Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Er det ryddig og koselig på soverommet ditt?
Ja, stort sett alltid 55 40,74%
Ja, noen ganger 17 12,59%
Nei, nesten aldri 55 40,74%
Putevar 8 5,93%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-21, 23:19   #101
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Ofte ganske ryddig, ofte ganske uryddig. Det er vel ryddig et par dager i uken, tenker jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 23:29   #102
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Akkurat nå er det superryddig. Vi holder på å selge huset, så det er visningsklart i alle rom. Men vanligvis er det nok ganske rotete.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 23:47   #103
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Pulk

Lo av det andre også

Jeg også! Trengte å le litt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-21, 23:50   #104
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Har du en PULK på soverommet?

Jepp, ikke draget da, men selve pulken. Kjøpt da jeg var baby, en god gammel fjellpulk fra 1980. Den ligger oppå et par kasser med klær og noen (tomme) bager, så vidt jeg vet. I fotenden av senga. Vi skulle hatt den ut av huset i fjor, eller året før, men så ble den nå her og hadde ingen sted å oppbevare den, så da havnet den der. Den har bodd i mange hjem oppgjennom årene, men neppe på så mange soverom før. Min fetter skal få overta den nå. Han har en som er ett år til vinteren, mens mi yngste da blir 6, så han har langt mer bruk for den enn meg. Det vil jo være greit for soverommet, om ikke annet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 14:38   #105
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Jeg er i utgangspunktet tilhenger av ryddig og støvfritt soveværelse, men sliter med å få det til etter at tenåringen fikk det største rommet. Nå er mitt rom overmøblert, og jeg må til og med ha en bokhylle der (noe som skaper hyggelig atmosfære, men også støv ).

I forrige uke flyttet kjæresten min inn i naboleiligheten, der han har et riktig master bedroom. Han er i utgangspunktet en som lever godt med alskens rot og støvete pappesker ( ) på soverommet, men nå har han sagt at det skal holdes ryddig og hyggelig, som en gest til meg. (Så får vi se om han klarer å gjennomføre det...)

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 15:59   #106
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jepp, ikke draget da, men selve pulken. Kjøpt da jeg var baby, en god gammel fjellpulk fra 1980. Den ligger oppå et par kasser med klær og noen (tomme) bager, så vidt jeg vet. I fotenden av senga. Vi skulle hatt den ut av huset i fjor, eller året før, men så ble den nå her og hadde ingen sted å oppbevare den, så da havnet den der. Den har bodd i mange hjem oppgjennom årene, men neppe på så mange soverom før. Min fetter skal få overta den nå. Han har en som er ett år til vinteren, mens mi yngste da blir 6, så han har langt mer bruk for den enn meg. Det vil jo være greit for soverommet, om ikke annet.

Du må ha digert soverom. eller er det lite gulvplass?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 17:02   #107
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Jeg har det ryddig. Ikke mannen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 22:32   #108
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Jeg vil egentlig ha ryddig soverom, men det ryker jevnt og trutt siden det ender som shelter for Alle De Hjemløse Tingene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-21, 23:31   #109
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil egentlig ha ryddig soverom, men det ryker jevnt og trutt siden det ender som shelter for Alle De Hjemløse Tingene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-21, 15:51   #110
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil egentlig ha ryddig soverom, men det ryker jevnt og trutt siden det ender som shelter for Alle De Hjemløse Tingene.

Ja, eller at alt kastes inn på soverommet når vi panikkrydder gang, stue og kjøkken før vi får besøk...

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-21, 15:55   #111
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Ja, eller at alt kastes inn på soverommet når vi panikkrydder gang, stue og kjøkken før vi får besøk...

Det også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-21, 17:22   #112
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Eg har eit ganske lite soverom (ungen har fått «hovedsoverommet»), og lemper rot inn der og lukker døra, når eg rydder resten av leiligheten. Eg skulle veldig gjerne hatt plass til å ha eit ryddig og koselig soverom. Men det har eg ikkje.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-21, 06:58   #113
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Du må ha digert soverom. eller er det lite gulvplass?

Gulvplass? Tilgjengelig til å gå på?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no