Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppemarkedtråden 2012

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-12, 00:16   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Denim rag quilt piknikteppe. Det høres utrolig kult ut. Tror jeg må google for å se.
Vanskelig å lage?

(Wow, dette var jo fantastisk: http://quiltingsisters.blogspot.com/...nim-quilt.html )

Det er nok litt mer jobb med den quilten enn en ragquilt. Men lekkert - absolutt.
Jeg tenker mer i disse baner:
http://img0.etsystatic.com/il_570xN.247586260.jpg Så selve bakstykket blir i olastoff og forsiden i div farger, eller jeg har ikke bestemt meg 100% enda, leter litt rundt etter inspirasjon.

På slutten av denne tutorialen viser hun en lekker Demin Rag quilt og der ser du også hvordan man lager denne.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 00:57   #22
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Var på jentetur til Sverige i helga. På loppisjakt! Stod opp grytidlig for å få med oss skattene. "Reiseleder" har hytte i Sverige og ivrig loppisjeger. Hun kjøper inn og selger her i Norge. "Vi" kjøpte noen nydelige møbler og masse lintøy.

Her var det kø å utsiden da de åpnet klokka ni. haha, gale folk asså!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:38   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Haslum skole på lørdag. Så etter gyngestoler, men jeg var for sen selv om jeg var der kun en halv time etter åpning. Kanskje noen her inne skal selge gyngestol?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 09:00   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Jeg syns liksom ikke jeg kjøpte så mye i helgen enda jeg var innom tre loppemarkeder. Det ble allikevel tre bøker, to rammer, to Staffordshireskåler og to ukeblader fra 60-tallet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 23:41   #25
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

1. Gamle loppisfunn sammenstilt i vinduet på kjøkkenet (Høst 2011/Vår 2012)

2. Loppisfunn fra dK

3. Loppisfunn fra dK del 2

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SAM_0394.jpg (184,5 KB, 44 visninger)
Filtype: jpg SAM_0395.jpg (203,9 KB, 47 visninger)
Filtype: jpg SAM_0399.jpg (195,1 KB, 43 visninger)

Sist redigert av Høns : 24-04-12 kl 00:12.
Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 00:15   #26
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Loppemarked 21/22 april 2012

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SAM_0449.jpg (192,8 KB, 48 visninger)
Filtype: jpg SAM_0451.jpg (189,7 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg SAM_0454.jpg (200,6 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg SAM_0458.jpg (201,8 KB, 36 visninger)
Filtype: jpg SAM_0460.jpg (180,2 KB, 35 visninger)
Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 00:17   #27
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Loppis 21/22 aptil 2012: Del 2.

Alt er handlet på samme skole. Superbra loppis!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg SAM_0461.jpg (189,7 KB, 43 visninger)
Filtype: jpg SAM_0463.jpg (190,7 KB, 38 visninger)
Filtype: jpg SAM_0464.jpg (202,9 KB, 30 visninger)
Filtype: jpg SAM_0466.jpg (185,8 KB, 28 visninger)
Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 08:08   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Fine, orange kjolen, Høns! Jeg stusset litt mer over det halvspiste eplet i det midterste bildet i det første innlegget ditt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:15   #29
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Så mye fint, Høns.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:27   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Jeg fikk meg brødboks, masse gamle knapper og persianerpels med hatter og muffe på loppis, jeg skal legge inn bilder senere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:29   #31
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Muffe, det husker jeg at jeg hadde når jeg var liten.
Var den i persianer og?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 11:12   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Ja, og tre hatter i persianer. En slags lue, en sånn klassisk herrehatt og en damehatt som må festes med spenner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 11:36   #33
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Kult.
Gleder meg til å se bilder.
Jeg fikk tak i en persianerjakke i fjor på loppis og ga en 50 lapp for den.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 17:36   #34
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Jeg var på loppis i Håkonshallen på Lillehammer i dag! Lite stæsj på meg gitt, men fornøyd med å ha funnet 8 veldig pent brukte jakker til ungene, som passer fra neste år omtrent!

Og ikke minst - rutaliv /bunad til vesla, som passer neste år!

Ellers fikk jeg tak i ampler til å henge opp ute, skal bare gi dem litt hvit spray, da de var gulaktige..

Og verdens KULESTE grønnmønstrete stoff!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 17:48   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Maxine: Så heldig du var altså! Lite loppemarkeder her, merkelig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 18:17   #36
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppemarkedtråden 2012

Jeg var innom på Grorud forrige helg.
Det er kun en ting å si: KAOS!
Det nyttet ikke å se på noe, det var så sykt mye folk der.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no