Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor bade i Oslo i dag?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-18, 11:28   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Hvor bade i Oslo i dag?

Jepp, trenger tips til Ok badested i Oslo Er klar over at badetemperaturen sikkert ikke er allverden, men det spiller nok ikke så mye rolle;D

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 11:34   #2
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bade i Oslo i dag?

Er det små eller store som skal bade?

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 12:03   #3
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 473
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Hvor bade i Oslo i dag?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Er det små eller store som skal bade?

Viktigst for de små - småskolealder👍🏼

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 12:16   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bade i Oslo i dag?

Litt avhengig av hva dere har tilgang på av transport og slikt, Hvervenbukta og Hovedøya er jo lett tilgjengelige og fine steder.

Ellers har vi vært mye på sjøbadet på Sørenga siste ukene, da med 4-, 8- og 10-åring. Det er mest fordi det er nærstranda vår, men det er en fin sandstrand og fine forhold for bygging av slott og kanaler - vannet er jo alt for kaldt til å tilbringe veldig mye tid uti det, egentlig. Pluss for fine oppholdssteder og italiensk iskrembutikk i umiddelbar nærhet. Var absolutt ikke overbefolket i går, så jeg vil tro Folk Flest har rømt byen i langhelgen.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 12:33   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bade i Oslo i dag?

Minsten min badet på onsdag. Han sa at vannet var lunka. : Særlig. Men de badet fra skoleslutt til vi hentet klokka 19. De er helt sprø.

Katten, Hvervenbukta og Ingierstrand?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 12:40   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bade i Oslo i dag?

7-åringen badet på Sørenga i går. Han pleier ikke være særlig tøff, så det kan ikke ha vært ekstremt kaldt i vannet. Veldig fin sandstrand der.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-18, 19:32   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bade i Oslo i dag?

Hørte på radioen her om dagen at det var 19 grader i vannet på Ingierstrand.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no