Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-22, 18:29   #61
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg har kjøpt Georg Jensen juletrepynt på salg. Og ett Royal Copenhagen påskeegg. Så man kan kanskje si at jeg er i gang.

Åh ja, jeg kjøpte også noen nydelige grønne telysestaker fra Hadeland glassverk i dag. 70% av. De gikk under julepynt, men grønnfargen er så fin at jeg tenker de kan brukes hele året.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-22, 18:32   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Pleier å kjøpe gavepapir på salg, men i år glapp det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-22, 20:38   #63
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg benytter også romjuls- og nyttårssalget til å kjøpe julepynt og annet vi trenger (eller bare har lyst på) til julen. Det er litt rart å pakke det bort uten å en gang ha brukt det, men neste jul er det alltid gledelig å pakke det ut igjen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-22, 21:14   #64
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Juletråden 2022

Ferdig med pakkekalenderen til mellomste. Blir kombinasjon av Harry Potter Lego kalender kjøpt på salg, samt en Harry Potter kalender jeg vant på platekompaniet.

I år skal jeg være tidlig ute med å bestille Rituals kalender til eldste, bommet på det i fjor.

Så da gjenstår bare minstemann som er nesten 4 til jul. Må pønske ut noe lurt, for ønsker ikke noe som bare fyller opp huset.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-22, 21:30   #65
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg har bestemt at julaften blir hos oss i år, om ikke Broder'n nedlegger veto. Hvis jeg finner syesken min klarer jeg kanskje å lage julekalender til et av barnebarna. Den andre får Mellomste sin. Dessuten må jeg planlegge julegaver til de som får, helst før påske.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-22, 21:33   #66
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har lyst på rød julebrus, men det har kiosken her sluttet å selge bare fordi jula er over.

Skal du ha Aas med sukker eller Rudolf og nissen uten sukker?

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-22, 22:49   #67
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg kjøpte to kranser jeg skal dekorere til jul, kun kr. 50

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-22, 09:34   #68
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har lyst på rød julebrus, men det har kiosken her sluttet å selge bare fordi jula er over.

Hvis det ikke var et akutt behov, så har Europris ( i hvert fall de 3 jeg har vært innom) fortsatt mye rød ( og Hamar sin) julebrus igjen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-22, 09:49   #69
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.563
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Skal du ha Aas med sukker eller Rudolf og nissen uten sukker?

Har svar på pm nå! Nå er det vel om å gjøre å få i meg mest mulig kcal, så med sukker er best.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvis det ikke var et akutt behov, så har Europris ( i hvert fall de 3 jeg har vært innom) fortsatt mye rød ( og Hamar sin) julebrus igjen.

Det er mer et konstant behov.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-22, 10:32   #70
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Flere julegaver! Det er masse salg rundt omkring nå og jeg har kjøpt gode kjøkkenkniver til ungene. En gave som sikkert ikke får jubelen i taket julaften, men som er veldig kjekt å ha.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-22, 13:21   #71
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Så holder jeg på å strikke min andre julepute. Mulig det blir gaver, eller jeg vil ha de selv på gjesterommet. Time will show.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-22, 16:07   #72
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Først i dag er jula 2021 offisielt avsluttet her i huset, knusing av pepperkakehus har vært utsatt pga korona. Så det ble knust i dag, og samtidig ble alle rester av de andre julekakene satt fram (var noe pepperkaker og brune pinner igjen). Det som ikke blir spist opp i dag blir kastet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-22, 22:08   #73
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2022

Tenkte et øyeblikk at vi har vært veldig ivrige på juletråder siden vi var kommet til nummer 2022

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 18:27   #74
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2022

Vi stoppet innom Norwegian Outlet i dag på vei hjem og kjøpte julegave til min niese som blir student nå, flotte Gant håndklær. Mye tilbud ifm Blink festivalen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 18:56   #75
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2022

Det er bare 140 dager til jul, så på tide å få litt fart på denne tråden, ja.

Hva ville du lage til julemarked? Evt. hva ville du kjøpe?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 19:22   #76
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg kjøpte kjempegod fudge på Borough market nylig og har veldig lyst til å lage det til julegaver i år. Men har egentlig ikke prøvd før, så må lete litt etter oppskrifter og prøve meg frem.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 19:27   #77
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg vet at vi skal være hos pappa på julaften, og da blir det ribbe. Bortsett fra det har jeg ikke tenkt på jula siden begynnelsen av januar når jeg handlet på salg. Jeg orker ikke at det skal bli høst og kaldere enda, så jeg vil ikke tenke på jula enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-22, 20:58   #78
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jula skal feires på New Zealand med grilling av spareribs istedet for ribbe og cole slaw istedet for rødkål!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-22, 02:01   #79
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2022

Jeg fikk pakke i posten i dag faktisk, med flere gaver og jeg begynte på gavelista denne uka. Det er en del strikking planlagt, så nå må jeg i gang!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-22, 10:12   #80
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2022

Det er mulig jeg får til en del strikking, småting selvdølgelig, som kan bli gaver. Jeg vurderer steikke noe litt større, men må undersøke om de som evt skal få det bruker slike ting. Kjedeøig å strikke noe som ikke blir brukt.

Jeg kom over billige kalendere fra Body Shop i København. Kjøpte ikke for innholdet blir ikke brukt. Så der var jeg egentlig fornuftig selv om det fristet å kjøpe for å bruke i pakkekalender.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no