Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-19, 20:50   #21
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Hva med madeira eller azorene?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 20:57   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Voksenhotell på en kanariøy? Hvis du uansett ikke har tenkt å gjøre så mye mer enn å slappe av, så tror jeg det er noe mindre glovarmt der. Blir gjerne 30, men sjelden 40.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:02   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg har en gang for lenge siden vært på luksus-all-inclusive i Karibien. Der var det flere restauranter å velge mellom, slik at vi kunne spise ulike ting og ikke bare buffet hver dag. Sandals har ulike luksusresorts i Karibien. Koster litt, men har det aller meste - inklusive sånne bungalower på påler.

https://www.sandals.com

Jeg har en venninne som var på luksusresort med all-inclusive og eget svømmebasseng på Kreta sist sommer. Det var visst bra, men alt for høy nyrik-russer-faktor.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:04   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Cruise?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:29   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Beste maten jeg har fått på noe all inclusive hotell er dette på Tenerife - varmt, men alltid vinddrag i lufta og god aircondition på rommene. Nær stranda og gode restauranter i nærheten skulle du etter hvert få lyst på noe annet enn hotellmat.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:36   #26
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Garda- eller Comosjøen i Italia. Fjell, sjø, vind, god mat, masse å gjøre om overskudd skulle komme.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:38   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Nå hadde vi neeesten bestemt oss for et hus i toscana, med gangdistanse til en middelalderlandsby og til vin- og olivengård, og eget basseng og grei kjøredistanse til badeby, også leste jeg de siste innleggene her og en PM jeg fikk også er jeg ubestemt igjen

Jaja, jeg har nå lagt inn en opsjon i toscana på huset der, så kan jeg tenke noen dager til!

Vi kikket på cruise også, men de ble så korte i varighet...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:41   #28
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Beste maten jeg har fått på noe all inclusive hotell er dette på Tenerife - varmt, men alltid vinddrag i lufta og god aircondition på rommene. Nær stranda og gode restauranter i nærheten skulle du etter hvert få lyst på noe annet enn hotellmat.

Avbefaler! Har vært der to ganger med barn, og det har vært supert, men aldri i verden om jeg hadde tilbrakt et sekund der hvis jeg reiste uten barn. Men det var kort vei til alt, så et hotell i det området, uten en trillion hylende småunger ved bassenget og i frokosten, burde absolutt være et alternativ.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:42   #29
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå hadde vi neeesten bestemt oss for et hus i toscana, med gangdistanse til en middelalderlandsby og til vin- og olivengård, og eget basseng og grei kjøredistanse til badeby, også leste jeg de siste innleggene her og en PM jeg fikk også er jeg ubestemt igjen

Jaja, jeg har nå lagt inn en opsjon i toscana på huset der, så kan jeg tenke noen dager til!

Vi kikket på cruise også, men de ble så korte i varighet...

Cruise i Karibien tenkte jeg akkurat at jeg skulle foreslå. Det finnes vel 10 dagers? Og så ta 10 dager, fem før og fem etter, i Florida?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 21:47   #30
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bilbao og San Sebastian. Topp restauranter, kultur og strender.

Ellers tror jeg jeg hadde reist til Italia.

San Sebastian

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 22:25   #31
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

San Sebastian er et godt forslag!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-19, 23:31   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

San Sebastian er et godt forslag!

Vi får ta en FP tur dit!

Jeg ser for meg en tur dit om høsten når yngste er eldre. Foreløpig tror jeg ikke det hadde vært då mye for en på 10.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 00:25   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå hadde vi neeesten bestemt oss for et hus i toscana, med gangdistanse til en middelalderlandsby og til vin- og olivengård, og eget basseng og grei kjøredistanse til badeby, også leste jeg de siste innleggene her og en PM jeg fikk også er jeg ubestemt igjen

Jaja, jeg har nå lagt inn en opsjon i toscana på huset der, så kan jeg tenke noen dager til!

Vi kikket på cruise også, men de ble så korte i varighet...

Det du har på gang der er omtrent det jeg skulle foreslå. Synes dere bare skal gå for det. Høres fantastisk ut! Så kan dere ta dagsturer til flotte byer som Firenze og Siena om dere har overskudd til det.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 07:08   #34
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Samos er en del kaldere enn andre steder i Hellas. Mer vind. Rhodos synes jeg også har en dle vind og derfor kaldere. Sist var vi på et hotell som hadde vanlig all inclusive, men om mam bodde på to forskjellige deler av hotellet fikk man mulighet til å spise i luksus resturanten. Der var det mye roligere og servering med bordene hver dsg. Passet oss som reiste med en med autisme perfekt.

Når vi var i Votsalakia på samos spiste vi stort sett på samme resturant hver dag fordi den rett og slett var best. Var der midt på sommeren og det var lite folk i «byen». Den uken var det faktisk varmere hjemme enn der.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 20:15   #35
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi får ta en FP tur dit!

Jeg ser for meg en tur dit om høsten når yngste er eldre. Foreløpig tror jeg ikke det hadde vært då mye for en på 10.

Det hadde vært noe ja!

Enig i det, ikke så innholdsrikt sted for barn som for voksne

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 20:20   #36
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Enig i at jeg ville prøvd å skygge unna hotell med familiestyr når jeg selv endelig skulle reise uten.
Synes Toscanaplanen høres helt supert ut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 21:41   #37
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg likte meg veldig godt i San Sebastian, men tror kanskje 2-3 uker ville vært i lengste laget? Kommer an på hotellet selvfølgelig.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 22:15   #38
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.441
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg ville tatt huset du har sett på i Toscana! Så lenge det oppfyller kravene deres, så blir dere fornøyde. Og så er det så innmari digg å slippe å tenke på sånt når man har bok annet å tenke på. Det blir lettere å glede seg til ferie også, når man vet hva man gleder seg til! 😊

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-19, 23:00   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.391
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Elsker Toscana

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-19, 08:21   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Jeg vet ikke om det er det dere er ute etter, men dere kan ta to ukers cruise etter hverandre i Karibien. En vestlig og en østlig med samme skip i samme lugar.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no