Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kostnad for sommerferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kostnad for sommerferie - reise og bosted
0 - 9 999 26 14,77%
10 000 - 19 999 36 20,45%
20 000 -29 900 37 21,02%
30 000 - 39 999 34 19,32%
40 001 - 60 000 24 13,64%
60 001 - 80 000 12 6,82%
80 001 - 100 000 3 1,70%
100 000 eller mer 4 2,27%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-14, 15:59   #121
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Vi bruker 15000 på flybilletter og ca 8000 på leilighet for 4 voksne og to barn i tre uker på Gran Canaria. I tillegg kommer leiebil og mat.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 23:57   #122
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Jeg surfer litt på gøy og ser at vi fire kan reise to uker til LA i sommer og betale ca 40 000 kr for fly og hotell

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 09:57   #123
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Vi reiser aldri utenlands og planlegger sjelden ferien før rett før. Vi har tilgang på hytte ved sjøen, båt og camping. Utgiftene våre strekker seg til mat, bensin og frem til nå - inngang i diverse parker. Det er dog ikke noe billigere å reise innenlands, men jeg får hetta av charter og mannen synes det er skummelt med planlegging på egenhånd.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 10:28   #124
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og så tror jeg det er flere som fyrer av svar i slike tråder som dette (jeg sammenligner med hvor-mye-bruker-du-på-mat-tråder) når man enten vet eller tror man bruker ganske lite.

For min del er det motsatt. Vanligvis har vi hytteferie i Norge og lave utgifter. Da svarer jeg ikke i slike tråder, siden jeg oppfatter det dithen at å ikke la ungene oppleve utlandet og storslåtte ting, loffeferier i sære små, land og andre kontinenter er å være smålig, kjip og ikke minst dårlig gjort mot ungene. Jeg er klar over av det neppe er ment sånn, men når tærne er lange og såre fra før, så er det lett å lese det sånn....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 11:01   #125
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

I år bruker vi rundt 40.000 på fire uker i New York, det er inkludert flybillett for tre personer, leie av leilighet og leiebil en uke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 14:48   #126
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

For min del er det motsatt. Vanligvis har vi hytteferie i Norge og lave utgifter. Da svarer jeg ikke i slike tråder, siden jeg oppfatter det dithen at å ikke la ungene oppleve utlandet og storslåtte ting, loffeferier i sære små, land og andre kontinenter er å være smålig, kjip og ikke minst dårlig gjort mot ungene. Jeg er klar over av det neppe er ment sånn, men når tærne er lange og såre fra før, så er det lett å lese det sånn....

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Trikkebillett x 4!

:Øen:

Hmmfp.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 14:51   #127
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

For min del er det motsatt. Vanligvis har vi hytteferie i Norge og lave utgifter. Da svarer jeg ikke i slike tråder, siden jeg oppfatter det dithen at å ikke la ungene oppleve utlandet og storslåtte ting, loffeferier i sære små, land og andre kontinenter er å være smålig, kjip og ikke minst dårlig gjort mot ungene. Jeg er klar over av det neppe er ment sånn, men når tærne er lange og såre fra før, så er det lett å lese det sånn....

Vi var hjemme på hytta i hele fjor sommer vi. Super ferie, fint vær, masse bading, avslappende dager og gode venner på besøk.

Jeg syns du skal slappe litt mer av og ikke ta deg nær av at andre velger anderledes enn deg. Og så vidt jeg husker har vel du og ungene vært i både Paris og London de siste åra?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 14:54   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Det går veldig fint an å holde sin fane høyt hvis man er så heldig at man har (tilgang til) sommerhytte i Norge, altså. Det er et privilegium slett ikke alle er forunt. Det er miljøvennlig, det skaper tradisjoner og repeterte minner, det er lavstress og lavkost.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 14:54   #129
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

I år, som i fjor, kommer det på 46 000. 26 000 i fly (4 voksne og 2 barn). 20 000 for hus. 4 uker i Thailand.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 15:01   #130
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Vi bruker 70-80.000.- på sommerens ferie. Da er den delt på Barcelona 4-5 dager på hotell i begynnelsen av sommeren og så 4 uker på Mallorca i hus i fellesferien og til sist en tur til København. Til vanlig reiser vi ikke så mye på en sommer.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 16:07   #131
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Hytteferie kan vel bare regnes som billig for de som ikke kjøpte den. Å bruke flere hundre tusen/millioner på en hytte kan neppe regnes som billigferie.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 17:14   #132
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hytteferie kan vel bare regnes som billig for de som ikke kjøpte den. Å bruke flere hundre tusen/millioner på en hytte kan neppe regnes som billigferie.

