Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

"Syden", en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 17:03   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Syden", en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Hei!

Har noen tips/erfaring på om det lar seg gjøre å f.eks bestille restplass tur med en 3 åring?
Jeg er "alenemamma" med ei jente på 3.
Får man kjøpt billige billetter da?
Jeg kommer til å få mye turnusfri fremover, og siden vi bor 10 min fra Gardermoen, ligger alt til rette for noen dager i solen.
Snuppa kan jo sove i dobbeltseng med meg, men godtar reiseselskapene dette?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:11   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Syden" en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Så klart. Dere kan bestille enkeltrom med barneseng. (reiseseng)

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:15   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Syden" en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Du er ganske sikker på å få ok plass til en god pris om du reiser uten høysesong.
Minstekravet mitt ville vært eget bad, ellers hadde vi klart oss fint. Skal ikke være så mye på rommet allikevel
Sjekk www.solfaktor.com

  Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:27   #4
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Syden" en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Har forsøkt å se litt på reisesider. Ving, startour etc.
Virker som de fleste operatørene ikke gir billige billetter som i restplass for 1 voksen og ett barn. Kan jeg bestille henne som voksen for å få billig billett?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 17:43   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Syden" en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Har forsøkt å se litt på reisesider. Ving, startour etc.
Virker som de fleste operatørene ikke gir billige billetter som i restplass for 1 voksen og ett barn. Kan jeg bestille henne som voksen for å få billig billett?

Jeg tror ikke man kan det, men er ikke sikker.

Se på dette søket:
http://www.solfaktor.no/tour/charter...-30;rating=5;a=

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:56   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Syden", en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Generelt må du betale full pris for et barn når det reiser med en voksen. Enkelte turoperatørere har liten+stor i deler av sesongen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:02   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Syden", en voksen og ett barn på 3 år, hvordan?

Er det ikke Star Tour som har "reiser alene med barn" rabatt tro? sjekk sidene deres.

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no