Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-18, 14:46   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Jeg skal en svipptur til Bodø, og tar gjerne i mot tips til lunsj vi kan spise på søndag. Muligens også middag, litt usikker på om det er et opplegg rundt det eller ikke.

Kriterier:
-I sentrum (har ikke bil). Litt usikker på hvor jeg skal bo, ikke jeg som har orget, men sentrum er vel ikke så stort så vidt jeg husker?
-Gjerne med god utsikt.
-Ikke så fancy, har med kresent barn

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:11   #2
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Jeg hadde gått på Bjørk, nederst i Glasshuset. Kanskje ikke voldsom utsikt, men god mat og ikke for fancy.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:13   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Flottest utsikt er det på Roast. Bryggerikaia er også bra.

Usikker på hvor mye som er åpent på en søndag formiddag.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:26   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Takk, skal sjekkes! Hvis det er fint vær, kan man kjøpe ferdig kokte reker på moloen da, og spise dem der? Eller de driver kanskje ikke med sånt på en søndag?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 15:28   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Takk, skal sjekkes! Hvis det er fint vær, kan man kjøpe ferdig kokte reker på moloen da, og spise dem der? Eller de driver kanskje ikke med sånt på en søndag?

Det er ikke reker å få hver dag, nei. De som selger reker, bruker å annonsere det på Facebook. Jeg følger han her, f.eks. Vet ikke om det er fler.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-18, 20:08   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God og rimelig lunsj i Bodø på en søndag?

Roast på toppen av Scandic Havet har best utsikt, men de gangene jeg har spist der har maten vært «så der».

Jeg støttet forslaget om Bjørk i 2.etasje nederst i Glasshuset. De har supergod mat og er været fint så kan du sitte ute. Det er hyggelig.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no