Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Familiekalender?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-20, 08:08   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.696
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familiekalender?

Vi har brukt min familie. Mannen inviterte meg til Picniic - han valgte den fordi alt fra min familie kunne overføres til denne kalenderen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 08:12   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Familiekalender?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har brukt min familie. Mannen inviterte meg til Picniic - han valgte den fordi alt fra min familie kunne overføres til denne kalenderen.

Ok, synes du den fungerer som «min familie»? Jeg ser at utseende er likt, jeg får kanskje teste.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 09:19   #3
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Familiekalender?

Jeg bruker appen WeekCalendar og synkroniserer inn gmail-kalendrene og outlook-kalendrene. Hver person har sin farge. Det jeg liker best med denne er at jeg ser hele uka man-søn som kolonner i samme bilde.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-20, 13:58   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Familiekalender?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har brukt min familie. Mannen inviterte meg til Picniic - han valgte den fordi alt fra min familie kunne overføres til denne kalenderen.

Jeg testet nå, og alt jeg overførte ble liggende uten «riktig person» her hos oss, så da utgikk den fordelen. Jeg skal teste litt andre muligheter, og se hvilken vi ender på. Kanskje vi bare må bli enige om en fargekoding i familien først som sist, og bruke Google eller icloud sin.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no