Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

"Vant" igjen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 17:57   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Vant" igjen

Det var så snodig.

For 3 dager siden drømte jeg vant en ny tur til Venezia.
Jeg var jo der i november og storkoste meg. Min gravide søster var med, så det var jo begrenset for hva vi kunne dra å se, mye hun ikke gadd å se også.
Så jeg drømte at jeg var de stedene vi ikke var etc.

Og i går dumpet det brev fra samme firma som gav meg turen første gang og de vil gi meg en tur nå også. Til Venezia.

Hehehe.. sanndrømte jeg..

Gubben spurte om jeg ville ta en tur til og da svarte jeg raskt at ja, det vil jeg, men denne gangen alene.

Så hvis det passer med turnursen til gubben så reiser jeg til Venezia (Lido Di Jesolo) en gang til.

Regner med det er til våren april/mai før sesongen der nede starter.

Og nå er jeg jo godt kjent der nede og det blir ikke skummelt da jeg har vært der før.
Denne gang skal jeg reise med nesten tom koffort og handle masse klær til ungene. Fant så mye tøfft sist som var veldig rimelig, men da hadde jeg ikke plass til mer enn et sett.


Var litt moro og da.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:01   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: "vant" igjen

Voldsomt så heldig du er med vinneturer da. Veldig moro å høre. Dere får ha en riktig god tur.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:18   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "vant" igjen

Så heldig du er
Håper du får sett ALT du har lyst til å se, og kjøpt ALT du har lyst til å shoppe

  Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:39   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "vant" igjen

Gratulerer! Det er jo nesten utrolig å vinne to turer fra samme sted (om det ikke er noen forpliktelser knyttet til det?)

God tur!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:02   #5
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Gratulerer! Det er jo nesten utrolig å vinne to turer fra samme sted (om det ikke er noen forpliktelser knyttet til det?)

God tur!

Hehehehe, alltid litt forpliktelse.
Jeg meldte meg jo ut rett etter turen sist da hadde jeg vært medlem i noen mnd og nå inviterte de nye og gamle kunder på turen.
Jeg må ta imot en pakke natur medisin for negler, hår etc og betaler kun frakten.

Jeg avbestiller med en gang jeg får pakken i posten og turen er i boks, hehehe..
Null problema.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:03   #6
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Voldsomt så heldig du er med vinneturer da. Veldig moro å høre. Dere får ha en riktig god tur.


hehehe, har vunnet mange slike turer via nytt & nyttig også.
Praha, paris, roma, venezia etc. Men har aldri passet at jeg kunne benytte meg av det.

Nå derimot.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 00:36   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "vant" igjen

Jeg var på en slik nytt og nyttig tur en gang
Til Paris!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 00:44   #8
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg var på en slik nytt og nyttig tur en gang
Til Paris!


kjekke turer hvis en klarer å være turist på egen hand, hvis ikke så er ikke turen gratis lenger...hehehe,

Guideturene er SVIN dyre..
Nei takk.

Vi kom oss frem til de samme plassene til under halvparten av prisen.

Jeg så bare prisen for festmiddagen. Den var på 30 euro pr pers.

Vi fikk et bord på samme restaurant sammen med noen andre som ikke gadd å betale så mye. For de pengene så fikk de 1 forrett, 1 hovedrett og dessert + en velkomstdrink. Drikke til maten kom utenom.

Jeg og min søster kjøpte 1 forett, 1 hovedrett, 1 dessert 2 store glass med pepsi hver, Jeg tok 3 drinker i tillegg.
Tilsammen betalte vi 22 euro.. Vi klarte ikke å bruke 30 euro på 2 PERSONER og vi nermest rullet stappmette ut av restauranten.....

De måtte ut med 30 euro pr pers.
Guidene tok nok betalt for å være til stede under festmiddagen ja...

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 00:46   #9
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "vant" igjen

He, he. Vi så tendensen til det samme, og reiste rundt på egenhånd! Ble en flott og minnerik tur!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:50   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Vant" igjen

Jeg fikk brev i posten i dag jeg også - så skal jeg antakelig til Venezia jeg også
Husker du hva du måtte betale for å få med deg en ledsager?

  Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:55   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Vant" igjen

[quote=sjuggerpløm;745681]Jeg fikk brev i posten i dag jeg også - så skal jeg antakelig til Venezia jeg også
[quote]

Eg har også vunne tur
Vant i april også, men da passa det litt dårleg

Veldig rart at eg stadig vinner, for eg har kun handla med NaturaMed Pharma AS ein einaste gong og det er fleire år sidan.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:58   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Vant" igjen

Kan ikke si jeg husker å ha handlet der en eneste gang, men det har jeg sikkert siden jeg får tur hihi
Helt i orden det altså.

  Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 03:24   #13
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg fikk brev i posten i dag jeg også - så skal jeg antakelig til Venezia jeg også
Husker du hva du måtte betale for å få med deg en ledsager?

Jeg betalte ikke en dritt.
Søsteren min betaler selv om hun ville være med.
Hun betalte vel rett under 6000 kroner for turen og da var en ekstra dag inkl.
Man kunne ha med seg 3 ledsagere og det ble billigere for nr 2 og enda billigere for nr 3-
Så rettferdig sånn sett var det ikke, hehehe.. Men de håper jo at jo flere de får med på turen jo større sjanse er det at de tjener mer på kjøp av guidede turer.
Man kan velge en ekstra dag og det koster 500 pr person.

Så jeg betalte da altså 400 for lokal flyskatt i italia og 500 kroner for den ekstra dagen.

De 1000 kronene jeg måtte betale som depositum i tillegg til de 900 ,fikk jeg igjen i kontanter i euro samme kveld vi kom til hotellet.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 03:28   #14
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kan ikke si jeg husker å ha handlet der en eneste gang, men det har jeg sikkert siden jeg får tur hihi
Helt i orden det altså.


De gir også turer til folk som ikke har vært medlem også har jeg hørt, men da må man jo også akseptere et abonemang (som du kan avbestille når du har fått prøvepakken) Man binder seg ikke.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 03:30   #15
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vant" igjen

[quote=Bergensis;745691][quote=sjuggerpløm;745681]Jeg fikk brev i posten i dag jeg også - så skal jeg antakelig til Venezia jeg også

Sitat:


Eg har også vunne tur
Vant i april også, men da passa det litt dårleg

Veldig rart at eg stadig vinner, for eg har kun handla med NaturaMed Pharma AS ein einaste gong og det er fleire år sidan.



Jeg er heller ikke medlem lenger, men de håper jo at de vil få meg tilbake med denne turen da vet du.
Jeg avbestiller abonnemanget mitt med en gang jeg har fått forsendelsen i posten og turen er min

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 10:08   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Vant" igjen

Det samme tenker jeg å gjøre. Men får se om jeg får med meg noen først - det koster jo tross alt litt. Reise alene tror jeg ikke at jeg vil altså.
Har ikke vært i Venezia, så det hadde vært litt gøy.

  Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 10:14   #17
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Vant" igjen

Jeg drømte at en advokat ringte og sa jeg hadde arvet 5 millioner etter min far!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 17:00   #18
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg drømte at en advokat ringte og sa jeg hadde arvet 5 millioner etter min far!

Vi får krysse fingrene at du en gang får så mye penger da

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 17:02   #19
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Vant" igjen

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det samme tenker jeg å gjøre. Men får se om jeg får med meg noen først - det koster jo tross alt litt. Reise alene tror jeg ikke at jeg vil altså.
Har ikke vært i Venezia, så det hadde vært litt gøy.


Veldig lett å komme frem overalt der og billig.
Og veldig mange kommer dit alene og man kjører fly, buss etc sammen med disse så man blir kjent med folk og finner en/noen å gå sammen med.

Man kan og kjøpe turene dems så er man alltid sammen med noen.
Det er alltid noen som velger å gå for seg selv.

Nå drar jeg alene mest sannsynlig.
Ingen gravid får bli med i hvertfall.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:48   #20
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: "Vant" igjen

Svigermora mi vant også tur til Venezia. Ho var der i Oktober sammen med samboern sin og de var med på alle arrangerte greier... Det ble vist ikke billig!!

Var i Lido de Jesolo for mange år siden. Da kjørte jeg Ferrari med Georgeo Lunardo!!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no