Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 20:29   #21
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Har funnet lommebøker og innlevert uten å åpne de og i dag fant jeg en dameveske som jeg bare leverte inn.

Fikk tlf her i kveld om at hun som eide vesken ville gi meg noe for at jeg var en ærlig sjel og hun skulle komme en tur i morgen formiddag, det tiltross for at jeg ikke ville ha noe av henne.

Det bli definitivt finnerlønn på den som returnerer lommeboka mi - med eller uten penger! Jeg vil bare ha den igjen!!! Penger kan erstattes, men jeg sliter litt med å rekonstruere alt som stod i filofaksen... Og synes det var kjiiipt så det holder å miste det første passbildet av sønnen vår

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:30   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg er en vimsekopp, så fra jeg begynte å ha egen lommebok har jeg mistet/lagt igjen lommeboken min mange steder.

Jeg har stort sett opplevd ærlige folk.

Jeg må bare dra "snill tyv-historien" min :

Jeg var på julehandel et år og hadde akkurat tatt ut penger i minibanken (2000 kroner), i det jeg skal til å legge lommeboken i vesken kommer det en ung gutt (ung ungdom) stormende og river den ut av hendene mine.
Jeg blir forfjamset og sint, men roper: "Ta pengene og send meg alle kortene mine da!"

Jeg ruslet rundt på kjøpesenteret en liten stund, og bare for å være sikker stakk jeg innom "hittegodsen" på tur hjem, og der var lommeboka mi! Det manglet 200 kroner, men alt det andre var der. Den var blitt levert inn av en ung, nervøs fyr.

Ser for meg at ungdommen manglet akkurat litt penger for et eller annet, men at han ikke hadde for vane å stjele, så da tok hjan det han måtte ha, og leverte fra seg resten.
Snodig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:31   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har helt motsatt erfaring. Jeg er et surrehode, som har mistet pengeboka eller veska mange ganger. Erfaringen er at den alltid kommer til rette igjen; enten ligger den der jeg la den sist, eller så får jeg den igjen av noen som har funnet den.

I fjor ble mobilen min funnet av et par som virkelig hadde satt himmel og jord i bevegelse for å finne ut hvem jeg var, slik at de kunne få levert den tilbake. Snille, snille menneskene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:34   #24
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ja det kan du si, Sambo mistet pengboka si på Ikea, det lå 2000 kroner i den og selvsagt alle kortene. Da vi oppdaget det dro vi til info-disken der en ansatt med pengboka i hånden, ehh ja den er just funnet sier han og såg småstresset ut. Vi ble jo slevsagt overlykkelige, men lykken var kortvarig for pengerne var selvsagt borte. Jeg har en stygg mistanke om at det var penger i den da den ble levert inn, men at mannen i infodisken så sitt snitt til å drøye ut lønna litt.

Krysser fingrene for at du finner den snart!

Takk, takk, håper også den dukker opp snart!

Pengene er nå en ting, selv om jeg gjerne ville hatt de også igjen. Men reiseforsikringen min dekker jo alt minus egenandelen på 500 kr. Den står jeg i.

Men jeg er såååå irritert over at jeg kunne være så vims! Burde sett tegninga da jeg gikk fra kassen uten å betale, og etterpå jeg ble minnet på at det var en ide, så måtte kassadamen springe etter meg med noen varer jeg glemte å legge i posen. At jeg etterpå gikk fra lommeboka i handlevognen var vel egenlig bare som forventet

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 20:38   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

.

Jeg må bare dra "snill tyv-historien" min :

Den historien må jo bare være helt unik!!

Vel, jeg får bare håpe på at lommeboka mi dukker opp. Kanskje det er en snill, eldre dame som har funnet den, og som må ta bussen til politiet for å levere den der? Håpet er lysegrønt og kvelden enda relativt ung. I mellomtiden får jeg leve på lapper fra min kjæres lommebok

Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:41   #26
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har opplevd å miste lommeboken min to ganger. Eller rettere sagt, første gang ble den regelrett stjålet fra en bil. Den andre gangen glemte jeg den på disken i butikken. Første gangen fikk jeg den i posten, men uten penger. Den andre gangen ringte de meg fra butikken for å fortelle at de hadde lommeboken min. Og da fikk jeg den tilbake med alt innholdet. Nå har jeg forsåvidt aldri penger i lommeboken lenger, men det er jo heller ikke pengene som er krisen men "livet" som Valentina så godt skriver. Nytt førerkort er jo blant annet er skikkelig herk å skaffe...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:46   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Kirsebær, det var jo en flott historie! Minner om sønnen til en bekjent; han og en venn ble ranet av en skummel, bevæpnet type da de var på ferie i NYC, - da de snakket med ham og forklarte at de hadde lite penger og var sultne, lot han dem beholde nok til å kjøpe seg noe å spise.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:47   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har ellers blitt frastjålet lommeboken én gang, på et utested. Da ble den funnet i en søppelbøtte, og tyven hadde bare tatt kontantene og bankkortet mitt (ikke kredittkortet eller minibankkortet, bare legitimasjonen - jeg regner med det var en jente på under 20 som tok det).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:53   #29
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da ble den funnet i en søppelbøtte, og tyven hadde bare tatt kontantene og bankkortet mitt (ikke kredittkortet eller minibankkortet, bare legitimasjonen - jeg regner med det var en jente på under 20 som tok det).

Det må man jo ta som et kompliment. At hun anså deg for å være troverdig dobbeltgjenger til en jente under 20 mener jeg.

