Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 23:44   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Etter mye leting så ser vi at dette hagesofahjørnet fra Europris passer perfekt til en av terrassene våre. Men vi har knapt handlet noe der før annet enn ullsokker og gasspatroner til SodaStream, så jeg vil forhøre meg om kvalitet Noen som har dette hjørnet? Er den god å sitte i? Stødig? Enkel å sette sammen?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 07:23   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Eg hadde ei runde på alle dei store møbelkjedane pluss Plantasjen og Europris forrige lørdag og såg på Hagemøblar. Då prøvesatt eg denne sofaen på Europris. Det er ein grunn til at den er billig for å seie det sånn. Sittekomforten var langt under tilsvarande hos f. eks Bohus og Møbelringen. Vi endte opp med ein på Bohus til slutt som ikkje var rotting.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 07:35   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Den ligner veldig på Plantasjen sin, som vi har. Har du sjekket ut den? Den har i allefall veldig god comfort, både å sitte og ligge, være en eller mange.

Jeg gjetter på at du får akkurat det du betaler for, også på Europris. Hvor mye koster den?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 08:00   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Hovedproblemet var at den var kort i ryggen og kort i setet. Litt liten, rett og slett.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 09:42   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Jeg skal definitivt prøvesitte den, ja. Det at den er liten gjør at den er aktuell her. Vi er håpløse på vedlikehold, så det må bli rotting selv om jeg primært skulle ønske meg noe annet. Den koster 6000,-, men er på tilbud denne helgen til 5000,-. Ser ut til at det er en sofa de har år etter år, så mye klager vil jeg ikke tro det da er på den? Jeg vil også ha høy sofa og høyt bord. Lavt bord er uaktuelt da den skal brukes som spisegruppe. Skal sjekke ut Plantasjen sin også, Timar

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 09:54   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Jeg vil på det sterkeste anbefale dere å prøvesitte. Vi hadde funnet en billig med de riktige målene på Living for noen år siden, og dro dit for å kjøpe. Så prøvesatt vi både den billige og et par andre modeller. Den billige var slett ikke ålreit å sitte i, men når vi først var i butikken så fant vi en som var god og som også hadde passende mål (hvorfor den ikke lå på nettsiden er meg en gåte). Den var litt dyrere, men definitivt verdt prisforskjellen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 09:57   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Den ligner veldig på Plantasjen sin, som vi har. Har du sjekket ut den? Den har i allefall veldig god comfort, både å sitte og ligge, være en eller mange.

Jeg gjetter på at du får akkurat det du betaler for, også på Europris. Hvor mye koster den?

Enig. Vi har Lyon fra Plantasjen. Ligner veldig på den i HI. Er veldig, veldig fornøyd. Den er myk og deilig, og jeg har aldri prøvd andre utemøbler som er like gode. Den kostet 10000 på tilbud (13000 til vanlig). Sjekk pris og kvalitet opp mot dette, det ville iallfall jeg gjort.

Det skal nevnes at den Lyon som selges nå er annerledes i farger og puter. Ikke like fin som vår fra 2013, synes jeg. Vår er lysegrå med mellomgrå puter i stoff som ligner ull.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 09:58   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Vi har denne fra Plantasjen: https://www.plantasjen.no/sofagruppe...1-200014323-no

Den pleier å dukke opp på tilbud med jevne mellomrom. Ser at det står 8495,- på nettsiden nå, men jeg tror vi betalte 6000,- på tlbud. Dette er en modell de har hatt i flere år - bare gråfargen på putene som varierer litt fra år til år. Vår har holdt seg godt og jeg synes at den er god å sitte i

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 10:01   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Vi har prøvesittet utrolig mye rotting, og aldri funnet noe på Europris som har vært ok å sitte i. Har ikke prøvd akkurat den du viser her.

Vi har to sett av den øverste (eller nummer 2? Ser ikke forskjell) herfra, kjøpt på Fix Bolig. http://www.seasons.no/spisegrupper/ Elsker de, og sitter vannvittig mye i de på sommeren. Både til måltider, sosialt samvær og avslapning.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 10:03   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg skal definitivt prøvesitte den, ja. Det at den er liten gjør at den er aktuell her. Vi er håpløse på vedlikehold, så det må bli rotting selv om jeg primært skulle ønske meg noe annet. Den koster 6000,-, men er på tilbud denne helgen til 5000,-. Ser ut til at det er en sofa de har år etter år, så mye klager vil jeg ikke tro det da er på den? Jeg vil også ha høy sofa og høyt bord. Lavt bord er uaktuelt da den skal brukes som spisegruppe. Skal sjekke ut Plantasjen sin også, Timar

Det jeg elsker mest med vår sittegruppe er at bordet også fungerer som spisebord. Men sofaen vår er ikke liten, altså. Mulig den har andre mål enn «din». Den er stor og myk nok til å kunne både ligge og sitte behagelig i for flere personer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 10:05   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har prøvesittet utrolig mye rotting, og aldri funnet noe på Europris som har vært ok å sitte i. Har ikke prøvd akkurat den du viser her.

