Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser dere på kanalen FEM?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 22:53   #21
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Jeg skal se på hvis de hyrer inn saueklippere fra New Zealand til å klippe håret hennes.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:54   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg skal se på hvis de hyrer inn saueklippere fra New Zealand til å klippe håret hennes.



Da skal jeg også se.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:58   #23
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.


Jeg skal se på hvis Eli Hagen skal klippe håret.


Klokka 22.00 i kveld (torsdag)

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:04   #24
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Tror aldri jeg har sett et eneste program på den kanalen.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:15   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Jeg ser på. Har hatt fast tv-kveld hver torsdag, med programmer som handler om det overnaturlige, men nå har de endret helt på rekkefølgen, så hele torsdagen min har blitt føkket.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:16   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Har ikke den kanalen vi.

Bør jeg være lei meg for det?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:19   #27
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har ikke den kanalen vi.

Bør jeg være lei meg for det?

Det kommer an på om det blir hårklipping eller ikke.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:30   #28
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det kommer an på om det blir hårklipping eller ikke.

Jeg lurer på hvordan Eli ser ut med vått hår jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:30   #29
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg lurer på hvordan Eli ser ut med vått hår jeg.

Jeg har gått bak henne i regnvær og skikkelig trønderblåst. Det ser ut som ellers.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:33   #30
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har gått bak henne i regnvær og skikkelig trønderblåst. Det ser ut som ellers.

Tenker mer på nyvasket ut av dusjen varianten.
Regner med at en flaske Clynol holder lokkene på plass selv i sterk storm.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 18:05   #31
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg lurer på hvordan Eli ser ut med vått hår jeg.

DET var en tanke jeg aldri har tenkt selv, men akk så morsomt....


Har forøvrig ikke kanalen men skulle gjerne hatt det. Kjente en av dem som er med i serien "Unge Mødre" og skulle gjerne sett hva i alledager som har skjedd med den familien siden sist....

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:08   #32
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Jeg har enda ikke sett noen interessante programmer på den kanalen. Elendig kanal, synes jeg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:11   #33
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg har enda ikke sett noen interessante programmer på den kanalen. Elendig kanal, synes jeg.

Se idag, Torsdag er kanal 5 dag!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:15   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Vi har ikke den kanalen, men ingen av programmene virker det minste interessant for meg. Heller litt frastøtende, faktisk,

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:16   #35
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Ja, i kveld kan vi kose oss med "Klarsynte etterforskere", "Den sjette sans", "Lisa Williams - livet blant de døde", "Det spøker" og "Ghost Whisperer".

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:18   #36
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.715
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Ja, i kveld kan vi kose oss med "Klarsynte etterforskere", "Den sjette sans", "Lisa Williams - livet blant de døde", "Det spøker" og "Ghost Whisperer".

Tuller du? Har de klart å få alle de programmene inn på en kveld? Spøkelseskveld på FEM?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 20:20   #37
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Tuller du? Har de klart å få alle de programmene inn på en kveld? Spøkelseskveld på FEM?

Nei, for en gangs skyld snakker jeg ikke tull. Dette er kveldens program. Bryllupssangeren på Viasat 4.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 22:01   #38
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Har den ikke....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 22:19   #39
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Jeg kikket litt på den serien som gikk på fem til å begynne med. Handlet om polygami, men jeg husker ikke hva den het. Uansett så sluttet den bare plutselig å gå mer, fikk aldri med meg hvorfor. Noe annet har jeg aldri sett på den kanalen.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 04:03   #40
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere på kanalen FEM?

Jeg elsker oppussingsprogrammer, så ser litt på de når det passer seg slik. Ellers så ser jeg lite på kanalen.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no