Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai og gevinster til fiskedam

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-15, 00:50   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

17. mai og gevinster til fiskedam

Forleden kom det mail fra korpset om at de trenger gevinster til fiskedam til 17. mai.

Jeg har akkurat avlevert en stoooor pose gevinster fra bank og Rimi til skolen til fiskedam der siden jeg har 4. klassing i år. 4. trinn står for arrangement på skolen og alle må levere gevinster.

Hvor i all verden spør jeg etter gevinster til korpset da? Jeg har kontaktet både banker, forsikringsselskap, strømleverandør ol og altså fått ja hos en bank og hos Rimi.

Hvem flere kan spørres? Hvem er "greie" med slike ting? Det de trenger er småting som penner, reflekser osv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 10:56   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Lekebutikker kan ha mye ræl liggende, som er perfekt til slikt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:09   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Her på plassen spør man alle butikkene(liten plass,men med 4 matbutikker), og jeg vet at spesielt Rema er greie på sånt. Lekebutikken også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:23   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Lekebutikker kan ha mye ræl liggende, som er perfekt til slikt.

Pleier de virkelig å gi vekk?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:24   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Her på plassen spør man alle butikkene(liten plass,men med 4 matbutikker), og jeg vet at spesielt Rema er greie på sånt. Lekebutikken også.

En tidligere klassekamerat driver en Rema butikk. Skal høre med ham. Takk for tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:28   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Pleier de virkelig å gi vekk?

Lekebutikken her gjør det i alle fall hvert år. Jeg har ikke henta posen ennå, så jeg veit ikke hva det er, men sikkert brukandes uansett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:32   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Den som ikke spør, får ingenting.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:44   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Her har nærsenteret alltid vært rause med gaver til skolen sitt 17.mai arrangement.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 23:37   #9
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Tidligere fikk jeg fra coop obs, Nille, Dnb, Toyota osv. I år har jeg kjøpt inn tyggisstenger fra Nille. Vil helst ha slutt på alt reklamerælet.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 08:06   #10
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Jeg fikk fra en bank, og fra boligbyggelaget.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 09:40   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Tidligere fikk jeg fra coop obs, Nille, Dnb, Toyota osv. I år har jeg kjøpt inn tyggisstenger fra Nille. Vil helst ha slutt på alt reklamerælet.

Enig i det, men jeg tror ikke korpset vil betale for gevinster, så det utgår nok å kjøpe. Dermed må det være gratisting.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 14:47   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Her ber de om gevinster i noenhundrekronersklassen...

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-15, 17:47   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

To banker har sagt ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:30   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Tine og Bama kan ha giveaways. Lurt å spørre lokalleddet, da. Hvis dere har lokale bedrifter som opererer i et barnemarked - bryggeri/ iskremfabrikk o.l. Da gjør man dem en tjeneste - de har ikke lov å rette reklame mot barn, men så kommer du og spør om å få gi reklamen deres til barn!

Kjøpesenteret her har litt giveaways på vekterkontoret.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:35   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Vi har jo Hennig-Olsen is her......og jeg skal dit på omvisning neste uke (og spise masse is). Mulig jeg hører med dem rett og slett. Vi har også bryggeri her, men de skal redusere arbeidsplasse, så usikker på om det er rette tiden.

Uansett, jeg hentet flotte gevinster i Sparebanken Sør i går: Pennal, drikkeflasker, matbokser, linjaler, tegnesett, viskelær og blyanter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:36   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Her ber de om gevinster i noenhundrekronersklassen...

Her er det snakk om småting og gjerne noen litt finere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 09:40   #17
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Her ber de om gevinster i noenhundrekronersklassen...

Vi samler inn gevinster som nok har den verdien, det er forbausende enkelt (selv om man naturligvis også får nei). Syns det er særlig greit å få gavekort av tjenesteytere som trenger påfyll av kunder - frisør, massør, alternativbehandler, dekkhotell osv. Endel av dem ser det som en forretningsstrategi for å få nye kunder inn døra. Verdt å tenke på.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 12:28   #18
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Tine og Bama kan ha giveaways.

Bama har bare gaver til arrangementer de sponser, ikke til 17.mai o.l., jeg har vært i kontakt med dem.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 12:38   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Vi samler inn gevinster som nok har den verdien, det er forbausende enkelt (selv om man naturligvis også får nei). Syns det er særlig greit å få gavekort av tjenesteytere som trenger påfyll av kunder - frisør, massør, alternativbehandler, dekkhotell osv. Endel av dem ser det som en forretningsstrategi for å få nye kunder inn døra. Verdt å tenke på.

Ja, vi fått type gratis skiprep i den lokale sportsbutikken. Teknisk museum gir også gratis inngang for 1 barn i følge med voksen (som så klart må betale). Det finnes mange sånne å spørre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-15, 13:29   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai og gevinster til fiskedam

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Bama har bare gaver til arrangementer de sponser, ikke til 17.mai o.l., jeg har vært i kontakt med dem.

Samme svar fikk jeg.

Tine har svart at de får så mange slike henvendelser at de heller ikke kan hjelpe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no