Vi har to sett av den øverste (eller nummer 2? Ser ikke forskjell) herfra, kjøpt på Fix Bolig. http://www.seasons.no/spisegrupper/ Elsker de, og sitter vannvittig mye i de på sommeren. Både til måltider, sosialt samvær og avslapning.

Slike farger har vår gamle sofa fra Plantasjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 10:39   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Vi har også høy sittegruppe med høyt bord på balkongen. Og i sommerhalvåret spiser vi utendørs på alle finværsdager.

Den funker til å slappe av i også, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 14:23   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Da har jeg vært rundt på prøvesitting Jeg dro til Europris sist, for å ha best mulig grunnlag for sammenlikning. Hadde ikke store forhåpninger til Europris etter denne tråden, men svippet nå innom Og jeg ble veldig positivt overrasket. Vet ikke helt, men hadde kanskje forventet meg tynne puter, litt ustødig og spinkel, men altså, jeg synes den var veldig god å sitte i. Den beste jeg forsøkte i dag. Jeg liker litt motstand i putene og at sofaen er litt fast, men det var flere andre (også langt dyrere) som var beinharde å sitte i og noen jeg forsvant helt nedi. Begge deler er ubehagelig synes jeg Lyon på Plantasjen var også god, men litt for stor for den terrassen den skal stå på. Så jeg har tatt sjansen og kjøpt den på Europris. Oppdaterer etter mer grundig testing over tid, så får vi se om jeg er like fornøyd med kjøpet som jeg er nå

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 20:00   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Minuset medde billigste variantene er at de har stål i stedet for aluminium. Det blir jo rustet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-18, 09:23   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Da har jeg vært rundt på prøvesitting Jeg dro til Europris sist, for å ha best mulig grunnlag for sammenlikning. Hadde ikke store forhåpninger til Europris etter denne tråden, men svippet nå innom Og jeg ble veldig positivt overrasket. Vet ikke helt, men hadde kanskje forventet meg tynne puter, litt ustødig og spinkel, men altså, jeg synes den var veldig god å sitte i. Den beste jeg forsøkte i dag. Jeg liker litt motstand i putene og at sofaen er litt fast, men det var flere andre (også langt dyrere) som var beinharde å sitte i og noen jeg forsvant helt nedi. Begge deler er ubehagelig synes jeg Lyon på Plantasjen var også god, men litt for stor for den terrassen den skal stå på. Så jeg har tatt sjansen og kjøpt den på Europris. Oppdaterer etter mer grundig testing over tid, så får vi se om jeg er like fornøyd med kjøpet som jeg er nå

Tror du blir fornøyd jeg.
En i familien har denne og jeg har sittet i den flere ganger, syns den er helt ålreit jeg.

Vi har en lignende kjøpt ett annet sted og elsker at bordet er høyt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-18, 12:32   #16
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Vi har den, kjøpte den i fjor etter å ha fått den anbefalt. Hadde en dyr, fancy sak før og den fra Europris er mye bedre å sitte i - og prisen var mye hyggeligere. Så vi er fornøyde, håper dere blir det også!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-18, 14:50   #17
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Jeg mener det er denne vi har, og er greit fornøyde med den. Ingen hos oss er lange, så da passer det greit at gruppen ikke er så høy og brei. Sikkert ikke fantastisk kvalitet, men det funker til vårt bruk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-18, 19:03   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Nå har mannen og sønnen montert, og vi har kost oss der i ettermiddag. Alle svært så fornøyde! Vi har en stor lounge fra Fine Design fra før og komfortmessig så er det ikke stor forskjell, men sistnevnte er nærmest sengesofa så litt annerledes er det jo. Dere som har denne, har dere trekket til den også? Tar dere inn putene eller trekker dere bare trekket over?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 10:20   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Naxos hagemøbler fra Europris?

Vi har ikke akkurat den da, vi likte den ikke da vi jaktet i fjor, men spisebord og sofa har vi. Fra bohus tror jeg, men samme det.

Vi har diger putekasse og stapper dem oppi der. Sånn trekk over har vi nemlig ikke. gitt at der er 50/50 om vi har husket/rukket å kle inne grillen før ser begynner å regne er det sikkert like greit. Enkelt å slenge dem oppi kassa, kjappere enn å bale med et sånt stor trekk alene tror jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no