Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flytte eller ikke flytte?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 22:31   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Jeg følger også med her, og vil gjerne ha prikk med lenke.

Jeg er kanskje litt kjerringa mot strømmen, og er ikke sikker på om jeg ville flyttet. Ungene blir jo fort eldre og kan løpe rundt selv. Det er kjekt med rekkehusområder med masse unger og folk, men det blir ganske intenst etter min erfaring. Vi har flyttet bort fra et, og selv om det er mindre liv her synes jeg det er deilig at man kan gå ut i hagen uten å MÅTTE drikke kaffe med naboen liksom. Og jeg er en sosial sjel altså.

Jeg ville også nølt veldig med mindre stue og spisestue, men det avhenger av hvor mye besøk dere har. Vi er ganske ofte 8-12 til bords, og elsker mer plass.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 23:20   #42
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Prikket deg, apan.

Mannen min er jo også der at gutten blir større og han vil få flydd mere når han blir eldre uansett.
Vi prater og prater her nå, hvis vi får lavere kostnader pr mnd så er det interresant for han, men klarer vi å ha mindre stue og spisestue?
Hva vil vi få for vår bolig?
Stikker ned eller ringer til megler i morgen og tar en prat.
Her hvor vi bor er det kun enebiliger bortsett fra være 5 leiligheter. Det kan gå begge veier mtp pris.

Vi prater og tenker så det knaker her.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 23:29   #43
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Det er praktisk å kunne sende ungdommene til en egen etasje med loftstue og sånt også. Når ungene blir større. Det du mister på stue i oppholdsetasjen får du jo igjen med en ekstra stue i den andre etasjen. Vi har hatt 28 gjester til bords i stua, så det går an å ha folk på besøk selv om man har en stue/spisestue som ikke er voldsomt stor.

Vi kjøpte en innrøyket bolig, og vi merket at mye av røyklukta forsvant når vi fjernet det lekre brune og tykke teppet i trappa. Men vi malte alt allikevel siden det så helt bomba ut. Røyklukta forsvant. Maling er ikke nødvendigvis den største kostnaden eller jobben.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 23:32   #44
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Apropos påtvungen kaffe med naboene, i det strøket du titter så er det jo omvendte etasjer i annenhver rekkehusrekke. Mitt inntrykk er at folk på den ene rekka bruker baksiden, og neste rekke forsiden (pga sola), og har man en liten skjermvegg mot naboen vegg i vegg slik de fleste har så har man det forholdsvis privat.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 23:35   #45
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Apropos påtvungen kaffe med naboene, i det strøket du titter så er det jo omvendte etasjer i annenhver rekkehusrekke. Mitt inntrykk er at folk på den ene rekka bruker baksiden, og neste rekke forsiden (pga sola), og har man en liten skjermvegg mot naboen vegg i vegg slik de fleste har så har man det forholdsvis privat.

Ja, jeg så på husene og de hadde fine private plasser.

Hyggelige hus og området så koselig ut. Jeg er nok inhabil siden jeg aldri i livet ville returnert til en mindre stue .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 23:54   #46
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Hey, jeg må få se linker.

Frittgående barn og lekekamerater er gull verdt!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:02   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Hey, jeg må få se linker.

Frittgående barn og lekekamerater er gull verdt!

Dette er jeg enig i, men er ikke poden rimelig frittgående om et års tid uansett?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:06   #48
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dette er jeg enig i, men er ikke poden rimelig frittgående om et års tid uansett?

De vil jo få en større bevegelsesradius etterhvert som de er eldre, men for min del, så syns jeg det er fint at ungene er i området/nærheten.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:10   #49
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Hvordan er det med kollektivtrafikken? Større barn og ungdom bruker jo gjerne mye buss og tog og sånt. Er det ikke litt hyppigere avganger der dere titter på bolig, sammenlignet med der dere bor, eller tar jeg feil?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:11   #50
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

De vil jo få en større bevegelsesradius etterhvert som de er eldre, men for min del, så syns jeg det er fint at ungene er i området/nærheten.

