Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-16, 09:40   #341
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.884
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg kan ikke si at jeg er glad i de grå hårene mine, men jeg gidder heller ikke å gjøre noe med de. Per i dag ser det nok mest ut som jeg har stripet håret mitt litt, med mindre det kommer "det riktige" lyset på eller man har veldig nær kontakt med hodet mitt. Da ser man grå hår. Mannen min som er helt grå bare snøfter av meg og mine såkalte grå hår.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 13:07   #342
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.459
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.



Frisøren min mener at den ødelegger håret og den kan reagere med annen farge etterpå, sånn for advarselen. Jeg har googlet og finner ingenting på det, så jeg er usikker på om det er en agenda her. Anyway har jeg landet på at jeg heller vil ofre farging hos frisør hvis jeg får dette til å funke.

Jeg brukte denne tidligere, og da jeg sa det til frisøren ble hun skikkelig stresset og endret fargen hun hadde tenkt å bruke i håret mitt. Jeg har ikke brukt den etter det, men jeg tror nok det stemmer at den sliter veldig på håret, ihvertfall.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 14:01   #343
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.917
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kjenner på at jeg ikke er "der" i det hele tatt, og tror ikke jeg kommer til å synes det er greit med grått hår før jeg nærmer meg 60. Jeg har vel 30% grått i dag, så jeg har noen år med farging foran meg, ja.

Jaja, det er verdt det. For meg.

Her er jeg også. Ser ikke for meg å være grå som 60-åring heller. Kanskje 70?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 13:53   #344
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg løftet litt på topplokket i helgen. Urk. Lurer på hvor mye grått som egentlig er under der men kjenner at det er alt for tidlig å gi blaffen så jeg har egentlig ikke lyst til å finne det ut enda. vurderer litt å prøve striper nå men er ikke villig til å betale det det koster hos frisør. Kanskje denne. Hvorfor er ikke denne å få tak i i Norge?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:17   #345
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Man gir jo ikke blaffen fordi om man velger å la håret være naturlig. Jeg går jo til frisøren vel så ofte som før, klipper det og striper, men slipper å irritere meg over ettervekst som synes veldig raskt.

Vet forresten om en dame som jeg nylig ble kjent med som hadde valgt å bli grå. Hun var så flott, og hadde helt sølvgrått hår med en tøff kort sveis. Hun er neppe veldig langt oppi 50-åra, sprek dame. Da jeg ble kjent med henne på FB så jeg at hun hadde vært mørk ganske nylig. Og jeg ble ekstra inspirert av henne da jeg lot mitt bli grått.
Men nå har hun farget håret mørkt igjen. Hun er fremdeles flott, men jeg må si at jeg ser at hun ikke gløder så mye i huden som da hun hadde det grått. Det blir rett og slett mye hardere mot huden å fortsette å farge håret mørkt, for huden tilpasser seg jo den naturlige hårfargen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:29   #346
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ginak, det finnes i hvert fall en tilsvarende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:33   #347
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg brukte denne tidligere, og da jeg sa det til frisøren ble hun skikkelig stresset og endret fargen hun hadde tenkt å bruke i håret mitt. Jeg har ikke brukt den etter det, men jeg tror nok det stemmer at den sliter veldig på håret, ihvertfall.

Jeg er fristet. Ser den kan brukes på ufarget hår som er naturlig lysbrun til blondt. Og det stemmer jo. De kan ikke ha laget et så dårlig produkt at håret omtrent faller av, som et google søk kan gi inntrykk av.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 14:56   #348
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg kjøpte toning som skal vare 6 til 8 uker, tenkte at det kunne være fint og uten ettervekst. Men i pakken er det to komponenter, da ble jeg skeptisk. Så googlet jeg, enda mer skeptisk. Fargen blir ikke brukt. Hvorfor står det 6 til 8 uker når den gir etterveks?
http://www.vita.no/casting-creme-glo...FQQNcwodVBkFZg

Jeg har klipt meg kortere for å lettere ha håret løst, da unngår jeg å dra det bakover i strikk og blotte alt grått.

Jeg har kjøpt Aveda universal styling crem med jojoba, synes det gir glans og fremhever det som ikke er grått.

Ettervekst får en av alle fargar, det er jo ufarga hår som vekse ut. 6-8 veker er i dette tilfellet kor lenge minicoloren sitte. Om en bruke farge sitte i prinsippet fargen i "for alltid" men etterveksten kjem uansett.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 16:47   #349
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er helt enig i at det er fullt mulig å la håret bli grått uten at det er ensbetydende med at man gir blaffen og har gitt seg selv opp på alle måter. Jeg synes også det er penere med velstelt grått hår enn ustelt hår med naturlig farge. Men jeg synes altså det er penere med velstelt hår med farge enn med grått hår. Mennesker med grått hår ser i større grad en jevnaldrende ut som gamle damer/menn, synes jeg. Og jeg har ikke det plukk lyst til å se ut som en gammel dame i en alder av noenogførti. Nettopp fordi dette er så for meg, synes jeg det er knalltøft at folk som er i førti og tidlig i femtiårene faktisk tør å la håret bli grått. Det er jo det som er det naturlige, tross alt.
Samtidig er jo fargeløse vipper og kinn det naturlige også, så hvem bestemmer hvor grensa går for å fikse litt på de naturlige fargene?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 18:50   #350
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.970
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er helt enig i at det er fullt mulig å la håret bli grått uten at det er ensbetydende med at man gir blaffen og har gitt seg selv opp på alle måter. Jeg synes også det er penere med velstelt grått hår enn ustelt hår med naturlig farge. Men jeg synes altså det er penere med velstelt hår med farge enn med grått hår. Mennesker med grått hår ser i større grad en jevnaldrende ut som gamle damer/menn, synes jeg. Og jeg har ikke det plukk lyst til å se ut som en gammel dame i en alder av noenogførti. Nettopp fordi dette er så for meg, synes jeg det er knalltøft at folk som er i førti og tidlig i femtiårene faktisk tør å la håret bli grått. Det er jo det som er det naturlige, tross alt.
Samtidig er jo fargeløse vipper og kinn det naturlige også, så hvem bestemmer hvor grensa går for å fikse litt på de naturlige fargene?

