Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

2,5 dager i Dublin. Hva prioriterer man?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 23:35   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2,5 dager i Dublin. Hva prioriterer man?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Takk for tips. Hva er Jameson?

Whiskeydestilleri. Resten av reisefølget var på Guinness også, men jeg tåler ikke øl, så jeg droppet den, gitt. Det var ganske gøy, og vi fikk smake god whiskey, men jeg ville neppe prioritert det neste gang.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:37   #22
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2,5 dager i Dublin. Hva prioriterer man?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Whiskeydestilleri. Resten av reisefølget var på Guinness også, men jeg tåler ikke øl, så jeg droppet den, gitt. Det var ganske gøy, og vi fikk smake god whiskey, men jeg ville neppe prioritert det neste gang.

Haha, det var jo egentlig litt flaut å ikke vite det, selv for en som ikek en gang klarer lukta av whiskey.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:38   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 2,5 dager i Dublin. Hva prioriterer man?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Takk for tips. Hva er Jameson?

Whiskey.
Alt i Irland er enten øl eller whiskey. (Noter deg stavemåten, ey til slutt = irsk, y =skotsk).

Kommer av uisce beatha (is-ke ba-ha), som betyr livets vann.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:39   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 2,5 dager i Dublin. Hva prioriterer man?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Haha, det var jo egentlig litt flaut å ikke vite det, selv for en som ikek en gang klarer lukta av whiskey.

Nah, ikke flaut. Jeg klarer ikke lukten så godt sjøl, men akkurat Jameson er ganske rund og mild, da. Eller hva det nå heter på kjennerspråket. :hakkje peiling: Jeg ville heller tatt Guinness tror jeg, det var visst veldig fin utsikt fra toppen der sa min øldrikkende mann.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 23:48   #25
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 2,5 dager i Dublin. Hva prioriterer man?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Whiskey.
Alt i Irland er enten øl eller whiskey. (Noter deg stavemåten, ey til slutt = irsk, y =skotsk).

Kommer av uisce beatha (is-ke ba-ha), som betyr livets vann.

Jøss, alt hva du kan. Det skal jeg legge meg på minne til neste diskusjon med min globetrotter-kollega, han er nemlig også whiskey-elsker og plager meg stadig med sine lange utgreiinger om whiskey. Skjønt, han drikker nok helst whisky med y.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no