Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-22, 07:05   #101
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Juletråden 2022

. Halv pris på fjorårets kalender fra Clinique

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-22, 08:36   #102
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Lookfantastic har åpnet ventelista til julekalenderen sin, for de som er interessert.

https://no.lookfantastic.com/advent-waitlist.list

Bare vær obs på at du får reklame på e-postadressen også.

Den hadde jeg i fjor, var skikkelig skuffet over den.Håper den blir bedre i år.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-22, 08:37   #103
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

. Halv pris på fjorårets kalender fra Clinique

Denne er veldig bra produkter i, så den kan anbefales.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-22, 08:40   #104
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Denne er veldig bra produkter i, så den kan anbefales.

Kunne tenkt meg denne, men synes selve kalenderinnpakningen er så styggkjedelig.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-22, 11:18   #105
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Den hadde jeg i fjor, var skikkelig skuffet over den.Håper den blir bedre i år.

Jeg er enig, veldig skuffet over fjorårets lookfantastic-kalender.

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Denne er veldig bra produkter i, så den kan anbefales.

Flott, for jeg bestilte den i går

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-22, 11:44   #106
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2022

Blir ikke produktene litt gamle, når det er fjorårets kalender?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-22, 12:25   #107
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med kalender i år, og tenker egentlig at jeg tror jeg bare går for mannens variant med daglig sjokolade. Jeg har hatt neglelakkkalender og sminkekalender noen år, så jeg har mer enn jeg klarer bruke av slikt. Huspleie-kalender er bortkastet, jeg bruker minimalt.

Får ikke mannen til å skjønne at han kan bytte ut noe sjokolade med julesokker (kjøpe en 3 eller 5 pk og dele opp) og juleøredobber (rimelige greier fra glitter funker) og sånt dill, men rett og slett, jeg HAR jo egentlig nok julebling.øredobber og kan evt kjøpe selv. Jeg HAR egentlig en del julesokker også. Så, ja, å få litt sjokolade hver dag funker egentlig helt ok det. Så plukker jeg heller med meg småsaker jeg har lyst på selv.

Begynt å plukke med meg småting til kalender for ungene, antar de vil ha hver sin pakke lego delt opp over rundt halve kalenderen i år også, også er resten en kombinasjon av smårting, aktiviteter og godteri.

Noen gaver har jeg faktisk kjøpt inn allerede, og det inkluderer noen av de litt vanskelige. Ikke alle, men noen av dem.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 08:39   #108
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg har outsourcet guttas kalender i år. Dvs halve kalenderen i alle fall. Mamsen er i USA og skal kjøpe med seg småting der ifra.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 11:53   #109
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg har outsourcet guttas kalender i år. Dvs halve kalenderen i alle fall. Mamsen er i USA og skal kjøpe med seg småting der ifra.

Så gøy!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 11:53   #110
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Mine går sikkert for flax kalender i år igjen, lettvint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 14:27   #111
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg har pleid å bestille sjokoladekalender fra Lindt, men nå sender de ikke til utlandet lenger. Krise!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 15:30   #112
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine går sikkert for flax kalender i år igjen, lettvint.

Ja, vi har bare loddkalender fra lokal forening til barna nå. Skapene er fulle av kalendergreier. Hadde en Jentene på tunet-kalender i fjor og har tatt vare på kalenderen etter idé herfra, så i år tenkte jeg å kjøpe løse sjokolader og legge i selv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 16:04   #113
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har pleid å bestille sjokoladekalender fra Lindt, men nå sender de ikke til utlandet lenger. Krise!

Jeg har kjøpt de siste par årene fra kaffekapslen.no De har dem ikke ennå, men de har brukt å ha en enkel fra lindt med bamser utenpå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 17:32   #114
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har kjøpt de siste par årene fra kaffekapslen.no De har dem ikke ennå, men de har brukt å ha en enkel fra lindt med bamser utenpå.

Takk for tips!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 18:13   #115
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

I år skal jeg ha en digg sjokolade- eller lakriskalender til meg selv. I fjor var jeg så syk at jeg ikke spiste mer enn 2-3 biter av den jeg hadde, og hele greia ble spist av gjestene på julaften. Men hvilken er best?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-22, 19:20   #116
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

I år skal jeg ha en digg sjokolade- eller lakriskalender til meg selv. I fjor var jeg så syk at jeg ikke spiste mer enn 2-3 biter av den jeg hadde, og hele greia ble spist av gjestene på julaften. Men hvilken er best?

Jentene på Tunet har både sjokolade- og lakriskalendere. Begge i topp kvalitet.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-22, 06:09   #117
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

I år skal jeg ha en digg sjokolade- eller lakriskalender til meg selv. I fjor var jeg så syk at jeg ikke spiste mer enn 2-3 biter av den jeg hadde, og hele greia ble spist av gjestene på julaften. Men hvilken er best?

Vi har prøvd både Lakrids by Bülow og kalenderen fra Ramlösa. Jeg likte veldig godt sistnevnte (rause luker!), mens resten av familien synes den førstnevnte er desidert best. I år tenker vi å prøve Chili Klaus Jingle Balls, både for variasjonens del, men også for å bevare familiefreden.

Har hørt mye bra om Jentene på tunet sin kalender, kunne godt tenkt med å prøve den også.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-22, 13:28   #118
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Inspirert herfra har jeg bestilt 6 adventskalendergaver til hver av jentene på makeupmekka. Bare 18 igjen til hver..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 20:42   #119
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2022

Da kom det Mail om at Rituals kalenderen var klar for bestilling. Tenkte eldste skulle få den, men usikker på hvilken.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-22, 20:49   #120
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Plingo, her.

Da kom det Mail om at Rituals kalenderen var klar for bestilling. Tenkte eldste skulle få den, men usikker på hvilken.

Hvor?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no