Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Handle store ting på Ikea

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-12, 12:50   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Handle store ting på Ikea

Jeg skal kjøpe to senger og en bokhylle på Ikea, som ikke er hyllevare, men som må hentes et annet sted (lager?). Er det noen som vet om man kan kjøpe varene én dag og hente på lageret en annen dag?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 12:53   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Jeg tror du må hente samme dag, det var i alle fall det jeg fikk opplyst da jeg prøvde meg på det samme.

IKEA på Furuset har to lager, for å gjøre det hele komplett, en som ligger rett over veien og en som ligger på Alna.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 12:57   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Vi handler på Furuset og har hentet på lageret som ligger rett over veien. Hvis de ikke har det skrekkelig travelt, har vi fått god hjelp der. Så vi synes ikke egentlig at lageret er noen ulempe.

Det er helt sikkert mulig å ringe dem og høre om det er mulig å hente dagen etter. Men med den lagerstyringen deres, så skjønner jeg at de ikke kan ha det liggende der så altfor lenge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 13:20   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Det går greit å finne frem til det andre lageret altså. Jeg er litt kløne på å kjøre der jeg ikke er kjent men jeg telte rundkjøringene så da gikk det fin-fint. Rett frem, holde mot høyre, gjennom 3 eller 4 (eller noe sånt..) rundkjøringer og så til høyre. Ned bakken og inn til venstre.
Tror det er kjøkkendeler de har der?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 13:26   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Du kan ikke hente dagen etter, dessverre.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 15:20   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Du vet du kan kjøpe ting uten å dra dit i det hele tatt, ikke sant?

Du lager en profil på IKEA.no og så lager du en Handleliste der inne med objektene. Denne mailer du til adressen som står øverst på handelisten når du printer den ut (må ikke gjøre det fysisk da, kan bare lage en utskriftsklar variant.) De tar kontakt og du leser kredittkortopplysninger over telefonen, sånn at du betaler regningen pluss noen få hundrelapper i frakt, samt avtaler leveringstidspunkt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 15:43   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du vet du kan kjøpe ting uten å dra dit i det hele tatt, ikke sant?

Du lager en profil på IKEA.no og så lager du en Handleliste der inne med objektene. Denne mailer du til adressen som står øverst på handelisten når du printer den ut (må ikke gjøre det fysisk da, kan bare lage en utskriftsklar variant.) De tar kontakt og du leser kredittkortopplysninger over telefonen, sånn at du betaler regningen pluss noen få hundrelapper i frakt, samt avtaler leveringstidspunkt.

Åh! Jeg ble nesten forelsket i deg av glede nå, Missa! Takk!!!

  Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 17:41   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handle store ting på Ikea

Takk for svar, synd at det ikke går å gjøre det på to ulike dager, men greit å vite at det er sånn. Skal vurdere Missas forslag, men det var en Plan her, med faren min og at de skulle ha noe osv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no