påhengs. Skulle sikkert funnet ut av det. Men ikke har vi båt eller driver med båt eller noe som helst, så det blir bare en teoretisk øvelse.

Men jeg synes det strålende av RS å ha egne "jentekurs", samme hvor kleint både navnet og kurset er. For det er bruk for det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 12:45   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du roret?

Nei båt driver jeg ikke med. Men jeg er vokst opp med båt og burde kunnet det. Men det var visst brødrene mine som skulle drive med det når vi var små. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri kjørte båten, gadd sikkert ikke. Pappa og brødrene mine har båt sammen, den bruker ikke vi. Vi brukte den forrige båten litt, helt til mannen kjørte på et skjær og vi kom så dypt i vannet at ripa gikk kant i kant med vannet. Etter det nekter jeg å kjøre båt med han med mindre han tar båtførerprøven. Han er definitivt en landkrabbe. Egentlig burde jeg lært meg å kjøre den båten, men vi er ikke der ofte nok til at det blir noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-19, 12:46   #40
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tar du roret?

Joda, jeg kan ta roret. Jeg har båtførerbevis og kan i teorien kjøre båter opp til 25 fot. Dessverre har jeg kun hatt mulighet til å vedlikeholde kunnskapene med å kjøre båter under 10 fot med påhengsmotor.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no