Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Renault Zoe?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-15, 14:41   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 20-02-18 kl 19:07.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:00   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renault Zoe?

Vi prøvde zoe, e-up og leaf i fjor, klarte ikke å bestemme oss. Satt oss inn i en e-golf og falt pladask. Elsker elbil, men den er ikke så god på varmeapparat.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:01   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renault Zoe?

Hva er det jeg sier, det var da slettes ikke i fjor, det var like før sommeren.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:10   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renault Zoe?

Vi har e-up. Den har vi hatt i 1,5 år og jeg elsker den intenst.
Om vi skulle ha byttet den ut, har vi nok valgt en e-golf.
KIA'en synes jeg er så stygg og jeg har fordommer mot KIA - tenker "Plastic fantastic" umiddelbart.
Jeg har en kollega med zoe. Det jeg har "mot" den er at den ikke kan lades så mange plasser. Den der transformatoren er kanskje på plass nå, men min kollega hadde den ikke sist jeg satt på med henne i alle fall. De er visst fornøyd med bilen de altså...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:14   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renault Zoe?

Jeg snuser fremdeles på elbil og synes Zoe er mest attraktiv rent prismessig (men dett er også dett). Jeg synes Soul er kjempestilig, men får meg ikke til å handle Kia. Aller mest ønsker jeg meg en eGolf, men den er fryktelig dyr.

Sånn er ståa og jeg er fremdeles elbil-løs.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 19:39   #6
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Renault Zoe?

Jeg kjører Zoe og er veldig fornøyd. Mulig vi hadde sett på noe annet dersom ikke penger var et issue, men den er bil nok for oss.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:02   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Renault Zoe?



Jeg har ikke fått en eneste kommentar på snylting, men det er en som stadig kaller det for "lekebil".

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 17:10   #8
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Renault Zoe?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Da har vi prøvd tilsammen 4 elbiler og kommet frem til følgende:

Zoe gikk ut med skyhøye kneløft, den likte hverken jeg eller mannen. Den var trang og rar. Og noen ISOfix-festet beltestol i baksetet til 9-åringen kunne vi bare glemme. Den tok oppi taket. Dumt, for det er kampanje nå som gir veldig gunstig pris på den. Av de 4 elbilene vi har prøvd er dette den eneste vi ikke kunne tenkt oss å kjøpe.

e-Golf var mest bil-bil som vi er vant med, men av en eller annen grunn tiltalte e-Up oss hakket mer. Den var søt og morsom.

Kia Soul EV innfridde på nesten alle plan. Sett bort fra et snodig utseende klarte vi ikke å se at e-Golf skulle være mer attraktiv. e-Golf og e-Up likte vi som sagt godt, men vi har såpass dårlig erfaring med VW og vår lokale Møllersjappe at vi ikke tok sjansen.

Så nå har vi skrevet kontrakt på en splitter ny 2016-modell Kia Soul EV Exclusive med alt av utstyr, levering om ca 4 uker. Fargen blir gråmetallic, ellers var estimert leveringstid 1 år. SÅ viktig er det ikke med blå bil. Tidenes nedbytte av bil siden det er XC90en som ryker i innbytte, men en kjapt overslag over hva den vil koste oss det neste halvåret fikk fart på sakene. Nå gleder vi oss til å tre inn i snylternes rekker og få en masse festlige kommentarer.

Ja, baksetet er litt lite. Men niåringen vår er snart 150 cm høy, så beltestolen er på vei ut uansett.
Vi kunne ikke tenkt oss Kia'en, for den fikk bare fire stjerner i ncap-testen. Men den ser kul ut.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 10:26   #9
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Renault Zoe?

Gratulerer! Jeg elsker vår eUp!, men jeg kjenner at Kia Soul tiltaler meg mer og mer, jo mer jeg venner meg til å se dem på veien.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 14:30   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Renault Zoe?

Grattis med valget, Sonja! Soul er fine biler, helt klart. Sist jeg sjekket var det et års ventetid på alle modeller, det har kanskje roet seg? Mulig jeg må sjekke det ut en gang til og se om jeg kan komme over Kia-angsten min. Jeg synes den sorte/røde er superkul!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no