Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-22, 20:40   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Jeg lurer rett og slett om jeg lever bedre uten å se på hvor fantastisk alle har det på insta og Facebook og har ikke slettet, men logget meg ut og slettet appene.
Jeg beholder snap og Messenger.
Litt urolig i forhold til skole etc, men håper jeg får med meg det som må til uten Facebook.
Dere da? Bruker dere mye sosiale medier?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 20:48   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Jeg bruker både Facebook og Instagram mye, både til underholdning og styrearbeid. Mest underholdning. Føler ingen behov for å logge fullstendig av noen av stedene.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:10   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Jeg bruker også FB og insta mye, mest til underholdning. Jeg lar meg svært sjelden påvirke, bortsett fra at jeg får mange nye tur- og reisemål på ønskelista.

Om du påvirkes negativt høres det lurt ut å styre unna.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:14   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Jeg bruker ikke Facebook mye, leser litt om familie/venner og poster lite selv, men siden det foregår en del ting på klassesidene der som det ikke informeres om på andre måter er det uansett ikke aktuelt å holde meg borte derfra. Messenger og Snapchat bruker jeg en del. Jeg er også innom Instagram daglig, mest til inspirasjon (strikking og mat i hovedsak) og jeg følger ingen som framstiller livet sitt eller seg selv som perfekt så for meg er Insta bare ren underholdning og helt uproblematisk.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:16   #5
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Jeg har slettet appene fra tlf min, men er innom daglig via pc. Brukte så mye tid på random scrolling. Har byttet det ut en del av det med dagbokskriving på mobilen, faktisk.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:26   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Siden jeg bor aleine så ville jeg bli helt asosial dersom jeg skulle kutte ut Snap, insta og face. Dessuten er det også en del av både jobb og styreverv å bruke sosiale medier, såe...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:36   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Bruker fb og snap. Hva andre poster påvirker meg lite.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:46   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook Instagram etc ?

Jeg bruker FB, Insta og Snap, men blir ikke påvirket av hva som er der. Jeg ser på filmsnutter om hage og planter, og hopper over det jeg ikke bryr meg om.

Jeg holder kontakt med mange gjennom både FB og Snap, og det vil jeg fortsette med. Jeg bruker like mye tid her inne som jeg gjør på hver av de andre. Bruker kanskje Instagram mest nå om dagen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 22:09   #9
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

For meg er det ikke aktuelt å kutte ut, for mye av kommunikasjonen og informasjonen i livet mitt går på some. Men jeg rydder jevnlig opp i venner/hvem jeg følger, så det ikke blir for mye støy. Er mest på instagram. Facebook for grupper/nettverk. Snap og messenger brukes til å holde kontakt med familie og venner.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 22:13   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Jeg elsker Instagram særlig å dele selv fordi jeg er så glad i å fotografere. Bare svært sjelden jeg har bilder av mennesker. Følger kontoene til venner og i tillegg mange som er relatert til mine interesser. Hopper kjapt forbi ting som ikke interesserer meg og rydder ofte blant dem jeg føler hvis de ikke lenger interesserer meg.

På Facebook bruker jeg messenger masse og et par grupper, men det er omtrent ingen i min vennekrets som poster ting lenger, så hele FB er langt ifra sånn det var. Jeg bodde lenge i utlandet og likte da å følge med på venner/bekjente, men den tiden er forbi.

Snap brukes til en gruppe, men ellers svært lite. TicToc har jeg ikke. Titter innom Twitter en sjelden gang.

Ville ikke ønsket å være foruten sosiale medier.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 22:18   #11
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Bruker Messenger mye.

Er egentlig i prosess med å ha lyst til å slette FB-profilen min. Funderer over om jeg får til å slette alt, eller om hva som blir hengende, f.eks. når FB samhandler eller brukes som pålogging andre steder. Har lyst til å rydde opp på nett.

Har snap og insta, brukes innimellom.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 22:20   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Jeg lar meg ikke påvirke av andre, og er glad i mine SoMe. Jeg jobber svært lite og er ganske mye delvis ufør, og bruker mye tid på nettet som rekreasjon de dagene jeg ikke har jobb. FP er også et SoMe i mine øyne.

