Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Mat i 10-årsdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-15, 21:31   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Mat i 10-årsdag

Skal feire 10-årsdag til helgen, i skolens gymsal. De blir rundt 15 barn. Det er et lite kjøkken der, med et par kokeplater, men det fungerer egentlig ikke til annet enn pølser synes jeg.

Planen var egentlig å bestille pizza, men er det annen mat jeg heller lettvint kunne servert? Må kunne tilberedes hjemme i så fall, før selskapet starter.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:33   #2
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Jeg hadde glatt bestilt pizza.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:34   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg hadde glatt bestilt pizza.

Ja, det er nok det jeg ender opp med altså og har planlagt. Pølser utgår.

Liker de fleste 9-åringer pizza? De gjør vel det?

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:46   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Bursdagsbarna ville ha pølser da vi nylig hadde 10-årsdag, så det fikk de.

Ikke alle barn spiser pizza, men det er noen som ikke spiser pølse også. Å gjøre alle til lags er ikke lett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:47   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Jeg bestilte pizza på tiårsdagen og endte opp med å bestille altfor mye. De har jo knapt tid til å spise selv når de er så store!

Jeg synes du kan gå ut fra at "alle" liker pizza selv om det sikkert ikke er tilfelle. Jeg sier vanligvis i fra på forhånd hva som blir servert slik at de de med evt. glutenallergi eller andre hensyn jeg bør ta sier fra på forhånd. Så har jeg alltid vegetarpizza til de som ikke spiser vanlig kjøtt.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:48   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Jeg tror at pizza med ganske enkelt fyll er noe de fleste unger liker. Skinke og pepperoni pleier å slå an. Alternativt kan du jo lage pizzasnurrer hjemme og ta med?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:52   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Bestilte pizza i 8-årsdagen, alt for mange husker jeg. Denne gangen tenkte jeg å bestille 4 stk. Det holder vel?

Mulig jeg skal ha noen pølser i bakhånd.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 21:55   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Hva med pizzasnurrer? De kan du jo evt lage på forhånd og fryse ned og så tine i ovn samme dag (evt på selve stedet hvis de har ovn der).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 22:04   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Husker ikke om de har ovn der, har feiret der to ganger før. Men, om de har er den i så fall svært liten.

Men pizzasnurrer er absolutt et godt alternativ.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-02-15, 23:49   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Vi har servert taco i 10-årsdagene og det har vært kjempepopulært. Har laget med kylling som tacokjøtt så blir det likt til alle selv om noen ikke spiser svin. Og alt kan lett lages på forhånd og en kan bare varme opp kjelen med kjøttet rett før og varme lefsene. Og alt setter hver for seg og alle kan ta det de liker. Lett å lage til mange.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-15, 00:02   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har laget med kylling som tacokjøtt så blir det likt til alle selv om noen ikke spiser svin.


Det er vel ikke svinekjøtt i vanlig kjøttdeig?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-15, 08:14   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Nei det er ikkje svin i kjøttdeig av storfe. Eg hadde ikkje gjort noko meir tungvindt enn pølser, evt bestille pizza. Men eg er alltid for løysinga som krev minst innsats.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-15, 10:26   #13
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bestilte pizza i 8-årsdagen, alt for mange husker jeg. Denne gangen tenkte jeg å bestille 4 stk. Det holder vel?

Mulig jeg skal ha noen pølser i bakhånd.

Jeg hadde 5 pizzaer til 15 jenter (i niårsdag) og de spiste hver smule.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-15, 14:17   #14
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Taco er jo veldig lettvint mat, vi hadde det i 11 års dagen. Der kan jo du lage alt hjemme på forhånd også bare varme kjøttet når du kommer der. De aller fleste liker taco, om det blir med kjøtt eller vegetar.

Eller horn med pizzafyll eller skinke og ost inni. Kan også lages noen dager før og fryses.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 21:10   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg hadde 5 pizzaer til 15 jenter (i niårsdag) og de spiste hver smule.

Må gjerne ha 5 jeg også da. Vi ender opp med pizza, blir det enkleste.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 23:23   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Pizzarester kan jo uansett aldri bli feil, tenker jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-15, 14:32   #17
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Pizzarester kan jo uansett aldri bli feil, tenker jeg.

Tenker jeg og. Tar det bare hjem om det blir rester, så det går bra.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 20:21   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mat i 10-årsdag

Pizza fra Pizzabakeren slo an! Men vi har masse rester, for det kom færre enn invitert.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no