Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bålpanne i hagen - noen som har?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-20, 09:19   #21
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bålpanne i hagen - noen som har?

Vi har bålpanne både hjemme og på hytta, og den står på terrassen begge steder. Har aldri vært antydning til branntilløp i treverket. Vi har på gnistfangere og de fanger opp en god del. Bålpanna brukes mye både på hytta og hjemme, til matlaging og kos. Skal vi grille bruker vi grillkull, og får en jevnere temperatur.

På hytta griller vi ofte biff (har stekeplate som ekstrautstyr), og den blir skikkelig god!

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-20, 10:04   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bålpanne i hagen - noen som har?

Jeg har bålpanne og har skiferhelle under på terrassen. Fyrer med pellets som ikke avgir gnister også, så da er det minimal fare for brann.
https://www.instagram.com/p/BarNVWSjVQs/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-20, 10:06   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bålpanne i hagen - noen som har?

Den var fin, den varmetønna! Er du fornøyd med den? Fordeler/ulemper vs en vanlig bålpanne?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-20, 10:41   #24
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bålpanne i hagen - noen som har?

Ja, den er veldig grei, og det er også et sånt trekk som gjør at en kan ta den med på tur, blir litt mindre når en slår den sammen. Har ikke prøvd andre panner, men jeg synes denne er grei. Nå skal det sies at jeg ikke har brukt den veldig mye, men vurderer å lage et lett-tak over pergolaen min slik at jeg kan sitte ute i vinter og da tror jeg at jeg vil kunne bruke den mye mer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-20, 10:58   #25
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bålpanne i hagen - noen som har?

Vi har Espegård, fikk i 50-årsgave til oss begge av svigers. Har fått med en del tilbehør, rister og "bord" til å ha mat/tilbehør på, men ønsker oss mer. Den står på treterrasse, vi har ikke hage på den siden av huset. Har ikke noe beskyttelse på terrassegulvet, det går helt fint, ingen glør som lekker ut. Har grillet pølser, marshmallows og ostesmørbrød til nå, men skal nok utforske det mer etter hvert.

https://www.espegard.no/balpanne-60

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 15:26   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bålpanne i hagen - noen som har?

Jeg ble inspirert til å ta fram deler av utemøblementet igjen og kjøpe bålpanne. Greit å ha en uteplass å treffes på i tiden framover.

Men hvor stor bålpanne trenger man til litt terrassekos? Jeg ser på en Espegard 60 cm, er det stort nok? Hvor store bålpanner har dere?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no