Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 23:54   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Til uka har Coop medlemstilbud på Bosch kjøkkenmaskin. 1890 kr.

Det følger med kjøttkvern og hurtigmikser, og jeg har egentlig ikke bruk for disse tingene, lurer derfor på om tilbudet er så godt for meg da.

Noen som har denne? Fornøyd eller ei?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 00:00   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Oj, den har vi. Flittig i bruk!
Men har ikke kjøttkvern, og (jeg) hadde neppe brukt den mye.
Ellers: Veldig fornøyd.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 08:07   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Den har jeg også. Det bråker ganske mye, men den er helt super å lage store brøddeiger med og Mims sjokoladekake gikk som en lek. Har også kjøttkvern, men den er ikke mye brukt akkruat.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 09:42   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Den har vi og! Men med stålbolle (som er litt større tror jeg?)
Bruker den kjempemye til baking. Sånn kvern har jeg ikke. Jeg bruker det ikke likevel. Men bruker lager smoothie og sånn med den foodprosessoren.

Har også denne i bhg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:02   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Jeg har denne, men med stålbolle. Jeg tror ikke plastbollen tåler like mye + jeg tror den har dårligere kapasitet. Jeg ville sjekket det. Ellers har jeg kjøttkvernen (kan brukes eller utvides til å brukes som mandelkvern). Jeg har også food processoren.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:20   #6
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Såfremt det er en stålbolle som følger med den, tror jeg at det er ett godt kjøp. De tåler mer enn de med plastikk.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:22   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Er den tett? Vi har hatt en kjøkkenmaskin i en del år, der det har kommet deig inn der hvor "kroken" står, så den må nå kastes og vi skal kjøpe ny, men jeg vil IKKE
ha en maskin der dette kan skje igjen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 13:32   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er den tett? Vi har hatt en kjøkkenmaskin i en del år, der det har kommet deig inn der hvor "kroken" står, så den må nå kastes og vi skal kjøpe ny, men jeg vil IKKE
ha en maskin der dette kan skje igjen.

Jeg hiver mi i oppvaskmaskina, og den blir iallefall rein.
Aldri opplevd at det har festet seg deig der jeg ikke får det bort.

Men jeg ville nok også lagt i noen kr ekstra til stålbolle.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:01   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

gunnis: Jeg mente der man fester krokene, så der sitter vel en del av maskinisten og han kan ikke vaskes?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:03   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Jeg tror bollen er i stål, bare at det ikke vises på bildet?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:31   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Kroken demonteres med et enkelt håndgrep og bolle med krokholder og krok kan vaskes separat.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:35   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

gunnis: Jeg mente der man fester krokene, så der sitter vel en del av maskinisten og han kan ikke vaskes?

Den kan tas av og vaskes ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:37   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Den kan tas av og vaskes ja

Genialt!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:40   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Jeg har også denne, har hatt den i 7 år (bryllupsgave) og er veldig fornøyd med den. Har kverna, men har aldri brukt den, men plutselig så er den nyttig å ha. Bruker den masse til baking og til smoothies. Den bråker, det gjør den. Men gjør ikke alle kjøkkenmaskiner det?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 14:47   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har også denne, har hatt den i 7 år (bryllupsgave) og er veldig fornøyd med den. Har kverna, men har aldri brukt den, men plutselig så er den nyttig å ha. Bruker den masse til baking og til smoothies. Den bråker, det gjør den. Men gjør ikke alle kjøkkenmaskiner det?

Med kverna, mener du den du setter oppå? (I glass med slike kuttere nedi?) Den har jeg også, som jeg bruker til smoothies.
Men kverne trodde jeg var sånn som du festa på, og feks kverna kjøttdeig med?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 15:01   #16
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Med kverna, mener du den du setter oppå? (I glass med slike kuttere nedi?) Den har jeg også, som jeg bruker til smoothies.
Men kverne trodde jeg var sånn som du festa på, og feks kverna kjøttdeig med?

Mener kjøttkverna, den har jeg aldri brukt. Den man lager smoothie med (plastglassbollen med kniver nedi) bruker jeg masse. Siden jeg aldri har brukt kverna, vet jeg heller ikke hvordan jeg fester den på

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 15:02   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Mener kjøttkverna, den har jeg aldri brukt. Den man lager smoothie med (plastglassbollen med kniver nedi) bruker jeg masse. Siden jeg aldri har brukt kverna, vet jeg heller ikke hvordan jeg fester den på


Har ikke kvern jeg.
Kjenner meg selv såpass godt!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 00:02   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Det ser nå ut på bildet som at denne har plastbolle. Jeg googlet og sammenlignet i går, tror jeg fant ut at jeg kan kjøpe samme maskinen for samme prisen - men da uten kjøttkvern og hurtigmikser som jeg ikke trenger.

Men bråker? Har en eldgammel maskin nå som bråker forferdelig, og vil helst bort fra det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 01:13   #19
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

En annen fin ting med denne maskinen er at den ikke hopper på benken. Den har noen fine sugekopper under som holder den fast til underlaget.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 10:34   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coop medlemstilbud - Bosch kjøkkenmaskin

Bråker ikke de fleste kjøkkenmaskiner?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no