Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-21, 18:56   #321
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.772
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Leiligheten min ble solgt for 310.000,- over takst.

Gratulerer!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 10-03-21, 21:20   #322
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.834
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Har vært på kontoret. Herlighet så fantastisk å se levende mennesker igjen, som ikke tilhører husstanden.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 07:49   #323
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.460
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

16-åringen har bestilt (for egne penger) tre vinylplater (hun skal få låne platespiller) og de kom i natt med helthjem. Har aldri sett noen bli så glade over å få noe hjem! Det blir stas å komme hjem fra skolen og høre på dem. Synd det ikke er i dag det er hjemmeskole.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 08:47   #324
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

At jeg kan sitte her og irritere meg over alt for mye skravling i kontorlandskapet.

Jeg kan være på kontoret! Og det er FOLK her! Som skravler!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 08:51   #325
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.001
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Karantenetolvåringen er ute og leker og herjer med hunden i snøen. Sistnevnte er SÅÅÅÅ lykkelig over snøkaos!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 18:00   #326
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Telefonen med «vil du og Poden låne leiligheten på fjellet i helgen? Det hadde sikkert vært kjekt for Poden».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 18:07   #327
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.873
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Parks and Recreation s3 ep14. :romantiker:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 18:20   #328
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Ungdomsskolen.

Det har vært en del mas om ulovlig snøballkasting (som på alle Norske skoler, til alle tider, what else is new liksom). Så da det kom melding i dag, i den digitale meldeboka, med ei overskrift med "snøballkrig ettellerannet ..." tenkte jeg automatisk at det handlet om det, men det var det ikke, det var melding om at i morgen skal de ha snøballkrig i gymmen. De skal bruke et lite skogholt i nærheten som arena. Så beskjeden gjaldt at alle skal ha med hansker, lue og uteklær, og slalåmbriller (hvis man har).

Av og til må man jo bare digge skolen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 18:28   #329
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Hørte på Crash Test Dummies sin "mmm mmm...." på YouTube i dag og tok tilfeldigvis en titt på kommentarfeltet. Der hadde en kommentert "Du har ikke peiling på hvor vanskelig det er å spørre Alexa om å spille denne"
Brast ut i latter og glemte en stakket stund hodepina.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 18:32   #330
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

At den gamle hunden min kom seg fra veterinæren med to tenner trukket, men ellers frisk og fin. Vi var litt redd for at det ble siste reis på ham i dag.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 19:46   #331
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

At det går luk åt helvete med FrP på målingene. Ingen Sylvieffekt der, nei.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 11-03-21, 21:32   #332
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg fant ENDELIG igjen ringene mine som jeg etterhvert trodde hadde falt ned fra en vinduskarm og blitt spist av robotstøvsugeren! De hadde i og for seg falt ned fra en vinduskarm (eller blitt DYTTET av en RAMPEKATTEPUS), men heldigvis bare ned i en aloe vera som sto nedenfor.

Det er min mors forlovelsesring og min oldemors giftering, så jeg har vært litt stressa for det der ass.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 09:51   #333
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

I går: At minstemann ENDELIG fikk feire bursdag med gutta på trinnet.

I fjor stengte jo landet dager før bursdagen hans, og da vi skulle feire forsinket bursdag med et par klassekamerater i juni ble han jaggu syk, så dette var sterkt etterlengtet.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 11:23   #334
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

I går: At minstemann ENDELIG fikk feire bursdag med gutta på trinnet.

I fjor stengte jo landet dager før bursdagen hans, og da vi skulle feire forsinket bursdag med et par klassekamerater i juni ble han jaggu syk, så dette var sterkt etterlengtet.

Det var stas å høre.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 11:28   #335
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Har akkurat vært på nærbutikken min. Der var det en rufsete og sliten godt voksen mann som hadde stjålet noen varer. De butikkansatte virket oppriktig fortvilet over å måtte anmelde, og var så gode når de snakket med mannen og da jeg tilbød meg å ta varene hans i lag med mine og betale de, så sa de ja, og droppet noe videre opplegg.
Sånt gir meg tilbake trua på folk.
Han kommer sikkert til å naske igjen, men nå ble nå denne helga berga.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 12:12   #336
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Åh, Nextlife! Du er et så helstøpt medmenneske!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 12:14   #337
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.515
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Har akkurat vært på nærbutikken min. Der var det en rufsete og sliten godt voksen mann som hadde stjålet noen varer. De butikkansatte virket oppriktig fortvilet over å måtte anmelde, og var så gode når de snakket med mannen og da jeg tilbød meg å ta varene hans i lag med mine og betale de, så sa de ja, og droppet noe videre opplegg.
Sånt gir meg tilbake trua på folk.
Han kommer sikkert til å naske igjen, men nå ble nå denne helga berga.

Dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 20:38   #338
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.956
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Nextlife

Det var innmari koselig å besøke Mutter'n i dag, hun har det så bra. Vi skravlet og lo av ting ingen av oss skjønte noe av.
Og venninneturen i dag var helt herlig og mentalt nødvendig og sendte kunnskap om et par gode nyheter min vei.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-03-21, 20:53   #339
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Nextlife Så fint gjort.

Novla: Bursdager er ekstra stas nå, hvis man får det til. Gratulerer med sønnen.

Jeg er glad fordi sjefene mine hører på meg, tror på meg og ikke gir meg opp, selv om jeg har behov for tilrettelegging for at jeg skal få til å jobbe. Det er kjipt å kjenne seg til bry og i veien. Da er det godt å bli møtt med at noen ser det jeg gjør bra, og som fortsetter å bygge på det.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 13-03-21, 00:33   #340
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Har akkurat vært på nærbutikken min. Der var det en rufsete og sliten godt voksen mann som hadde stjålet noen varer. De butikkansatte virket oppriktig fortvilet over å måtte anmelde, og var så gode når de snakket med mannen og da jeg tilbød meg å ta varene hans i lag med mine og betale de, så sa de ja, og droppet noe videre opplegg.
Sånt gir meg tilbake trua på folk.
Han kommer sikkert til å naske igjen, men nå ble nå denne helga berga.

Dette. Dette trengte jeg å lese i dag. Dette gjorde meg glad.

Jeg er ellers glad for at jeg har fine folk i livet mitt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no