Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-24, 16:36   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vil i dag anbefale retinol 5% i squalane fra The Ordinary. Rimelig enn lignende alternativer og jeg har god effekt. Jeg har blandingshud med en del store porer og noen rynker. Behandler huden med retinol på kvelden og hudpleie fra Elixir på morgenen. Synes jeg har mindre urenheter og at det er en touch minking i rynker og store porer. Squalane er en olje som fungerer ganske likt med hudens egen olje og forhindrer uttørring og til tross for at det er en olje absorberer den fort og gir ikke huden en oljete følelse. Glatt og myk blir jeg når den har trukket inn.

Jeg kjøpte det på HM til husker ikke hvilken pris men man får denne på diverse nettbutikker til en drøy hundrelapp.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no