Lykke til med lommeboken, Valentina. Håper den dukker opp igjen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 11:59   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Tror knapt jeg har snakket med et eneste menneske som har fått igjen en mistet lommebok, og da må man jo spørre seg om det er fordi folk er uærlige, eller om det er fordi det bare er uærlige mennesker som finner lommebøker



Jeg er en vims av dimensjoner, og har lagt igjen lommebøker på de mest utrulige plasser. Har så og si alltid fått dem tilbake med alt innholdet i

Har mista den i gata i det jeg gikk ut av en taxi, og fikk telefon fra en hyggelig fyr som hadde funnet den. Har lagt den igjen i kurven foran på en bysykkel, parkert den i stativet sitt i et område av byen hvor det bor mange studenter og er mye vorspiel, fest og fyll, fikk mail fra ei jente som hadde tatt vare på den dagen etterpå. Den har blitt liggende igjen på en benk i gågata på en lørdag formiddag midt på sommeren, og fremdeles ligget der når jeg kom løpende tilbake en god stund etterpå. Har glemt igjen veske med både lommebok, pass og mobil ved billettluka på jernbanestasjonen i Kandy, Sri Lanka, og da jeg kom tilbake for å se etter den stod en gjeng og lo og vinket og ventet på meg. Alt var på plass. Dette er bare noen få eksempler. Så enten er folk flest ærlige, og du er spesielt uheldig, eller så er folk flest uærlige og jeg har syk flaks.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:05   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg kom på en fin annonse jeg leste i Dagbladet eller VG en gang. Den lød noe sånt som dette:

Sitat:

Kjære tyv.
Du som stjal veska mi fra [en eller annen uteplass] den [en eller annen dato] og kastet den fra deg litt lenger bort. Du stjal mobilen min. Den kostet meg 1 krone. I vesken lå det også en konvolutt med 6000 kroner. Den lot du ligge.

Tenker eieren av veska humret godt for seg selv ...

Håper bare tyven også leste den, og ergret seg skikkelig over ikke å ha sjekket konvolutten ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 12:27   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har blitt frastjålet lommeboka fra veska et par ganger i byen.
En gang jeg glemte veska mi med lommebok, mobil, og diverse på en buss i Oslo, fikk jeg den igjen, da en ærlig sjel hadde levert den til buss-sjåføren. Så det finnes håp!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 13:30   #33
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har også fått tilbake mistet lommebok. En hyggelig mann kom og leverte den på døren. Jeg ante ikke at den var borte.

Jeg har selv levert lommebok på politistasjonen.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 14:06   #34
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Jeg har enda ikke fått igjen lommeboka mi, men det er jo godt å se at det er så mange som har gode erfaringer, tross alt. I tillfelle jeg skulle miste den en annen gang, så er det jo tydeligvis en viss sjanse for at det er en ærlig sjel som finner den

Og så kan jeg jo alltids håpe på at den kommer i posten... Maen har unansett bestemt seg for at nå skal vi hapostkasse med lås. Sånn i tilfelle det er en veldig uærlig tyv, som bestiller kredittkort i mitt navn, og vokter postkassen for å få tak i koden. Og ja, han er litt paranoid av og til, min kjære

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:04   #35
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Kjedelig å miste lommebok ja. Jeg la fra meg filofaxen min en gang jeg var å så på ny filofax, i den lå det 16 000 kr. Oppdaget det rimelig kjapt, så jeg fikk løpt tilbake, heldigvis lå den sammen med de andre. Rimelig svett da ja.

La også fra meg lommeboken med 3500 kr i på et kjøpesenter, skulle ha det til julegaver. Den ble heldigvis levert inn og jentene fikk 350 kr av politiet fra den. Innmari deilig å finne den igjen!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 15:11   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Kjedelig å miste lommebok ja. Jeg la fra meg filofaxen min en gang jeg var å så på ny filofax, i den lå det 16 000 kr.

Tror aldri jeg har hatt så mye kontanter på meg noengang. Men husker at jeg fant en gjenglemt lommebok med 10 000 kroner på en do på Gjendesheim. Hva gjør man med 10 000 spenn i Jotunheimen spør jeg bare.

Vi fikk sendt den med båten innover til Gjendebu hvor vedkommende hadde reist.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 17:18   #37
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tror aldri jeg har hatt så mye kontanter på meg noengang. Men husker at jeg fant en gjenglemt lommebok med 10 000 kroner på en do på Gjendesheim. Hva gjør man med 10 000 spenn i Jotunheimen spør jeg bare.

Vi fikk sendt den med båten innover til Gjendebu hvor vedkommende hadde reist.

Det var vel før de ulike hyttene kunne ta kort tenker jeg? For det koster å bo og spise på hytteferie også...

  Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 17:40   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det var vel før de ulike hyttene kunne ta kort tenker jeg? For det koster å bo og spise på hytteferie også...

Du får gå fra hytte til hytte en god stund for 10 000

I allefall fikk du det i 1991.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 18:00   #39
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Uff, så kjedelig å miste lommeboka! Håper den kommer i posten.

Jeg er også en av de mange som har opplevd å få lommeboka tilbake, uten pass og penger vel og merke. Men med førerkort etc.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 18:28   #40
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er det bare uærlige mennesker som finner lommebøker

Har hatt et hyggeligt besøk her i dag av damen som hadde mistet vesken sin.

Fikk blomster og penger fra henne tiltross for at jeg ikke ville ha noe av henne.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no