Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jarle Trå og ekstrem ekstremsport generelt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 09:22   #1
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

No er altså Jarle Trå funne i live etter at alle trudde han var død på Mount Everest. I staden for å puste letta ut kjenner eg faktisk at eg blir litt irritert.
Kva er vitsen med å utsette seg for slikt? Bestige Mount Everest aleine uten oksygen? Reknar med at det er for å bevise at han er meir mann enn alle andre menn eller noko sånt. Eg håpar virkelig at dei som held på med slikt ikkje har barn. For å holde på sånn når ein har barn og anna nær familie syns eg rett og slett er forkastelig. Tenk på den stakkars familien som sitt heime og ikkje anar om dei får sjå dei igjen.
I dette tilfellet vil sannsynligvis ikkje idiotien utløyse redningsaksjonar i million-klassen, men av og til er det nettopp det som skjer når ekstreme ekstremsport-utøvarar er i aksjon. Kven er det som betaler dette? Må dei ta rekninga sjølv på avbetaling? Eller har dei spesial-forsikring som dekker det?
Eg forstår berre ikkje kva som driv desse folka. Eg har ein kamerat som har vore døden nær to gangar etter ulykke med paraglider, men ikkje søren om han vil gi seg. Akkurat i hans tilfelle trur eg det er snakk om ein udiagnostisert psykisk lidelse (bipolar), for han er generelt veldig manisk og til tider depressiv. Store prosjekter som aldri blir ferdig, stadig bytte av jobb og utdanningsveg.
Men alle ekstremsport-utøvarar kan vel ikkje vere maniske?

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle3089963.ece

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11

Sist redigert av Veronal : 25-05-09 kl 09:23. Årsak: Slo sammen innlegg
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no