Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-21, 15:12   #501
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Takk for tips!

Hvis det er enkelt så bytter jeg gjerne i sympati. Hva hadde du sa du?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 15:29   #502
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Primrose.


Jeg koseprater da altså med Vegfinans AS.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 15:58   #503
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Klarte på et eller annet vis å kutte lyden på et videomøte ikke Teams). Uansett hva jeg huka av og på så forble jeg stum i andre enden.
Så ble video med lyd via telefonsamtale.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 11:25   #504
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Kan jeg foreslå at du tar en prat med Convene når du er ferdig med bompengeselskapet? Jeg var så eitrende forbanna her at jeg nok ikke får legetime de neste ti år...

Altså, hva er greia med å sende fakturainfo på sms?? Jeg betalte regningen jeg fikk, men fikk likevel inkassovarsel. (For purring får man visst ikke lenger, her går vi rett på inkasso.) Det viste seg at jeg hadde betalt til feil kontonummer. Noe jeg aldri gjør hvis jeg får fakturaen på et vettugt format!!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 11:30   #505
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Altså, hva er greia med å sende fakturainfo på sms?? Jeg betalte regningen jeg fikk, men fikk likevel inkassovarsel. (For purring får man visst ikke lenger, her går vi rett på inkasso.) Det viste seg at jeg hadde betalt til feil kontonummer. Noe jeg aldri gjør hvis jeg får fakturaen på et vettugt format!!

Jah, bompengefirmaet sendte oss ved en anledning purring i posten fordi de hadde begynt å sende oss fakturaer på Vipps, ubedt.

Hvor j@#&++ vanskelig kan det være å sende ting bare som helt vanlig efaktura på samme sted som før, så penger bare kan vandre ubekymret fra regningskontoen uten verken forsinkelser eller styr.

Er ikke hele eksistensberettigelsen til bompengefirmaer at de kreve inn penger av folk, helst så effektivt som mulig?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 22-05-21, 17:42   #506
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Håpløse leger som overhode ikke e interessert i å høre på meg.

For to helger ødela de en del av hjernen min. Denne gang gikk det heldigvis ikke like langt.. jeg spaserte ut av sykehuset 05:35 i dag tidlig. Husker ingenting av det..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 23-05-21, 14:40   #507
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Altså, hva er greia med å sende fakturainfo på sms?? Jeg betalte regningen jeg fikk, men fikk likevel inkassovarsel. (For purring får man visst ikke lenger, her går vi rett på inkasso.) Det viste seg at jeg hadde betalt til feil kontonummer. Noe jeg aldri gjør hvis jeg får fakturaen på et vettugt format!!

Og jeg med feil Kid. Møkkafirma!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 15:23   #508
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å fyyy.

Inkassoselskapet vedkjenner seg ikke feil, og ingen har gjort noen feil, annet enn oss, som ikke har sett disse regningene. Fordi det er ÅPNET FOR E-FAKTURA (som da ikke vi har gjort), så skal de på ingen måte varsle oss på annet vis. "For hvis vi hadde sendt brev i posten, hadde det også vært galt, og det sier folk at de ikke har sett. Folk klager uansett, så vi har ikke gjort noen feil i denne saken."

Jeg spurte om det ikke fantes et eneste menneske i denne konstellasjonen som kunne ta inn over seg at det åpenbart har skjedd en feil her, men nei, det hadde det ikke.

Bankoppkjefting neste.

Nå er jeg så rasende at jeg snart begynner å grine, dette opplegget kunne fint vært beskrevet av Kafka.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 15:25   #509
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Du ender med å betale. Bare spør Convene.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 15:27   #510
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Begynn å sende dem forslag på ting de kan ta pant i. Om du ikke har en geit, hva med et bilde av skittentøyshaugen? En skrikende unge, om du har sånt? En vissen blomsterbukett?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 16:15   #511
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg håper fortsatt på medhold i forliksrådet om en knapp måned, så tror saklighetsnivået bør holdes oppe fram til da. Men ja.


JEG FATTER IKKE AT DET IKKE ER LOVKRAV OM Å VARSLE FOLK I MINST TO KANALER FØR MAN MELDER DEM TIL POLITIET!!

Andre stevninger må man vel få som oppkrav eller noe sånt, så det bekreftes at de er mottatt?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 16:30   #512
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å fyyyyyyy faaaaaaeeeen! Nå har jeg hele handlingsforløpet klart for meg, etter utagerende detektivvirksomhet sammen med en vennlig mann hos bankens kundeservice:

1) I 2019 laster mannen ned Vipps, som i en periode hadde det sånn at de automatisk skrudde på "alltid e-faktura og avtalegiro" i den lille skriften i avtalen sin, slik at dette ble skrudd på for alle som lastet ned appen og aktiverte med sitt personnummer. Dette fikk de klagestorm på, så det har de fjernet, viselig nok. De har ikke informert oss om noe av dette, selvsagt.

2) I desember 2020 bytter Vegfinans faktureringsprogram, og begynner å sende fakturaer til mannens personnummer i stedet for å følge e-fakturaavtalen som vi allerede hadde opprettet i nettbanken.

3) Siden det er aktivert "alltid e-faktura" på mannens personnummer, jfr. punkt 1, har de sitt på det tørre juridisk, når først Vegfinans, og deretter inkassoselskapet Kredinor sender all sin kommunikasjon til mannens personnummer, altså hans nettbank. Regninger følger personnummer, ikke konto, så det hjelper ikke at jeg har disprett på alle mannens konto, jeg får fortsatt ikke se regningene hans og ingen av oss får noen varsel.