Men du må skille mellom anskaffelseskostnad og driftskostnader.

Jeg regnet på hva vår hytte koster oss i året forleden, og kom til omtrent 23.000,- i året. I tillegg kommer transportutgifter, 110km hver vei/bompenger, litt avhengig av hvor ofte vi drar dit. Vi bruker alltid litt mer på mat&drikke i ferier, da.

Anskaffelseskostnaden vil jo avhenge av flere faktorer, lån/egenkapital, forventet prisvekst etc. Jeg hadde en kunde som vurderte å fullfinansiere en hytte til 3.500.000,- med lån. Bare i renter hadde det vært 12.000,- pr mnd...

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 17:57   #133
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Ja, jeg er enig i det. Ser man kun på bruken av hytta blir det definitivt billigere, men skal man tenke økonomi og hva som koster mest av hytteferie og utenlandsferier kan man jo ikke se bort fra evt kjøpesum.
Ellers er jeg enig i at hytteferie er kjempefint og gir mange fine opplevelser for barn.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 18:06   #134
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Det er selvsagt både en kapitalkostnad og en evt rente på lån. På den annen side har de fleste hytter en viss avkastning hvis du ser over en lengre periode.

Hvis du kjøpte hytte på Hvaler for 10 år siden, f.eks., kan du neppe snakke om noen kostnad.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 18:12   #135
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Reiser så og si alltid til sommerhus eller familie på Vestlandet. Der bor vi gratis. Bruker derfor minimalt på sommerferie. Har ett par ganger tatt en helgetur utenom (Legoland tidligere, kanskje Paris i år).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 11:04   #136
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Etter å ha skummet fort gjennom tråden, er inntrykket mitt at de som forteller hvor lite penger de bruker i sommerferien, bruker desto mer på vinter-, vår- og høstferie. Så det er jo ikke som om de ikke bruker penger på ferie, liksom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 11:11   #137
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Jeg innbiller meg alltid at det er rundt 25 000, men det er sikkert som oftest 5 - 10 000 mer enn det. I år, 5 stykker, 10 dager i Spania: Fly: 8000, hus (stort og eget, svømmebasseng, a/c): 14 000, hotell: 3000, leiebil: ca 3000. 28 000 totalt, altså. Men svarte 30 - 40 000, for tror vi havner der hvis vi inkluderer "diverseposten".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 11:15   #138
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hytteferie kan vel bare regnes som billig for de som ikke kjøpte den. Å bruke flere hundre tusen/millioner på en hytte kan neppe regnes som billigferie.

Det er jo bare en pengeplassering, altså har man en kapitalkostnad (det du taper på å ikke plassere pengene et sted der avkastningen er høyere)/renteutgift (minus skattefordel). Skal man eie en hytte i mange, mange år så vil det stort sett være en helt ok pengeplassering, selv om hytter er litt shaky business fordi de er så sårbare for konjunktursvingninger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 16:13   #139
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Forresten fikk dere meg til å google feriealternativer nå.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 16:45   #140
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Har lagt plan for bilferien med ungene. Den er temmelig ambisiøs, så jeg tviler på at vi gjennomfører alt. Målet er sør-Norge rundt med elbil, budsjettet er minst 12000:

-hurtigladeabonnementer og annen betaling for lading: 1000 kr
-2-3 overnattinger i telt: 500 kr
-2-3 netter på hotell, betalt med bonuspoeng: 0
-2 netter på motell/b&b: 2000
-4 netter i hytte: 4000
-billett til hunderfossen: 750
-billett til dyreparken: 1600
-andre aktiviteter: 2000
-mat, stæsj, ting/tang: aaaaaner ikke

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no