Jeg er blitt noenogfemti og vil rett og slett ikke bruke så mye tid og penger på håret, så det er mørkt og grått og velstelt (håper jeg). Sminke bruker jeg bare hvis jeg skal presentere noe. Men det er mitt valg. Hva andre gjør er opp til dem. Samtidig mener jeg at det må være lov å diskutere motivasjonen eller argumentene den enkelte legger fram. Sant?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 20:55   #351
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Man gir jo ikke blaffen fordi om man velger å la håret være naturlig. Jeg går jo til frisøren vel så ofte som før, klipper det og striper, men slipper å irritere meg over ettervekst som synes veldig raskt.

Vet forresten om en dame som jeg nylig ble kjent med som hadde valgt å bli grå. Hun var så flott, og hadde helt sølvgrått hår med en tøff kort sveis. Hun er neppe veldig langt oppi 50-åra, sprek dame. Da jeg ble kjent med henne på FB så jeg at hun hadde vært mørk ganske nylig. Og jeg ble ekstra inspirert av henne da jeg lot mitt bli grått.
Men nå har hun farget håret mørkt igjen. Hun er fremdeles flott, men jeg må si at jeg ser at hun ikke gløder så mye i huden som da hun hadde det grått. Det blir rett og slett mye hardere mot huden å fortsette å farge håret mørkt, for huden tilpasser seg jo den naturlige hårfargen.

Helt enig. Og sikkert farget av at jeg selv ikke farger håret. Selv syns jeg heller ikke jeg ser eldre ut enn mine jevnaldrende. Og jeg får mye komplimenter for valget mitt. Jeg var veldig mørk før jeg ble grå, og jeg ville ikke sett pen ut om jeg hadde beholdt den fargen. For meg ble dermed valget enkelt når jeg måtte bytte hårfarge.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 22:47   #352
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Samtidig mener jeg at det må være lov å diskutere motivasjonen eller argumentene den enkelte legger fram. Sant?

Ja, har jeg sagt noe om at det ikke er greit?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 23:15   #353
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg gir ikke blaffen i eget utseende, men selv om jeg ofte kler meg i kjole og sminker meg på jobb, kan jeg likesågodt gå på butikken i joggebukse, bustete hår og uten sminke.
Akkurat blitt 40 år, og føler meg ikke spesielt gammel med gråe hår. Det sitter i hodet ( eventuelt hodet ) .

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 09:49   #354
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg er 45, håret mitt har fått være fri for farge i ... er det 3 eller 4 år nå, husker ikke lengre. Jeg var jo en av de som skrev at jeg ikke farget lengre da tråden først gikk.
For en befrielse! I begynnelsen farget jeg jo fordi jeg hadde lyst på litt variasjon men til slutt måtte jeg jo for å skjule det grå, og det ble både slitsom og dyrt til slutt. Jeg har enorme mengder hår...

Jeg har _mye_ grått men det kommer veldig an lys og sånt om det synes så godt. Her er noen bilder for å illustrere






Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 09:58   #355
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg synes at den fargen er veldig naturlig og fin til deg m^2, og du ser absolutt ikke noe eldre ut etter at du sluttet å farge håret!

Det kan jo selvsagt være at folk går rundt og tenker at jeg ser fryktelig gammel ut etter at jeg lot meg bli naturlig grå, men så lenge jeg ikke føler meg eldre, og slipper å gå og gremme meg over at etterveksten vises, så er jeg fornøyd.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 10:23   #356
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg brukte denne tidligere, og da jeg sa det til frisøren ble hun skikkelig stresset og endret fargen hun hadde tenkt å bruke i håret mitt. Jeg har ikke brukt den etter det, men jeg tror nok det stemmer at den sliter veldig på håret, ihvertfall.

Frisøren min har fortalt meg skrekkepisoder om denne.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 21:34   #357
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ja, jeg skjønner godt at frisører frykter den. Men det kan godt hende den reagerer med noen former for farge.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 08:20   #358
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg fikk anbefalt en slik spray av en frisør nylig. Ikke min faste frisør, og sprayen ble solgt i salongen. Min er for brunt hår.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 11:10   #359
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Dette er ikke sånn ettervekstspray, altså, som vaskes ut? Det er bleking, bare svak.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-16, 15:11   #360
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette er ikke sånn ettervekstspray, altså, som vaskes ut? Det er bleking, bare svak.

Ah, ok, da misforsto jeg. Det er ettervekstspray som vaskes ut jeg snakker om, ja.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no