Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffefilter som krøller seg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-20, 16:00   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffefilter som krøller seg

Jeg er utrolig lei av at kaffefilteret krøller seg i bruk i den nye moccamasteren. Det ser passelig ut når jeg setter filteret oppi maskinen, men når vannet begynner å renne, krøller det seg sammen slik at det renner vann delvis rett ned i kaffen. Så må jeg lage ny.

Hvorfor skjer dette?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:03   #2
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Har du kjøpt feil str filter? Det finnes flere str og er det for lite vil dette kunne skje. Jeg hadde prøvd å kjøpe større filter.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:04   #3
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Har du lest denne??

https://www.viivilla.no/kjokken/kjok...filteret-feil/

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:04   #4
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Hm. Er det ikke rett størrelse på filteret? Har du forsøkt å skylle det før du bruker det? Det ble vel anbefalt en stund av kaffeeksperter? Trur eg. Jeg pleier å lage en brett i bunn. Bretter bare inn den «sømmen» som går rundt hele liksom.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:06   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Har du lest denne??

https://www.viivilla.no/kjokken/kjok...filteret-feil/

Se der ja! Det er akkurat sånn jeg gjør.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:08   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Jeg tror ikke det er feil str, det ser passelig ut når jeg setter det nedi.

Takk for brettetips!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:09   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Du må brette, ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 16:55   #8
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffefilter som krøller seg

Den pakken med filtre vi har nå har krøllet seg mange ganger. Det har sjelden skjedd før. Kan de ha endret papiret?

Bretting var lurt, det skal jeg prøve.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no