Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvilken innetemperatur har du (i stua)?
Under 18 grader 0 0%
18-19 grader 2 2,27%
20-21 grader 47 53,41%
22-23 grader 31 35,23%
24-25 grader 8 9,09%
26-27 grader 0 0%
over 27, din frysepinn! 0 0%
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-09, 23:08   #41
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

For meg hadde det vært aller best med 20-21 grader, men litt vrient å styre. Vi fyrer så og si ikke om vinteren, men leiligheten er varm så vi må kontrollere temperatur med lufting.

Svigers har ofte 24-25 grader inne, og jeg blir alltid syk når jeg på besøk hos dem. Det er ikke sunt å ha det så varmt inne. Bedre å kle på seg litt, eller tulle et teppe rundt seg om en sitter og ser på TV for eksempel.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:10   #42
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

Her må jeg ha 24-25 grader, hvis ikke fryser jeg.
Hvis jeg vasker, støvsuger e.l. må jeg skru ned varmen e.l.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:16   #43
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg signerer denne.

Jeg kunne faktisk hatt det hakket varmere, men da går mannen rundt i trusa, og det er litt dumt …

Ser det for meg.

Her har vi ca. 20-21 grader. Innimellom på vinteren blir det kaldere fordi jeg er for lat tilå fyre i vedovnen. *lat* Mine foreldre klager fra de kommer til de drar når de er på besøk, men jeg inbilder meg at man holder seg friskere når man har relativt lav innetemperatur. Men gamle mennesker mener jo støtt at man blir syk av å fryse... Evig diskusjon det der.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:25   #44
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

http://www.enoketaten.oslo.kommune.n...8750-5702.html

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 01:02   #45
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

Havna midt imellom... Pleier å ligge på 21-22 grader.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 01:06   #46
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

22-23 grader her. Men hadde det vært opp til meg så hadde det nok vært over 27.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 01:36   #47
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 06:46   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

Jeg har glatt 24 grader hele interen. Minst.
Jeg fryser lett og blir veldig lett syk om det blir kaldere inne, dermed fyrer jeg opp så det holder. Ikke er det miljøvennlig, og med stort hus med dårlig isolasjon skulle det ikke forundre meg om jeg har forumrekord i energiutgifter også.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:54   #49
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?

Vi synes det er greit å ha rundt 20 grader.
Men i vinter har vi faktisk slitt med å få temp under 23-24 grader.
Vi fikk etterisolert deler av huset med asfaltplater i fjor + skiftet endel vinduer og det er tydelig at platene holder veldig på varmen.
Har vi ikke fyrt noe opp har vi dog kommet opp i stua og det har vært 16 grader.

Om sommeren er det hett her inne. Spes oppe, da vi har flatt tak og sort hus, og sola stekende på det hele dagen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no