Jeg burde rydde på Instagram da, der følger jeg for mye som jeg ikke har interesse for mer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 22:34   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

I perioder jeg har det dårlig med meg selv, liten selvtillit, grubler og synes jeg ikke får til så mye, så blir venner og bekjente sine bilder og innlegg om toppturer og hvor mye de gjør av ulike aktiviteter og suksess i arbeidslivet osv en saus av for mye for meg og da har jeg vurdert å gå ut av alle sosiale medier for å skjerme meg selv. Men har ikke gjort det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 08:34   #14
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Jeg liker å se hvordan andre har det og hva de liker å gjøre/dele, og har så stor glede av det at jeg ikke har lyst til å være uten FB eller Instagram.
Sosiale medier gjør at jeg kan holde kontakt med folk jeg ellers ikke ville hatt kontakt med, og det gjør det verdifullt for meg.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 08:48   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Jeg er veldig sosial og liker å ha kontakt både direkte og indirekte med mange. Sånn passer FB, Instagram, Snap og FP perfekt. Det gir meg mye også.

Samtidig merker jeg jo, særlig i ferietid, at jeg påvirkes i form av at livet litt er dørgende kjedelig. Det gir meg ofte lyst til å kunne finne på noe mer, men den følelsen hadde jeg kanskje hatt uansett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 09:02   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Det appelsin sier!
Jeg tenker at hvis noe gir negative tanker om en selv så bør man skjerme seg.

Men det er også viktig å være kritisk til hva man ser og hele tiden huske på at veldig mye av det man ser er kommersiell virksomhet. Jeg synes mye av det kommersielle influensere gjør i some, er forkastelig og tenker at vi alle må være bevisste forbrukere og lære ungene våre å være det. Forbrukertilsynet har hittil vært ganske lemfeldig i sin oppfølging av riktig reklamemerking, for eksempel. Jeg vet det er en litt annen debatt, men det er dessverre slik at en rekke kontoer i some, også de som slett ikke er superstore, kan ha kommersielle interesser bak ulike innlegg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 09:15   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg liker å se hvordan andre har det og hva de liker å gjøre/dele, og har så stor glede av det at jeg ikke har lyst til å være uten FB eller Instagram.
Sosiale medier gjør at jeg kan holde kontakt med folk jeg ellers ikke ville hatt kontakt med, og det gjør det verdifullt for meg.

Der formulerte du godt det jeg også tenker om Facebook og Instagram. (Snap har jeg utelukkende for å kommunisere med min datter.)

Jeg koser meg med å se hva andre driver med. Og så er det så mye nyttig man kan spørre om. Det var Facebook som hjalp meg til å velge sommerlitteratur, finne neste strikkeprosjekt (takk til Appelsin) og å skaffe knerten jobb i arbeidsuka (takk til Luftslottet). Det hjelper meg med å holde litt kontakt med folk jeg ellers ikke ville kommunisert så mye med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 09:22   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Jeg får nesten aldri opp noe fra venner på FB lenger, men jeg er aktiv i en del grupper der. Synes det er praktisk å melde meg inn i en gruppe som er interessant akkurat nå og melde meg superenkelt ut igjen når det ikke er interessant mer (Akkurat nå: pottetrening. ). Men savner å se mer til vennene mine, kanskje jeg bare har veldig inaktive venner?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 09:55   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Sosiale medier gjør at jeg kan holde kontakt med folk jeg ellers ikke ville hatt kontakt med, og det gjør det verdifullt for meg.

Ja dette er veldig viktig for meg også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-22, 09:55   #20
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leve bedre UTEN Facebook, Instagram etc ?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg liker å se hvordan andre har det og hva de liker å gjøre/dele, og har så stor glede av det at jeg ikke har lyst til å være uten FB eller Instagram.
Sosiale medier gjør at jeg kan holde kontakt med folk jeg ellers ikke ville hatt kontakt med, og det gjør det verdifullt for meg.

Godt sagt. Sosiale medier er viktig for meg for å holde kontakt med venner i utlandet og andre steder i Norge. Jeg har et veldig avslappet forhold til at andre lever et annet liv enn meg, og det eneste jeg er litt misunnelig på er vel de søte kattungene som enkelte har. Satt på spissen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no