Enig i det. Det er vanskelig å se for seg området når man ikke er kjent. Her bor alle så tett uansett.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:15   #51
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte inn på finn.no og titte litt. Hvis jeg har gjettet riktig så vokste jeg opp sånn ca midt mellom de dere har sett på.
Det var et fantastisk sted å vokse opp. Jeg hører bra ting om skolen også.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:45   #52
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Vi bor der og jeg sier bare velkommen

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 01:25   #53
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Hmmmm.. Jeg prøver og orientere meg hvor dette kan være, og jeg tror jeg er på sporet.
Hvis det er der jeg tror det er, er jo det ett flott og barnevennlig område. Er det nord for rundkjøringen ved hotellet? Er det ikke en ny skole på det området? Eller er det kanskje ikke barneskole? Eller kanskje jeg er helt på jordet.

På det ene rekkehusfeltet der får jeg ihvertfall sånn koselig "Portveien 2" følelse. Ikke fordi husene er små, men fordi det er så hjemmekoselig i gatene der. Det virker som ett koselig nabolag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:10   #54
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvordan er det med kollektivtrafikken? Større barn og ungdom bruker jo gjerne mye buss og tog og sånt. Er det ikke litt hyppigere avganger der dere titter på bolig, sammenlignet med der dere bor, eller tar jeg feil?

Her har vi bussen rett utenfor boligen, men den kommer og går når det passer seg selv har jeg inntrykk av. De få gangene mannen og jeg skal ta bussen, da kommer den ikke... Grrr...

Prikker dere, men tror både Fløyel og Olifant er på rett sted når de tror hvor det er.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:15   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Jeg er litt enig med apan (og mannen din?) om at Propellen snart får større aksjonsradius snart uansett. Sånn sett hadde det kanskje vært riktigere å flytte for noen år siden.

Men tilgang på kollektivtransport er også en viktig greie, synes jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:18   #56
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi bor der og jeg sier bare velkommen

Tusen hjertelig, Estrella.

Hvis det blir den innrøkte så er planene klare i hodet mitt.
Delvis rive en vegg mot stua fra gangen, rive boden i gangen, hugge ned peisen-den tar for stor plass i den stua syns jeg-, fjerne en vegg på kjøkkenet, sette opp en vegg oppe så det blir ett stort soverom for Poden.
Den andre vil jeg bygge platting foran inngangsdøren og tak over bort til uteboden + tak over deler av uteplassen,

I mitt hode er vi ferdig med hele greiene og bor der alt.

Begge skolene i området er nye forresten.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:26   #57
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Aksjonsradius er så mangt.

Vi flytter fra rekkehus i borettslag hvor fire av ungene i den vesle to-avdelings barnehagen til Knerten bor, til enebolig hvor jeg ikke helt vet hvor store unger naboene har, en har barnebarn på alder med våre, og nærmeste nabo har et par tenåringer.

Men lekefriheten blir større likeeåvel, og tilgangen på lekekamerater også, faktisk. Fordi her får han ikke gå ut alene, biler i tunet og må rundt langt for å komme på lekeplassen. Vennene fra barnehagen leker han nesten aldri med hjemme, for de er ikke så mye ute, i alle fall ikke samtidig, og enda er disse 3-4 åringene på sånt nivå at det må avtales mellom foreldre. I det nye huset vil han få lov til å gå ut i hagen på egenhånd, der er sandkasse, vi skal ordne litt mer. Det er en lekeplass i nabolaget som han kan gå til når han blir litt eldre, også er det gangavstand til div slektninger vi kommer til å ha mye med å gjøre. Om bare et par år stiger aksjonsradiusen, og ved skolealder og oppover ytterligere. Da er den drøye kilometeren på gangvei bort til fetteren kort på sykkel.

Årene går, ungene vokser, aksjonsradiusen forandrer seg. Om et par år ser verden annerledes ut enn nå, og det som er viktig nå er ikke like viktig da.

Jeg ville nok basert beslutningen på noe mer stabilt grunnlag enn om et skolebarn har lekekamerater i nabohuset.

Kollektivtransport, avstand til butikker/sentrum/whatever og type nabolag og boform en selv vil like, er nok en anelse mer stabilt enn hvor plagsomt det er at sønnen har lekekamerater slik at du ser dem ut kjøkkenvinduet eller ei.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 04-05-12 kl 09:35.
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:31   #58
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Takk for innspill, Malama.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:32   #59
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Jeg vil bare si at når aksjonsradiusen øker øker også behovet for stue nr to til tweens/tenåringer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 09:38   #60
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte eller ikke flytte?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg vil bare si at når aksjonsradiusen øker øker også behovet for stue nr to til tweens/tenåringer.

Jupp, nyhuset vårt har loftstue. Dog ikke med dør, så det er åpent ned til stua.

Men et sted å jage dem litt bort i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no