4) Kredinor stevner oss til namsmannen, og DA FØRST får vi et brev i posten, fra Politiet, som skal ha pant i eiendom.


Hvordan i VILLE HELVETE man skulle greie å motvirke dette, er umulig for meg å vite. Dette er altså da INGENS FEIL lenger, annet enn vår, selvsagt, og ingen å sende regninga til.

Kafka kan bare ta seg en bolle.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 25-05-21 kl 16:54.
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 16:36   #513
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Men har han ikke mailvarsling på efaktura? Og er han aldri i nettbanken sin?

Jeg får alltid epost når jeg får efaktura.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 16:40   #514
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men har han ikke mailvarsling på efaktura? Og er han aldri i nettbanken sin?

Jeg får alltid epost når jeg får efaktura.

Nei, han er i nettbanken sin maks en gang i året, fordi vi har felles økonomi og har regningskontoer o.l. i min nettbank. Hans kontoer er også der, så vi bruker bare den, sammen. Alt rusler og går helt automatisk med trekk hit og dit og dette har aldri vært et problem.

Og han hadde ikke på varsling på e-faktura fordi han aldri hadde samtykket i nettbanken til e-faktura, dette ble skrudd på pga. små bokstaver i avtalen til Vipps. Vi hadde aldri i livet skrudd på ja til e-faktura i utgangspunktet, og måtte da ha skrudd på alle varsler. (Har gjort det nå.)

Jeg får sms om fakturaer, og er generelt inne i MIN nettbank omtrent daglig. Det er derfor det er jeg som har ansvaret for økonomien i denne sjappa.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 16:43   #515
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Det lå ikke inne faktura fra en eneste annen instans der, når vi nå var inne og sjekka. Et par andre hadde prøvd seg, men så sendt purring i posten (som jeg har stusset litt over, men tenkt at det var en feil), og så har jeg opprettet ny fakturaavtale på regningskontoen, sammen med alle de andre.

Alle regningene våre har blitt betalt helt uten problemer med systemet med én regningskonto, så det er først nå konsekvensene har dukket opp.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 17:16   #516
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Å fyyyyyyy faaaaaaeeeen! Nå har jeg hele handlingsforløpet klart for meg, etter utagerende detektivvirksomhet sammen med en vennlig mann hos bankens kundeservice:

1) I 2019 laster mannen ned Vipps, som i en periode hadde det sånn at de automatisk skrudde på "alltid e-faktura og avtalegiro" i den lille skriften i avtalen sin, slik at dette ble skrudd på for alle som lastet ned appen og aktiverte med sitt personnummer. Dette fikk de klagestorm på, så det har de fjernet, viselig nok. De har ikke informert oss om noe av dette, selvsagt.

2) I desember 2020 bytter Vegfinans faktureringsprogram, og begynner å sende fakturaer til mannens personnummer i stedet for å følge e-fakturaavtalen som vi allerede hadde opprettet i nettbanken.

3) Siden det er aktivert "alltid e-faktura" på mannens personnummer, jfr. punkt 1, har de sitt på det tørre juridisk, når først Vegfinans, og deretter inkassoselskapet Kredinor sender all sin kommunikasjon til mannens personnummer, altså hans nettbank. Regninger følger personnummer, ikke konto, så det hjelper ikke at jeg har disprett på alle mannens konto, jeg får fortsatt ikke se regningene hans og ingen av oss får noen varsel.

4) Kredinor stevner oss til namsmannen, og DA FØRST får vi et brev i posten, fra Politiet, som skal ha pant i eiendom.


Hvordan i VILLE HELVETE man skulle greie å motvirke dette, er umulig for meg å vite. Dette er altså da INGENS FEIL lenger, annet enn vår, selvsagt, og ingen å sende regninga til.

Kafka kan bare ta seg en bolle.

Velkommen til inkassoselskapenes verden. Der alt stort sett er lov.
Vi opplevde noe lignende. Regning feilet i nettbanken i oktober. Ble ikke oppdaget. Hørte ikke noe før brev med innkalling til namsmannen. I februar. Da hadde regninga lagt på seg betydelige summer. Jeg var rasende. Men de hadde sitt på det tørre. Vistnok.
Det finnes et eget sted i helvete for slike firmaer.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 17:42   #517
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hva var regningen på og hva har det vokst til nå?

liefje er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:09   #518
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Regningen var på 500 kroner. Nå er den på 3500 + 1000 kroner i møtegebyr i forliksrådet og eventuelt å dekke deres gebyrer der. I tillegg kommer to regninger til med inkassogebyrer på, men som ikke er gått til namsmannen (ennå).

Jeg har bestridt alle kravene og bedt om at alt sammen behandles hos namsmannen. Men det er utrolig surt, altså. Vi hadde jo aldri i verden surret med regninger på denne måten frivillig, det er en altfor dyr hobby.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:12   #519
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Nå som vi endelig har skjønt hvordan dette kunne skje, må vi nesten ringe til namsmannen i morgen og høre om vi har sjans i saken, eller om vi bare skal betale og være sure for evig og alltid i stedet. Da slipper vi potensielt møtegebyr og inkassoselskapets utgifter, i det minste.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 25-05-21, 18:14   #520
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å fytti. Skjønner frustrasjonen, men tror det er lurt med den telefonen, ja. Det er dyrt nok, liksom, og om man ikke har sjans i havet, er det bedre å glemme det så fort som mulig.

liefje er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no